B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Vezess
Egy nappal elhalasztják a lezárást az M0-son
Vezess
Négy perc alatt 780 ezer forintot kaszált egy magyar traffipax
Baka Gábor
Hivatalos, megszűnik a McLaren versenycsapata
Vezess
Másodszor is megszületett a vaddal ütköző motoros
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Nem veszi zokon a strapát az új Citroën Berlingo
1
/
31
Partner helyett Rifter lett a Peugeot és beszállt testvérmodellnek az Opel Combo. Mindhárom autóból van haszonjármű is
1
/
31
Partner helyett Rifter lett a Peugeot és beszállt testvérmodellnek az Opel Combo. Mindhárom autóból van haszonjármű is
2
/
31
Rifter az egyik testvérmodell új neve
3
/
31
A FIAT Doblo helyett az új tulaj autóiból született az Opel/Vauxhall Combo Tour
4
/
31
Brescia közelében van egy Berlingo nevű település. Talán ez ihlette az autó nevét. Kép: Földi D. Attila
5
/
31
1,7 millió személyautóra 1,6 millió haszonjármű jut a Berlingo 22 éves történetében
6
/
31
Többek között állóra fékező adaptív tempomattal, kormányzással is beavatkozni képes sávban tartó rendszerrel, sávelhagyás-jelzővel egészíthető ki az új Berlingo felszereltsége
7
/
31
Egy Feel alapváltozatot vezettünk a 110 lóerős motorral
8
/
31
Nem zajos a kulturáltan forgó, háromhengeres benzines- A rövid próbaút alapján ereje is elegendő az autóhoz
9
/
31
Elődje a PF2 (2-es platform) padlólemezre épült, az új Berlingo alapja a moduláris EMP2 készlet, mint a 308-é, a C4 Picassóé. 35 centivel hoszabb az XL
10
/
31
Csak 1999-ben kapott a Berlingo jobb oldali tolóajtót, a Kangoo nyomására, 2000 óta kapható mindkét oldalon tolóajtóval. Időközben mindkét oldalon alapfelszerelés
11
/
31
250 Nm a 100 lóerős 1,5 HDi és a 110 lóerős benzines maximális forgatónyomatéka, a 130 lóerős dízelé 300 Nm
12
/
31
278,5 centivel a sima Berlingo tengelytávja is igen nagy, a nyújtott XL-é még 19 centivel hosszabb. Hosszban 35 centi van köztük, az egyik 4403, a másik 4753 mm-es, a szélesség 1848, a magasság 1844 illetve 1849 mm az XL-en
13
/
31
Nagyon praktikusak a fényezetlen védősávok a lökhárítók alján
14
/
31
Jó helyen van a felső érintőképernyő. Színes fejmagasságú kijelző is rendelhető az autóhoz, a váltó a 100 lóerős dízelben öt, a többiben hatfokozatú
15
/
31
Ilyen rádió jár a legegyszerűbb verzióba
16
/
31
Narancsásrga színnel dobható fel az utastér
17
/
31
A nyújtott XL-ben 15 centis sínen állítható lesz a középső üléssor, a normál Berlingóban nem
18
/
31
Három ember tényleg elfér hátul, a fejtér cilinderben is elég, a térdnek is bőven van helye
19
/
31
A Modutop főleg a hátsó szekrénnyel növeli 96-ról 192 literre a teljes belső tárolókapacitást
20
/
31
Később kezdődik az 5+2 ülésesek gyártása, így a bemutatón nem láttuk a három üléssorost. Jól variálhatók a támladöntéssel lesüllyedő ülések
21
/
31
Feel és Shine felszereltséggel lehasal a jobb első üléstámla is a csomagtér bővítésekor, ennek felára 125 000 Ft a Live-hoz
22
/
31
2,7 vagy, az XL-ben, 3,05 méteres tárgyakat is elnyel a belső tér. A jobb első ülés támlája is előredönthető és lesüllyed a második üléssorral együtt, hogy egyenletes legyen a rakodófelület
23
/
31
Citroen Berlingo 2018
Nagyon kis motorral vezettük a nagyon nagy családi autót. Kétféle hosszúsággal és egy Opel-testvérmodellel kiegészülve folytatja pályafutását a Citroën Berlingo.
24
/
31
Jó helyen van a felső érintőképernyő. Színes fejmagasságú kijelző is rendelhető az autóhoz, a váltó a 100 lóerős dízelben öt, a többiben hatfokozatú. Kép: Csordás Gábor, Autó és Stílus
25
/
31
Felszereltségtől függően van manuális kézifékkar és gombnyomásra aktiválható rögzítőfék
26
/
31
27
/
31
Különféle tapadású talajon eltérően szabályoz a kipörgésgátló, mert több-kevesebb kerékkipörgéssel megkönnyíthető a haladás
28
/
31
Külön nyitható a hátsó szélvédő, ez könnyebb és kevesebb helyet is foglal az egész ajtó nyitásánál
29
/
31
Hátulról és az utastér felől is is rámolhatunk a Modutop rakodóhelyeibe
30
/
31
Nyitható harmonikatető sajnos nincs hozzá, szemben az első generációval. Jó benne, hogy a rövid és a nyújtott Berlingo is elérhető lesz 2+3+2 üléssel
31
/
31
Nyitható harmonikatető sajnos nincs hozzá, szemben az első generációval. Jó benne, hogy a rövid és a nyújtott Berlingo is elérhető lesz 2+3+2 üléssel