B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Ez az autó vitte Ferenc pápát utolsó földi útjára - Galéria
Szörényi András
Itt egy megbízható használt SUV és nem is drága
Baka Gábor
F1: Az utolsó pillanatig variálnak a motorfejlesztéssel
Svékus Gergő
Alkatrészek, utasok eshetnek ki ezekből az autókból
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
A kéményseprő, akinek 116 darab Golf áll a garázsában
1
/
50
Sorban állnak a Golfok. Van belőlük 116 darab
1
/
50
Sorban állnak a Golfok. Van belőlük 116 darab
2
/
50
A leglátványosabb darab ez a lakóautó, ami nem is olyan régen került a gyűjteménybe
3
/
50
Ilyen belülről egy Golf alapú lakóautó
4
/
50
Ez egy másik vonal, itt a paltóról leszerelhető a lakórész
5
/
50
Az amerikai modellek is főleg németországból, Ausztriából származnak
6
/
50
Szemetes autóként használt Golf Caddy
7
/
50
Számos példány kevesebbe került, mint amennyiért ideszállították
8
/
50
Szögletes, tengerentúli lámpadizájn
9
/
50
Vannak jobban megmaradt és szakadtabb belsejű Golfok is
10
/
50
Kívülről még csak hagyján
11
/
50
Bentről viszont nagyot üt ez a kívül-belül piros jószág
12
/
50
A tető is piros. Kemény
13
/
50
Táblácska a szélvédő tövében
14
/
50
Így festett az első VW SUV fehérben
15
/
50
Ez pedig a belseje
16
/
50
Korabeli szaklap
17
/
50
18
/
50
fa váltógomb és tricsimillió csatornás equalizer
19
/
50
Nagy hifi
20
/
50
Rendesen teleextrázták ezt a kocsit
21
/
50
Eredeti gazdája valószínűleg kirámolta a Homasita raktárát
22
/
50
Minden létező, felesleges kacat rákerült, ami csak van
23
/
50
Rémes szegény autó
24
/
50
Igazi hülyegyerek-Golf
25
/
50
Ez még nem saját munka
26
/
50
Az első villany Golf még ilyen ósdi akksikkal szaladt
27
/
50
28
/
50
29
/
50
Pici, zöld béka egy sarokban
30
/
50
Fontos műszerek a motorháztetőn
31
/
50
A kék hajú, mellben erős tündérek is csordákban járnak
32
/
50
A kéményseprő apró, dedikált Golfjával
33
/
50
A leendő múzeum egy kevésbé izgalmas része, ahol összeérnek az autók a félhomályban
34
/
50
Sorozatgyártás előtti tolóajtós I-es Golf 1974-ből
35
/
50
Az ajtó zárásával a biztonsági öv is a helyére került
36
/
50
Látszólag semmi extra, pedig ez egy igazi vadállat volt ez a 210 lóerős G60-as
37
/
50
Szörnyeteg a javából
38
/
50
Egy furán bútorozott Golf az arab világból
39
/
50
Az AMS 50. szülinapjára készült ez a Golf
40
/
50
Mindössze 50 darab készült belőle
41
/
50
Szépen feliratozott ülések
42
/
50
Katonai színű Golf mögött néz a semmibe egy újabb kék hajú
43
/
50
Egymilió kilométer egy Golfban? Akkor az is biztos itt lesz valahol
44
/
50
Mondtam
45
/
50
Modellgyjűjtemény is van
46
/
50
A Harlequin Golfból sem készült túl sok
47
/
50
Az alapszínt a tető és a C-oszlop adja, így összesen négyféle tarka Golfot lehetett összehozni ezekből a színekből
48
/
50
Golf tréler
49
/
50
Nyilván Golfokat szállít
50
/
50
Hosszú rémség, durva tetőspoilerrel