Az idén őrült érdeklődést kiváltó AMTS-ről egyedi gyűjtéssel jelenetkezünk. Befotóztunk a nyitott motorháztetők alá, és érdekesebbnél, érdekesebb dolgokat találtunk. A bőrbe bújtatott vezetékek, krómozott toronymerevítők fémjelezte irány még jelen van a kiállításon, de a rengeteg stílus, autótípus felvonultatása okán már korántsem ez az uralkodó. Van minden, az igényesen tuningolt Lada blokktól kezdve egészen a röfögő V8-ig.

Két duplatorkú karburátor egy Lada motorterében. Ennél tökéletesebb látványt nehéz elképzelni!
Két duplatorkú karburátor egy Lada motorterében. Ennél tökéletesebb látványt nehéz elképzelni!

Két duplatorkú karburátor egy Lada motorterében. Ennél tökéletesebb látványt nehéz elképzelni!

Lada 21011 - gyári motortér 1974-ből, a 68 lóerős, 1,3 literes blokkal a főszerepben.

Lada 21011 – gyári motortér 1974-ből, a 68 lóerős, 1,3 literes blokkal a főszerepben.

Húsz bőrbe, és krómba burkolt motortér 47
Chevrolet Camaro Z 28 - Igazi, piszkált amerikai V8-as. 6,3 literes, és 403 lóerős, szinte minden alkatrésze módosított, etanollal üzemel.

Chevrolet Camaro Z 28 – Igazi, piszkált amerikai V8-as. 6,3 literes, és 403 lóerős, szinte minden alkatrésze módosított, etanollal üzemel.

A Lancia Delta Integrale 16 szelepes motorja a rali, és olaszautó rajongók szemében több  alkatrésznél, valódi kegytárgy.

A Lancia Delta Integrale 16 szelepes motorja a rali, és olaszautó rajongók szemében több alkatrésznél, valódi kegytárgy.

Húsz bőrbe, és krómba burkolt motortér 50
A jó öreg sorhatos M20-as BMW blokk. Mennyivel szebb volt ez a szívósor, mint a mai műanyaggal lefedett megoldások?

A jó öreg sorhatos M20-as BMW blokk. Mennyivel szebb volt ez a szívósor, mint a mai műanyaggal lefedett megoldások?

Ebben az esetben a króm szaladt meg, az Opel még ECOTEC korszak előtti, egyik legjobb, kétliteres C20NE (talán) kódjelű motorján.

Ebben az esetben a króm szaladt meg, az Opel még ECOTEC korszak előtti, egyik legjobb, kétliteres C20NE (talán) kódjelű motorján.

Mintha csak 2003-at írnánk, ez az Opel elhozza a Halálos Iramban, Need for Speed Underground uralta évek hangulatát.

Mintha csak 2003-at írnánk, ez az Opel elhozza a Halálos Iramban, Need for Speed Underground uralta évek hangulatát.

Húsz bőrbe, és krómba burkolt motortér 54
A német díva. Az Opel Astra kupé Z20LET-as motorja egy XIX. századi kávézóból sem rína ki.

A német díva. Az Opel Astra kupé Z20LET-as motorja egy XIX. századi kávézóból sem rína ki.

Magyaros hangulat, matyó hímzéssel, és erős paprikával.

Magyaros hangulat, matyó hímzéssel, és erős paprikával.

Bőrkötés, egy Audi lámpás Vauxhall/Opel Combo orrában.

Bőrkötés, egy Audi lámpás Vauxhall/Opel Combo orrában.

Ha még a gyertyapipák is varrott bőrdíszítést kapnak, akkor tényleg felesleges a motorházfedél

Ha még a gyertyapipák is varrott bőrdíszítést kapnak, akkor tényleg felesleges a motorházfedél

Nincs bőr, nincs csodás LED-fény, mégis izgalmas látvány az I-es Golf, egy négykarikás, öthengeres blokkal az orrában.

Nincs bőr, nincs csodás LED-fény, mégis izgalmas látvány az I-es Golf, egy négykarikás, öthengeres blokkal az orrában.

Katonás rend a Ford Escort orrában, talán ez lenne az arany középút funkció és dizájn között?

Katonás rend a Ford Escort orrában, talán ez lenne az arany középút funkció és dizájn között?

Mintha Willy Wonka szabadult volna be a műhelybe, majdnem megnyalogattuk, mert azt hittük cukorkából, marcipánból van a Trabant motortere.

Mintha Willy Wonka szabadult volna be a műhelybe, majdnem megnyalogattuk, mert azt hittük cukorkából, marcipánból van a Trabant motortere.

Klubhangulat BMW módra. Alaposan felcsigázott technikával állunk szemben!

Klubhangulat BMW módra. Alaposan felcsigázott technikával állunk szemben!

A Dodge Challenger pokoli erős, de a motortere nem túl izgalmas.

A Dodge Challenger pokoli erős, de a motortere nem túl izgalmas.

Ha duplakarbi volt a nyitás, zárjuk is ezzel!

Ha duplakarbi volt a nyitás, zárjuk is ezzel!