Így fest egy Wankel-motor, üvegkalitkába zárva
Így fest egy Wankel-motor, üvegkalitkába zárva
Fotó megosztása:
1991-es RX-7 GTO 640 lóerővel, amit 9000-es fordulaton adott le
1991-es RX-7 GTO 640 lóerővel, amit 9000-es fordulaton adott le
Fotó megosztása:
RX-7-es teljes díszben
RX-7-es teljes díszben
Fotó megosztása:
Kissé hiányos példány
Kissé hiányos példány
Fotó megosztása:
Nem kitömött tetemek gyűjteménye van a pincében, hanem élet is van itt
Nem kitömött tetemek gyűjteménye van a pincében, hanem élet is van itt
Fotó megosztása:
1979-es Daytona RX-7-es, 1146 köbcentis, 265 lóerős motorral
1979-es Daytona RX-7-es, 1146 köbcentis, 265 lóerős motorral
Fotó megosztása:
1308 köbcenti, két turbó, 500 lóerő. Hihetetlen, 238 mérföldes végsebesség
1308 köbcenti, két turbó, 500 lóerő. Hihetetlen, 238 mérföldes végsebesség
Fotó megosztása:
Micsoda belső, tengernyi műszerrel, kapcsolóval
Micsoda belső, tengernyi műszerrel, kapcsolóval
Fotó megosztása:
Nemcsak tárolnak, szerelnek is a pincében
Nemcsak tárolnak, szerelnek is a pincében
Fotó megosztása:
Bolygótárcsás motor darabokban. Nem sokáig lesz így, dolgoznak rajta
Bolygótárcsás motor darabokban. Nem sokáig lesz így, dolgoznak rajta
Fotó megosztása:
Valamikor járt nálunk hasonlóra matricázott RX-8-as tesztautó is
Valamikor járt nálunk hasonlóra matricázott RX-8-as tesztautó is
Fotó megosztása:
Jó nézni ezeket a szebb napokat is látott gépeket.
Jó nézni ezeket a szebb napokat is látott gépeket.
Fotó megosztása:
Még a gumimassza is ott díszlik a versenygépeket
Még a gumimassza is ott díszlik a versenygépeket
Fotó megosztása:
RX-87, Luce. 1969 és 1972 között gyártották, 126 lóerős volt
RX-87, Luce. 1969 és 1972 között gyártották, 126 lóerős volt
Fotó megosztása:
RX-87, Luce. 1969 és 1972 között gyártották, 126 lóerős volt
RX-87, Luce. 1969 és 1972 között gyártották, 126 lóerős volt
Fotó megosztása:
Klasszikus, háromküllős kormány
Klasszikus, háromküllős kormány
Fotó megosztása:
Menő a hátsó lámpa is
Menő a hátsó lámpa is
Fotó megosztása:
Töltőn a kockaautó
Töltőn a kockaautó
Fotó megosztása:
A Golf GTI is hasonló kockás kárpittal volt menő
A Golf GTI is hasonló kockás kárpittal volt menő
Fotó megosztása:
MX-5-csoportkép
MX-5-csoportkép
Fotó megosztása:
Vicces formaterv, mintha egy rajzfilmből lépett volna elő
Vicces formaterv, mintha egy rajzfilmből lépett volna elő
Fotó megosztása:
Durva sportülésekkel megtömött Mazda
Durva sportülésekkel megtömött Mazda
Fotó megosztása:
Megfogadtuk, nem piszkáltuk
Megfogadtuk, nem piszkáltuk
Fotó megosztása:
Sárga fényszórós Mazda, színben hozzá passzoló poroltóval
Sárga fényszórós Mazda, színben hozzá passzoló poroltóval
Fotó megosztása:
Ki tudja, hányadik különleges MX-5-ös. Ez éppen falatnyi bikinifelsőben
Ki tudja, hányadik különleges MX-5-ös. Ez éppen falatnyi bikinifelsőben
Fotó megosztása:
Ki tudja, hányadik különleges MX-5-ös. Ez éppen falatnyi bikinifelsőben
Ki tudja, hányadik különleges MX-5-ös. Ez éppen falatnyi bikinifelsőben
Fotó megosztása:
Látszik rajta a munkás előélet
Látszik rajta a munkás előélet
Fotó megosztása:
Látszik rajta a munkás előélet
Látszik rajta a munkás előélet
Fotó megosztása:
Rotary Engine
Rotary Engine
Fotó megosztása:
Hopp, egy bolygótárcsás motoros pickup
Hopp, egy bolygótárcsás motoros pickup
Fotó megosztása:
Hopp, egy bolygótárcsás motoros pickup
Hopp, egy bolygótárcsás motoros pickup
Fotó megosztása:
Hopp, egy bolygótárcsás motoros pickup
Hopp, egy bolygótárcsás motoros pickup
Fotó megosztása:
Havas tematikára alapozott Mazda szabadidő-autó
Havas tematikára alapozott Mazda szabadidő-autó
Fotó megosztása:
Raklapra kötözött motor a versenyalkatrészek közt a sarokban
Raklapra kötözött motor a versenyalkatrészek közt a sarokban
Fotó megosztása:
Zsír új abroncsok a sarokban
Zsír új abroncsok a sarokban
Fotó megosztása: