Két duplatorkú karburátor egy Lada motorterében. Ennél tökéletesebb látványt nehéz elképzelni!
Két duplatorkú karburátor egy Lada motorterében. Ennél tökéletesebb látványt nehéz elképzelni!
Fotó megosztása:
Lada 21011 - gyári motortér 1974-ből, a 68 lóerős, 1,3 literes blokkal a főszerepben.
Lada 21011 - gyári motortér 1974-ből, a 68 lóerős, 1,3 literes blokkal a főszerepben.
Fotó megosztása:
Chevrolet Camaro Z 28 - Igazi, piszkált amerikai V8-as. 6,3 literes, és 403 lóerős, szinte minden alkatrésze módosított, etanollal üzemel.
Chevrolet Camaro Z 28 - Igazi, piszkált amerikai V8-as. 6,3 literes, és 403 lóerős, szinte minden alkatrésze módosított, etanollal üzemel.
Fotó megosztása:
A Lancia Delta Integrale 16 szelepes motorja a rali, és olaszautó rajongók szemében több alkatrésznél, valódi kegytárgy.
A Lancia Delta Integrale 16 szelepes motorja a rali, és olaszautó rajongók szemében több alkatrésznél, valódi kegytárgy.
Fotó megosztása:
A jó öreg sorhatos M20-as BMW blokk. Mennyivel szebb volt ez a szívósor, mint a mai műanyaggal lefedett megoldások?
A jó öreg sorhatos M20-as BMW blokk. Mennyivel szebb volt ez a szívósor, mint a mai műanyaggal lefedett megoldások?
Fotó megosztása:
Ebben az esetben a króm szaladt meg, az Opel még ECOTEC korszak előtti, egyik legjobb, kétliteres C20NE (talán) kódjelű motorján.
Ebben az esetben a króm szaladt meg, az Opel még ECOTEC korszak előtti, egyik legjobb, kétliteres C20NE (talán) kódjelű motorján.
Fotó megosztása:
Mintha csak 2003-at írnánk, ez az Opel elhozza a Halálos Iramban, Need for Speed Underground uralta évek hangulatát.
Mintha csak 2003-at írnánk, ez az Opel elhozza a Halálos Iramban, Need for Speed Underground uralta évek hangulatát.
Fotó megosztása:
A német díva. Az Opel Astra kupé Z20LET-as motorja egy XIX. századi kávézóból sem rína ki.
A német díva. Az Opel Astra kupé Z20LET-as motorja egy XIX. századi kávézóból sem rína ki.
Fotó megosztása:
Magyaros hangulat, matyó hímzéssel, és erős paprikával.
Magyaros hangulat, matyó hímzéssel, és erős paprikával.
Fotó megosztása:
Bőrkötés, egy Audi lámpás Vauxhall/Opel Combo orrában.
Bőrkötés, egy Audi lámpás Vauxhall/Opel Combo orrában.
Fotó megosztása:
Ha még a gyertyapipák is varrott bőrdíszítést kapnak, akkor tényleg felesleges a motorházfedél
Ha még a gyertyapipák is varrott bőrdíszítést kapnak, akkor tényleg felesleges a motorházfedél
Fotó megosztása:
Nincs bőr, nincs csodás LED-fény, mégis izgalmas látvány az I-es Golf, egy négykarikás, öthengeres blokkal az orrában.
Nincs bőr, nincs csodás LED-fény, mégis izgalmas látvány az I-es Golf, egy négykarikás, öthengeres blokkal az orrában.
Fotó megosztása:
Katonás rend a Ford Escort orrában, talán ez lenne az arany középút funkció és dizájn között?
Katonás rend a Ford Escort orrában, talán ez lenne az arany középút funkció és dizájn között?
Fotó megosztása:
Mintha Willy Wonka szabadult volna be a műhelybe, majdnem megnyalogattuk, mert azt hittük cukorkából, marcipánból van a Trabant motortere.
Mintha Willy Wonka szabadult volna be a műhelybe, majdnem megnyalogattuk, mert azt hittük cukorkából, marcipánból van a Trabant motortere.
Fotó megosztása:
Klubhangulat BMW módra. Alaposan felcsigázott technikával állunk szemben!
Klubhangulat BMW módra. Alaposan felcsigázott technikával állunk szemben!
Fotó megosztása:
A Dodge Challenger pokoli erős, de a motortere nem túl izgalmas.
A Dodge Challenger pokoli erős, de a motortere nem túl izgalmas.
Fotó megosztása:
Ha duplakarbi volt a nyitás, zárjuk is ezzel!
Ha duplakarbi volt a nyitás, zárjuk is ezzel!
Fotó megosztása: