B:
589.0 Ft
D:
597.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
Versenypályára szánják ezt a családi SUV-ot
Kovács Miklós
Elsőre ki nem találnád mi is valójában ez a Ford Mustang
Vezess
Félelmetes, mit művelt egy terepjárós csoport az M7-terelésben
Kovács Miklós
Sértő, obszcén rendszámok kerültek tiltólistára
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
589.0 Ft
D:
597.0 Ft
Egy hazai Golf, ami a németeknél is csodaszámba megy
1
/
28
V10-es TDI, W8-as Passat, új Touareg, Phaeton, Golf R32: a Volkswagen nagy korszakátnyitották az ezredfordulót követő évek
1
/
28
V10-es TDI, W8-as Passat, új Touareg, Phaeton, Golf R32: a Volkswagen nagy korszakátnyitották az ezredfordulót követő évek
2
/
28
Sokáig árulták Győrben, három évesen és alig 8000 kilométerrel, amíg mai gazdája azonnal lecsapott rá
3
/
28
Kilenc éve vette tulajdonosa. Tervei szerint sosem válik meg tőle
4
/
28
Agresszívan szól a motor és a kipufogó, jót tesz nekik a hangot felszabadító kipufogó-csappantyú
5
/
28
Újdonság volt a Golf IV mintázatlan fényszóróburája, a preijektoros fényszórók belsejét ékszerhatásúra tervezték
6
/
28
18 collos a gyári felnigarnitúra, a gumiméret 225/40 R18
7
/
28
Kezdetben OZ Aristo felniket kapott a Golf IV R32, idővel a Ronal lett a beszállító
8
/
28
Kis tükör csökkenti a légelenállást és a gyártási költségeket
9
/
28
Divat ide áttenni a brit autók kis utas oldali visszapillantó tükrét, ami nálunk a vezető oldalára esik
10
/
28
A gyár első R-modellje volt ez az R32. A betű a versenysportrészleg, a Volkswagen Racing nevéből ered
11
/
28
Hátul is ott az embléma
12
/
28
Nem sokat örgedett a Golf IV időtlen formája
13
/
28
Könnyebb kinyitni a balesetben beszoruló ajtókat, ha megragadva rángatható a kilincs
14
/
28
241 lóerős, akárcsak a Phaetonban. 6,6 mp elég százra, a vége 247 km/ó
15
/
28
15 fokos hengerszögével a VR6-os motor nem olyan széles, mint a 60 vagy 90 fokos V6-ok, de jóval rövidebb, mint egy sorhat, amely csak jóval nagyobb autókba építhető be keresztben, amilyen az S80, a Freelander vagy a Chevrolet Epica
16
/
28
Az utóbbi években alig gyarapodott a futásteljesítmény
17
/
28
Minőségérzetben a puha műszerfalú, igényes kivitelű Golf IV leléépte a kortársait
18
/
28
Hamar kopást mutatnak a bőrülések és a kapcsolók, ezen az autón látszik a kímélet
19
/
28
A volán nem eredeti, aklor vette meg valaki, amíg eladósorban volt az R32. Az illető azóta is felhívja időnként a kocsi gazdáját, eladná-e neki a Golfot is a kormány mellé
20
/
28
A modellfrissítés utáni Passat B5-ben láttunk hasonló műszerfalat
21
/
28
22
/
28
Összkerékhajtású az összes R32-es Golf, ami kiseb motorokhoz is elérhető opció volt
23
/
28
Szériában ESP-t kapott a csúcsmodell, a többi Golfhoz nagyon korán, 1998-ban vált rendelhetővé
24
/
28
Széria volt az automatikus légkondicionáló
25
/
28
Sokat futott autókban jócskán megkopik a König-sportülések oldaltámasza és combtámasza
26
/
28
Máté Golfja itt is makulátlan
27
/
28
Utóda is 3,2 literes volt, de a Golf V-ben 250 lóerős lett
28
/
28
Hátul a közismerten szűk térdhely fogad