A húszéves Swift 220 ezer kilométer elteltével is fickósan, vidáman feszít aprócska kerekein
A húszéves Swift 220 ezer kilométer elteltével is fickósan, vidáman feszít aprócska kerekein
Fotó megosztása:
3-400 ezer forint körül kínálják a jó állapotú, 100-200 ezer kilométeres automata régi Swiftek többségét
3-400 ezer forint körül kínálják a jó állapotú, 100-200 ezer kilométeres automata régi Swiftek többségét
Fotó megosztása:
Semmi presztízsértéke nincs itthon, pedig praktikus, olcsón fenntartható és nem is kényelmetlen mobilitási eszköz
Semmi presztízsértéke nincs itthon, pedig praktikus, olcsón fenntartható és nem is kényelmetlen mobilitási eszköz
Fotó megosztása:
Még ma is jó szívvel ajánlható, ha valaki olcsó és megbízható járművet keres. A biztonság persze olyan, amilyen, de nem rosszabb, mint a kortárs kisautóké
Még ma is jó szívvel ajánlható, ha valaki olcsó és megbízható járművet keres. A biztonság persze olyan, amilyen, de nem rosszabb, mint a kortárs kisautóké
Fotó megosztása:
A forgalmi szerint 770 kiló - így lehet, hogy az 53 lóerővel és a nyomatékzabáló automatával is vállalható a dinamika a városi forgalomban
A forgalmi szerint 770 kiló - így lehet, hogy az 53 lóerővel és a nyomatékzabáló automatával is vállalható a dinamika a városi forgalomban
Fotó megosztása:
3,75 méter hosszú, négyen kényelmesen elférnek benne a vékony ajtóknak köszönhetően
3,75 méter hosszú, négyen kényelmesen elférnek benne a vékony ajtóknak köszönhetően
Fotó megosztása:
Használati értéke óriási, presztízsértéke nulla
Használati értéke óriási, presztízsértéke nulla
Fotó megosztása:
Alapmodell, az egyetlen extra az automata váltó volt a GA-ban. Nincs hátsó ablaktörlő, de még ködzárófény sem!
Alapmodell, az egyetlen extra az automata váltó volt a GA-ban. Nincs hátsó ablaktörlő, de még ködzárófény sem!
Fotó megosztása:
Van pár típushibája: hajlamos féltengelyessé válni, rendszeresen lerohad róla a kipufogó. Viszont minden hiba nagyon olcsón javítható
Van pár típushibája: hajlamos féltengelyessé válni, rendszeresen lerohad róla a kipufogó. Viszont minden hiba nagyon olcsón javítható
Fotó megosztása:
Az alkatrészárak nevetségesek: ÚJ hátsó kerékcsapágyból 3500 forintért már választék van a webáruházakban
Az alkatrészárak nevetségesek: ÚJ hátsó kerékcsapágyból 3500 forintért már választék van a webáruházakban
Fotó megosztása:
A rozsdásodás nem jellemző, ha fedett helyen állt a kocsi és nem törték meg túl sokszor. Egy pizzafutár-Swift persze rohad
A rozsdásodás nem jellemző, ha fedett helyen állt a kocsi és nem törték meg túl sokszor. Egy pizzafutár-Swift persze rohad
Fotó megosztása:
A Swift egyébként Fürgét jelent angolul, ami a háromhengeres automatánál azért mosolyogtató
A Swift egyébként Fürgét jelent angolul, ami a háromhengeres automatánál azért mosolyogtató
Fotó megosztása:
A kilátás kitűnő a vékony oszlopok mögül
A kilátás kitűnő a vékony oszlopok mögül
Fotó megosztása:
Triplán magyar, és ha lenne egy kis eszünk, büszkénk is lehetnénk rá, hogy nálunk készült ez az igénytelen, olcsó kisautó. Ez tulajdonképpen a mi Bogarunk vagy Fiat 500-unk!
Triplán magyar, és ha lenne egy kis eszünk, büszkénk is lehetnénk rá, hogy nálunk készült ez az igénytelen, olcsó kisautó. Ez tulajdonképpen a mi Bogarunk vagy Fiat 500-unk!
