Nemcsak a hátsó ülés tologatható 15 centis úton, az első utasülés támlája is lehajtható. A csomagtér 410-520 literes, a maximális raktérhossz 2,4 méter
Összkerékhajtás nincs, azt nem adná ki a PSA PF1 kódnevű padlólemeze, amire a C3-hoz vagy a Peugeot 301-hez hasonlóan épül. Az okosított kipörgésgátlóval az autó nem akad el rögtön
1088-1233 kilogrammos a C3 Aircross a különféle motorokkal, váltókkal és extrákkal
A fáradásfigyelő kamera az útburkolati jeleket figyelve érzékeli, ha a vezető nem tartja a sávot és figyelmeztetést küld erről
Négyféle külső színcsomag kapható, fehér, ezüst, fekete és narancs
A C3 Aircross is képes a Qi-szabvány szerinti okostelefonok induktív töltésére a váltókar előtti fészekben, amely egyben tárolóhely is
Felárért van vetített kijelző is. Csomagban más extrákkal 299 000 Ft az ára
A második felszereltségi szinttől jár a hét collos érintőképernyő
Csak állítható hátsó üléspaddal együtt jár a praktikus síalagút
Feel szinten, biztonsági extrákkal csomagban, 170 000 Ft a csúsztatható hátsó üléspad felára. A Live alapverzióhoz nem elérhető, a Shine csúcsmodellben széria. Az előrebuktatható első üléstámlát csak a C3 Aircross kapta meg, az Opel Crossland X és a Peugeot 2008, a két testvérmodell, nem
Xavier Peugeot 2014-ben váltott a Peugeot-tól a Citroënhez. Terméktervezési igazató volt és maradt, csak más márkánál
Egy kis SUV-val elsősorban a nőket kell megnyernie minden márkának, de nem riaszthatják el a férfiakat sem
Xavier Peugeot úrral a Frankfurti Autó-kiállításon találkoztunk szeptemberben
Fontos fejlesztési szempont volt az egyediesítés. A csíkokat a polikarbonát ablakba integrálták, nem matrica, nem szedi le őket a mosó. A sima ablak üvegből volna