Tanulmányautók, oldtimerek és versenyautók is vannak a gyűjteményben
Tanulmányautók, oldtimerek és versenyautók is vannak a gyűjteményben
Fotó megosztása:
Egy sor tanulmányautó
Egy sor tanulmányautó
Fotó megosztása:
Négy sorban állnak az autók, összesen közel 170
Négy sorban állnak az autók, összesen közel 170
Fotó megosztása:
Formula 1430 az 1970-es évekből. Nevét az 1438 köbcentis széria motorról kapta. Bár csak 75 lóerős volt, a 420 kilós önsúllyal igen agilis lehetett
Formula 1430 az 1970-es évekből. Nevét az 1438 köbcentis széria motorról kapta. Bár csak 75 lóerős volt, a 420 kilós önsúllyal igen agilis lehetett
Fotó megosztása:
Spoilerként funkcionál a hűtő a motor mögött
Spoilerként funkcionál a hűtő a motor mögött
Fotó megosztása:
Seat 1400. Napi öt darab készült az első Seatból
Seat 1400. Napi öt darab készült az első Seatból
Fotó megosztása:
Fura szerzet
Fura szerzet
Fotó megosztása:
A Fiat megállapodásnak köszönhetően az első Seatok az olasz gyár akkori modelljeinek átiratai voltak
A Fiat megállapodásnak köszönhetően az első Seatok az olasz gyár akkori modelljeinek átiratai voltak
Fotó megosztása:
VIP-vendégek, többek között Francisco Franco utaztatására készült a nyitott változat az 1400-asból
VIP-vendégek, többek között Francisco Franco utaztatására készült a nyitott változat az 1400-asból
Fotó megosztása:
A gyáravatón használták először a kocsit
A gyáravatón használták először a kocsit
Fotó megosztása:
Négyajtós 850-es, ilyen Fiatként nem, csak Seatból létezett, beletoldottak a padlóba és a tetőbe is, hogy megnyújtsák a kocsit
Négyajtós 850-es, ilyen Fiatként nem, csak Seatból létezett, beletoldottak a padlóba és a tetőbe is, hogy megnyújtsák a kocsit
Fotó megosztása:
Kisorsolták a jubileumi, egymilliomodik Seatot, ezt a 124-est, de a nyertes hölgy inkább az árát kérte, a kocsi pedig a gyáré maradt
Kisorsolták a jubileumi, egymilliomodik Seatot, ezt a 124-est, de a nyertes hölgy inkább az árát kérte, a kocsi pedig a gyáré maradt
Fotó megosztása:
Nemcsak a Ladának adta el a 124-est a Fiat, hanem a Seatnak is
Nemcsak a Ladának adta el a 124-est a Fiat, hanem a Seatnak is
Fotó megosztása:
1968-1980 között készült a nálunk leginkább Zsiguliként isnertté vált formával a Seat 124
1968-1980 között készült a nálunk leginkább Zsiguliként isnertté vált formával a Seat 124
Fotó megosztása:
Cirill betűs helyett hagyományos feliratok a Seat 124-ben
Cirill betűs helyett hagyományos feliratok a Seat 124-ben
Fotó megosztása:
SEAT 1430, amely a Torrente filmekből lehet ismerős, ahol a vígjáték főhőse használt ilyen kocsit
SEAT 1430, amely a Torrente filmekből lehet ismerős, ahol a vígjáték főhőse használt ilyen kocsit
Fotó megosztása:
A SEAT 1430 FU 1969-1975 között készült Spanyolországban, 1,5, 1,6 és 1,8 literes motorokkal
A SEAT 1430 FU 1969-1975 között készült Spanyolországban, 1,5, 1,6 és 1,8 literes motorokkal
Fotó megosztása:
1982-ben Spanyolországba látogatott a pápa. Az előzetes ellenőrzések során a Szentatya személyzete rájött, hogy az általuk használt Mercedes G-osztály nem fér be a Camp Nou és a Bernabeu stadion kapuin. Valaki felhívta a Seatot, akik két hét alatt elkészítették ezt a járművet, amivel az utolsó 100 métert megtehette
1982-ben Spanyolországba látogatott a pápa. Az előzetes ellenőrzések során a Szentatya személyzete rájött, hogy az általuk használt Mercedes G-osztály nem fér be a Camp Nou és a Bernabeu stadion kapuin. Valaki felhívta a Seatot, akik két hét alatt elkészítették ezt a járművet, amivel az utolsó 100 métert megtehette
Fotó megosztása:
A Bocanegra (fekete száj) volt az első önálló Seat, ezt már Martorellben fejlesztették. Az alapjait a 127-es adta
A Bocanegra (fekete száj) volt az első önálló Seat, ezt már Martorellben fejlesztették. Az alapjait a 127-es adta
Fotó megosztása:
Ez volt a mostani spanyol király, VI Fülöp első autója, még hercegként. Ebben a darabban már injektoros motor volt, ami két évvel később jelent meg a sorozatgyártásban. A hercegi kisautóba került először légkondicionáló, üléseit Recarókra cserélték
Ez volt a mostani spanyol király, VI Fülöp első autója, még hercegként. Ebben a darabban már injektoros motor volt, ami két évvel később jelent meg a sorozatgyártásban. A hercegi kisautóba került először légkondicionáló, üléseit Recarókra cserélték
Fotó megosztása:
Több prototípus is készült 1987-1988-ban az Ibiza Cabrióból, több autószalonon is kiállították, a gyár vezetése azonban végül nem küldte sorozatgyártásba
Több prototípus is készült 1987-1988-ban az Ibiza Cabrióból, több autószalonon is kiállították, a gyár vezetése azonban végül nem küldte sorozatgyártásba
Fotó megosztása:
Mindössze néhány ember dolgozik a gyűjteménnyel, két restaurátor állítja helyre a kocsikat
Mindössze néhány ember dolgozik a gyűjteménnyel, két restaurátor állítja helyre a kocsikat
Fotó megosztása:
120 lóerős 2,0 literes motor került ebbe a Rondába, de mivel csak 1,6-oshoz megfelelő váltott kapcsoltak hozzá, gyakori volt a hiba
120 lóerős 2,0 literes motor került ebbe a Rondába, de mivel csak 1,6-oshoz megfelelő váltott kapcsoltak hozzá, gyakori volt a hiba
Fotó megosztása:
Csak 290 darabot gyártottak a járműből a meghibásodások miatt
Csak 290 darabot gyártottak a járműből a meghibásodások miatt
Fotó megosztása:
Az 1992-es olimpián a Seat volt a szponzor és a spanyol dobogós versenyzőknek ajándékoztak egy-egy különleges változatot 25-ot gyártottak 23-at osztottak ki. 2 maradt.
Az 1992-es olimpián a Seat volt a szponzor és a spanyol dobogós versenyzőknek ajándékoztak egy-egy különleges változatot 25-ot gyártottak 23-at osztottak ki. 2 maradt.
