B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Kováts Olivér
Kegyetlen szörnyet újított be az F1-es pilóta
Kováts Olivér
Tudtán kívül azt az autót vette meg, amit elloptak tőle
Baka Gábor
Videós kör a legújabb Forma-1-es pályán
Baka Gábor
Teniszcsillag lesz a legendás futam kulcsembere
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Megtalál, bárhova is bújsz
1
/
59
Időtálló forma
1
/
59
Időtálló forma
2
/
59
3
/
59
Kitalpalva szélben is stabilan dolgozhat az autó
4
/
59
Kitalpalva szélben is stabilan dolgozhat az autó
5
/
59
A jobb oldali dupla ülés oldalra csúsztatható
6
/
59
Durva terepgumik
7
/
59
Ez most csak dummy, nem igazi radar
8
/
59
A fehér így nyár közepén nem a legjobb rejtőszín
9
/
59
Dolgoznak a kamerák
10
/
59
5 méter magasra tolja fel a kamerákat, radart. 8 kilométerről kiszúrja a gyalogost és azt is megmondja, van-e nála fegyver
11
/
59
12
/
59
Fűthető házban lakik a kamera
13
/
59
Csúszásgátló bevonat a létrán
14
/
59
A hőkamera 36 fokban nem a leghatékonyabb dolog, ha embert kell keresni a napraforgósban
15
/
59
A radar viszont bármit kiszúr kilométerekről
16
/
59
Egymás mellett a két rendszer
17
/
59
Fűthető, hűthető kabinban dolgozhat a személyzet, akár napokig is
18
/
59
Vezérlő
19
/
59
Vezérlő
20
/
59
Állófűtés az asztal alatt
21
/
59
A benzineskanna az aggregátorhoz használatos benzint rejti
22
/
59
Kamera figyeli a kamerát. Így nem lehet rosszul pozicionálva leereszteni a dobozba
23
/
59
Pihennek a kamerák
24
/
59
A fegyveres őr helyzete nem igazán irigylésre méltó
25
/
59
Csendes Honda aggregátor
26
/
59
Akksik bedobozolva
27
/
59
Felszerelés
28
/
59
Üzemeltetési segédábrák
29
/
59
A radar puha tokja
30
/
59
Külső táp
31
/
59
24 voltos csatlakozó
32
/
59
Dupla tank
33
/
59
Szinte minden működik kézzel is
34
/
59
Behajtható létra
35
/
59
Még az alátétek is míves darabok
36
/
59
LED-es lámpák, csörlő
37
/
59
Csörlő nélkül nem terepjáró a terepjáró
38
/
59
Szolid rács
39
/
59
Légszűrő
40
/
59
Légszűrő
41
/
59
Az ott acél, nem műanyag
42
/
59
A háromajtós kivitel nem jelent nagy hátrányt
43
/
59
Laprugók a durva terepgumik mögött
44
/
59
Spéci rugók
45
/
59
Dupla tank és minimális futott kilométer
46
/
59
Akár egy civil utazós autó. Kintről nem látszik, mi van a belsejében
47
/
59
Sötétített üvegek mögött dolgoznak
48
/
59
Lámpa a tetőn
49
/
59
Két magyar cég hozta össze ezt a járgányt. No meg persze a Toyota
50
/
59
Évtizedes új autó
51
/
59
Logikus, őskori belső dizájn
52
/
59
A kapaszkodó létszükséglet
53
/
59
Állófűtés-vezérlés
54
/
59
Munkahely
55
/
59
Tekerős ablak, könnyen tisztítható kárpit
56
/
59
Elektromos csatlakozók
57
/
59
Minden manuális
58
/
59
59
/
59
Hiába évtizedes technika, mégis klassz vezetni