B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Aki ezekre képtelen vezetés közben, inkább adja vissza a jogsiját
Vezess
Durva szigorítás jöhet, évente kellene műszakira vinni az autókat
Baka Gábor
F1: Miamira bekékítik a Ferrarit?
Baka Gábor
Balhékat szeretne látni a Forma-1 vezére
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Elektromos autóba dugott hűtőszekrény: ez a jövő!
1
/
20
Belátható időn belül elkezd kisebbségbe szorulni a hagyományos, belső égésű technika az utakon
1
/
20
Belátható időn belül elkezd kisebbségbe szorulni a hagyományos, belső égésű technika az utakon
2
/
20
2025-re várja a Conti az első, legalább a sztrádákon önállóan közlekedő autókat
3
/
20
A villamosítás egyik fontos eleme a minden benzinmotor, dízelmotor mellé beépülő mild-hibrid rendszer
4
/
20
Ez a Golf kb. 900.000.000 forintot ér: kísérleti akku, kísérleti motor, kísérleti töltőrendszer van benne
5
/
20
Négykerekű konnektorral komfortosabb a sátorozás
6
/
20
A hűtő a Golfból kapja a 230 voltot
7
/
20
A világ első szériagyártású 48 voltos mild-hibridje. Hamarosan alighanem minden utcai benzines és dízel kocsi része lesz valami hasonló méretű kis villanymotor
8
/
20
Mentünk vele egy gyors kört: finoman működik a dízel-hibrid Renault
9
/
20
Számolja, mennyit mentünk álló dízelmotorral
10
/
20
A Scénic az első hibrid, amiben nincs szép, nagy, főképernyős energiaáramlási animáció, csak az a kis gáz-fék csík ott balra
11
/
20
48 voltos hibridrendszerrel is támogatott, fűtött katalizátoros, ultratiszta dízel Golf
12
/
20
Ez a puttony már alkalmas az új, RDE nevű emissziós szabvány szerinti szennyezésmérésre
13
/
20
47 mg/km-es NOx-emisszióval zártam a tesztkört. Az Euro 6 határérték 80 mg/km
14
/
20
Az olajos csövekkel foglalkozó Conti-mérnökök sem maradnak munka nélkül a jövőben: olajhűtéses akkun töri a fejét a cég
15
/
20
Ez a ma is kapható villanyautó, a Renault Zoé, a Continentalnál már induktív töltővel, konnektordugdosás nélkül is tölthető
16
/
20
Az ott az induktív töltés fogadóegysége
17
/
20
A garázsban a földre ragasztott töltő fölé navigálja a sofőrt az autó
18
/
20
10 centis pontossággal elég beparkolni a 90-95%-os hatásfokú töltéshez
19
/
20
A 3,5 kilowattos induktív töltő kocsin lévő egysége
20
/
20
Az elektromos és önvezető autókban is használható brak-by-wire fék-aktuátor a Continental budapesti üzemében készül