Fotó megosztása:
Fa kormány, bőrülés és fax készülék volt az 1992-es barcelonai olimpia spanyol érmeseinek gyártott Toledóban
Fa kormány, bőrülés és fax készülék volt az 1992-es barcelonai olimpia spanyol érmeseinek gyártott Toledóban
Fotó megosztása:
A Cordoba kabrió még egy autókiállításra sem jutott el már azz előtt elkaszálták az ötletet
A Cordoba kabrió még egy autókiállításra sem jutott el már azz előtt elkaszálták az ötletet
Fotó megosztása:
VW jel egy Seaton? Igen. Az anyacégnek elsőre annyira tetszett a második Toledo terve, hogy átvették és a következő Passatként dolgoztak tovább rajta. Végül elvetették az ötletet és visszakerült a spanyolokhoz, ahogy ez a prototípus is
VW jel egy Seaton? Igen. Az anyacégnek elsőre annyira tetszett a második Toledo terve, hogy átvették és a következő Passatként dolgoztak tovább rajta. Végül elvetették az ötletet és visszakerült a spanyolokhoz, ahogy ez a prototípus is
Fotó megosztása:
A kolumbiai énekesnő, Shakira dedikálta ennek a Leonnak a motorháztetejét, amikor a céggel reklámszerződést kötött
A kolumbiai énekesnő, Shakira dedikálta ennek a Leonnak a motorháztetejét, amikor a céggel reklámszerződést kötött
Fotó megosztása:
Isidro Lopez, a gyűjteményért felelős szakember mutatja a hagyományos villásdugót a Toledo orrában. A kocsi az 1992-es olimpiára készült és a maratoni távhoz illően 42 km-t tudott megtenni egy feltöltéssel
Isidro Lopez, a gyűjteményért felelős szakember mutatja a hagyományos villásdugót a Toledo orrában. A kocsi az 1992-es olimpiára készült és a maratoni távhoz illően 42 km-t tudott megtenni egy feltöltéssel
Fotó megosztása:
Az 1981-es spanyol túraautó-bajnokságban indult ez Seat 131. 2.0 literes motorja 230 lóerőt tudott
Az 1981-es spanyol túraautó-bajnokságban indult ez Seat 131. 2.0 literes motorja 230 lóerőt tudott
Fotó megosztása:
Akár a legendás BMW batmobil, Óriási hátsó szárny a Seat 131 Group 5-ön
Akár a legendás BMW batmobil, Óriási hátsó szárny a Seat 131 Group 5-ön
Fotó megosztása:
A Cupra GT olyan versenysorozatra született, ahol engedélyezett volt, hogy a VW csoport bármelyik márkájának alkatrészeit használják. Így született a középmotoros Seat
A Cupra GT olyan versenysorozatra született, ahol engedélyezett volt, hogy a VW csoport bármelyik márkájának alkatrészeit használják. Így született a középmotoros Seat
Fotó megosztása:
V10-es Lamborghini motor egy Seat hátuljában. Ilyen is van. 500 lóerős teljesítménnyel bírt a Cupra GT
V10-es Lamborghini motor egy Seat hátuljában. Ilyen is van. 500 lóerős teljesítménnyel bírt a Cupra GT
Fotó megosztása:
A valaha épült legerősebb SEAT. A Toledo GT Auditól származó turbómotorja 550 lóerős
A valaha épült legerősebb SEAT. A Toledo GT Auditól származó turbómotorja 550 lóerős
Fotó megosztása:
A 211 centiméter széles Tolado GT és versenyautó társai
A 211 centiméter széles Tolado GT és versenyautó társai
Fotó megosztása:
1996 és 1998 között háromszor is ralivilágbajnok lett a SEAT az elsőkerék-hajtású autók F2-es sorozatában
1996 és 1998 között háromszor is ralivilágbajnok lett a SEAT az elsőkerék-hajtású autók F2-es sorozatában
Fotó megosztása:
Raliautók a WRC világából
Raliautók a WRC világából
Fotó megosztása:
Két 1,5-ös motor vitte a spanyol ralibajnokság murvafutamaira épült Ibiza Bimotort
Két 1,5-ös motor vitte a spanyol ralibajnokság murvafutamaira épült Ibiza Bimotort
Fotó megosztása:
Hárul is van egy motor az Ibiza Bimotorban. Az első motor az első, a hátsó a hátsó tengelyt hajtotta.
Hárul is van egy motor az Ibiza Bimotorban. Az első motor az első, a hátsó a hátsó tengelyt hajtotta.
Fotó megosztása:
Az 1999-es Formula Roadster (balról) és további koncepcióautók
Az 1999-es Formula Roadster (balról) és további koncepcióautók
Fotó megosztása:
Egy évig tart, míg teljesen restaurálnak egy járművet
Egy évig tart, míg teljesen restaurálnak egy járművet
Fotó megosztása:
Csupán 730 kilót nyomott a 850-es alapjaira épült Spider. 903 köbcentis, 52 lóerős motorjával 150 km/órás sebességre is képes volt
Csupán 730 kilót nyomott a 850-es alapjaira épült Spider. 903 köbcentis, 52 lóerős motorjával 150 km/órás sebességre is képes volt
Fotó megosztása: