A Lada-Skoda-Trabant-Wartburg korszakban még komoly kihívást jelentett egy-egy út közben adódott műszaki probléma. Sosem felejtem el azt a kedélyes szombat délelőttöt, amit egy defektjavítással töltöttünk valahol Tiszafüred környékén. Egy Kispolszkival indultunk négyen (két baráti fiatal pár) a Mátrába, de a sok csomag miatt a pótkerék már nem fért be a kocsiba (se fel a kocsira, mert a legtöbb cucc a tetőcsomagtartóra került). Hát persze, hogy jött a defekt. Egy omladozó buszmegálló falából bontottunk ki két téglát, arra támasztottuk fel a kézzel megemelt kocsit és a leszerelt kereket stoppal vittük be a közeli városba. Itt aztán már csak a szerencsére még nem túl részeg gumist kellett rábeszélnünk, hogy a hétvégére való tekintet nélkül ragassza meg a belsőnket, hogy továbbmehessünk, fel, a hegyi faluba, ahova indultunk. És ahova végül némi késéssel meg is érkeztünk, hogy aztán másnapra elfolyjon a fékolaj a Kispókból, igazi horrorrá változtatva a visszautat a percenkénti megállással és fékfolyadék-utántöltéssel, lefelé a szerpentinen.
Na, ma már ez az egész nem így van. Az autók is megbízhatóbbak, szó se róla, de ennél is megnyugtatóbb, hogy mobilon bármikor, bárhol lehet segítséget hívni. Ez a segítség lehet rokon, barát, aki egy vontatókötéllel érkezik, ha baj van, de ennél a megoldásnál azért elegánsabb és biztonságosabb egy profi assistance-szolgáltató hívása. Egyszerűbb probléma esetén ehhez ma már nem kell új, még garanciális autó vagy Autóklub-tagság sem! Elég, ha az ember regisztrált Shell ClubSmart tagként rendelkezik online fiókkal és az előző naptári hónapban legalább 1 Alap ClubSmart pontot gyűjtött.
Assistance a Shelltől
A ClubSmart Program keretében nyújtott új mobilitási garancia szolgáltatás program ún. „aktív tagjai” számára elérhető. (Aktív tagnak azok számítanak, akik regisztrált ClubSmart tagok, havonta legalább 1 Alap ClubSmart pontot gyűjtöttek és rendelkeznek elektronikus online fiókkal.) Az autósegély-szolgáltatást defekt, akkumulátorlemerülés, téves üzemanyag-tankolás, üzemanyag-kifogyás esetén lehet igénybe venni, illetve tanácsadást is lehet kérni, például az autó sérülésével járó esetekben.
Tavaly mutatta be továbbfejlesztett üzemanyagait a Shell, idén tavasszal új étel-ital kínálatot fejlesztettek ki Fördős Zével, és elindult a töltőállomások shopjainak átalakítása is. A ClubSmart program megújításánál az volt a cél, hogy az olyan hasznos előnyöket kínáljon vásárlók számára, amelyek örömtelibbé teszik és megkönnyítik az utazásaikat. Az Allianz Assistance közreműködésével új autósegély-szolgáltatás teszi lehetővé, hogy gondoskodjanak a hűséges vásárlókról, utasaikról és autójukról, bármerre is vigye őket az útjuk. Az új, mobiltelefonon keresztül elérhető digitális kártyának köszönhetően a használat is sokkal egyszerűbb, s az applikáció segítségével a pontok alakulásának nyomon követése is könnyebb.
Ha ott állunk a lemerült akkujú, félretankolt, kifogyott üzemanyagtartályú kocsink mellett, a teendőnk csak annyi, hogy hívjuk a +36 1 814 9504 számot, megadjuk Shell ClubSmart kártyánk számát, és a segítség már indul is.
A megújult ClubSmart program emellett számos új meglepetéssel jutalmazza a hűséges vásárlókat. Az időszakosan elérhető exkluzív ajándékok mellett újdonság, hogy a tankolással gyűjtött pontok kedvezményre válthatók a shopban található termékekre, szolgáltatásokra vagy üzemanyagra, és mostantól minden 10 pont 10 forint kedvezményt jelent a vásárlás végösszegének legfeljebb a feléig. Az új partnereknek köszönhetően pedig a Booking.com-on foglaláskor, és a Rentalcars.com-on autóbérlésnél is lehet már ClubSmart pontokat gyűjteni.
További információ a megújult ClubSmart Programról a www.clubsmart.hu oldalon található.