B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Vezess
Egy nappal elhalasztják a lezárást az M0-son
Vezess
Négy perc alatt 780 ezer forintot kaszált egy magyar traffipax
Baka Gábor
Hivatalos, megszűnik a McLaren versenycsapata
Vezess
Másodszor is megszületett a vaddal ütköző motoros
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Szembenézés a rettenettel
1
/
26
Lekerült a hátfal, jöhet a szerelés!
1
/
26
Lekerült a hátfal, jöhet a szerelés!
2
/
26
Nem könnyű úgy lefejteni a szelepfedelet, hogy a réges-régi tömítés el ne szakadjon. Nekem sem sikerült...
3
/
26
Ma már nem látni ilyet. Nyomórudas, himbás, azaz OHV motor, egyszerű, csavaros szelephézag-állítással. Persze az automatikus szelephézag-kiegyenlítők gondtalanabbak, de ha meghibásodnak, a cseréjük elég húzós
4
/
26
Kis rájátszással így néz ki a szelepváltás. Az ezzel a hengerrel együtt járó henger szelepein lehet ilyenkor elvégezni az állítást
5
/
26
Simán befér a 0,2 milliméteres hézagmérő. Előírás szerint nem lehetne nagyobb 0,15-nél
6
/
26
Addig kell tekergetni a az állítócsavart, amíg a himba gyengéden ráharap a szelep végére
7
/
26
Helyén az új tömítés, jöhet az összeszerelés!
8
/
26
Kicsit ijesztő lehet a cím, de valóban a torkomban dobogott a szívem, amikor a csavarhúzót az A oszlop tövébe mélyesztettem. Egy kötelező jellegű szelepállítás után. Ja, és a Fiat 850 filmszerepeinek is utánanéztem. Kicsit
9
/
26
Megkönnyebbülés: valóban csak futórozsda a gittréteg alatt. A lemez a korábbi karambol miatt hullámos
10
/
26
A rozsda nagyját drótkefe, az apraját csiszolópapír hozza le
11
/
26
Zsírtalanítás után jöhet a rozsdaátalakító, vagy a rozsdaátalakító-alapozó. Én az utóbbi mellett döntöttem, Korantot használtam
12
/
26
Az alapvetően fehér Korant megfeketedik a festett felületen
13
/
26
Körülbelül ilyen arányban kell összekeverni a gitt két komponensét. A doboz felirata szerint a teljes adagot kell elkeverni, de ki használ fel annyit egyszerre?
14
/
26
Egészen elégedett voltam a horpadások eltüntetésével
15
/
26
Az alapozással és az azt követő finomcsiszolással is
16
/
26
Fényezés után - igaz, ecsettel végeztem - már nem voltam annyira elájulva az eredménytől. Szórva biztosan szebb lenne
17
/
26
A Fiat 850-es egyetlen főszerephez az Alfredo, Alfredo című 1972-es olasz filmben jutott. A címszereplőt a szinte tinédzser Dustin Hoffmann alakította, szerelmét az azóta kissé elfelejtett, de akkor gyönyörű Stefania Sandrelli
18
/
26
A Roger Moore és Tony Curtis főszereplésével készült Minden lében két kanál tévésorozat egyik részében is feltűnt a 850-es
19
/
26
Az olasz meló című 1969-es filmben egy sötétkék, piros belsejű 850-es araszol a káoszban
20
/
26
Csak egy villanásra a legendás Piedone, a zsaru (1973) című filmben
21
/
26
Ez már hazai! A Linda című tévésorozatban, háttérként
22
/
26
Teljes testi valójában a Jutalomutazás című 1975-ös magyar filmben
23
/
26
Nálunk nem játszották a Quoio feje című filmet, a képet csak azért választottam, mert enyhe utalást tartalmaz arra nézve, hogy a 850-esnek bizony nem túl nagy a csomagtartója
24
/
26
25
/
26
26
/
26