Fotó megosztása:
Húszéves matrica
Húszéves matrica
Fotó megosztása:
Nincs ablaktörlő hátul, az sem járt a GA felszereltséghez
Nincs ablaktörlő hátul, az sem járt a GA felszereltséghez
Fotó megosztása:
Az ötödik ajtó a kulcs elfordításával nyitható, a bowdenes nyitás a drágább változatok fényűző extrája volt
Az ötödik ajtó a kulcs elfordításával nyitható, a bowdenes nyitás a drágább változatok fényűző extrája volt
Fotó megosztása:
Új a kipufogó, de szinte minden Swiften új, mert folyamatosan elrohad és cserélni kell
Új a kipufogó, de szinte minden Swiften új, mert folyamatosan elrohad és cserélni kell
Fotó megosztása:
Ronda a rozsdás felni. Gyári áron 15 ezer forint egy új, 4-6000 a felújított darabja
Ronda a rozsdás felni. Gyári áron 15 ezer forint egy új, 4-6000 a felújított darabja
Fotó megosztása:
A gyári antenna hajlékony, vékony, de húsz év alatt sem tört el
A gyári antenna hajlékony, vékony, de húsz év alatt sem tört el
Fotó megosztása:
Szűken nyílnak az ajtók, de tágas teret tárnak fel
Szűken nyílnak az ajtók, de tágas teret tárnak fel
Fotó megosztása:
A vékony ajtók nem sokat vesznek el az utastérből
A vékony ajtók nem sokat vesznek el az utastérből
Fotó megosztása:
Ma divatos, "terepjárós" az ennyire meredek műszerfal
Ma divatos, "terepjárós" az ennyire meredek műszerfal
Fotó megosztása:
20 év, 220 ezer kilométer. Nem látszik meg rajta
20 év, 220 ezer kilométer. Nem látszik meg rajta
Fotó megosztása:
Hiperprimitív az alapkivitel berendezése, de nem barátságtalan
Hiperprimitív az alapkivitel berendezése, de nem barátságtalan
Fotó megosztása:
Az aprócska integrálülések meglepően kényelmesek nagydarabok számára is, a kárpit szinte örökéletű rajtuk
Az aprócska integrálülések meglepően kényelmesek nagydarabok számára is, a kárpit szinte örökéletű rajtuk
Fotó megosztása:
Húszéves kézikönyv
Húszéves kézikönyv
Fotó megosztása:
Üzemanyag, vízhőfok, sebesség: osszuk be, ennyi infónk van
Üzemanyag, vízhőfok, sebesség: osszuk be, ennyi infónk van
Fotó megosztása:
Minden lámpa ég, minden működik a húszéves kocsiban, semmi nem lóg, akad, nyöszörög benne
Minden lámpa ég, minden működik a húszéves kocsiban, semmi nem lóg, akad, nyöszörög benne
Fotó megosztása:
A fűtés hatékony, a ventilátor zajos, de a Swift amúgy is zajos
A fűtés hatékony, a ventilátor zajos, de a Swift amúgy is zajos
Fotó megosztása:
A háromfokozatú automata minden fürgeséget kiöl a Swiftből, városban viszont nagyon kényelmessé teszi a vezetést
A háromfokozatú automata minden fürgeséget kiöl a Swiftből, városban viszont nagyon kényelmessé teszi a vezetést
Fotó megosztása:
Minimalista ajtókárpit elöl
Minimalista ajtókárpit elöl
Fotó megosztása:
Még az elsőnél is minimalistább ajtókárpit hátul
Még az elsőnél is minimalistább ajtókárpit hátul
Fotó megosztása:
Nem sok húszéves kocsi van, ami magyarul üzenget a figyelmeztető feliratokon
Nem sok húszéves kocsi van, ami magyarul üzenget a figyelmeztető feliratokon
Fotó megosztása:
A széles egybepadon akár három felnőtt is elfér. Fejtámla nincs, egy tempós hátulról jövő ütközés biztos nyaktörés
A széles egybepadon akár három felnőtt is elfér. Fejtámla nincs, egy tempós hátulról jövő ütközés biztos nyaktörés
Fotó megosztása:
A fejtérre nem lehet panaszkodni
A fejtérre nem lehet panaszkodni
Fotó megosztása:
A lábtér elképesztő a picike kocsiban
A lábtér elképesztő a picike kocsiban
Fotó megosztása:
A csomagtartó kicsi, a rakodóperem magas
A csomagtartó kicsi, a rakodóperem magas
Fotó megosztása:
Az egyliteres háromhengeres sokáig túl híg olajat kapott, a tulaj szerint érezhető a kopás
Az egyliteres háromhengeres sokáig túl híg olajat kapott, a tulaj szerint érezhető a kopás
Fotó megosztása:
Ennyi a rozsda a kocsin
Ennyi a rozsda a kocsin
Fotó megosztása:
Három gyertya: 25% megtakarítás gyertyacsere alkalmával :-)
Három gyertya: 25% megtakarítás gyertyacsere alkalmával :-)
Fotó megosztása:
Tényleg a mi autónk
Tényleg a mi autónk
Fotó megosztása:
A kilométer-számláló csak ötjegyű, nem is kell tekergetni, hogy ezt a 220 ezres kocsit 120 ezresnek hirdesse valaki
A kilométer-számláló csak ötjegyű, nem is kell tekergetni, hogy ezt a 220 ezres kocsit 120 ezresnek hirdesse valaki
Fotó megosztása: