B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Itt van minden, amit az új műszaki vizsgáról tudni lehet
Aranyi Péter
Fontos könnyítést kaphatnak a kamionsofőrök
Erdős Norbert
A hónap vicces üzenetét írták egy magyar kamion hátuljára
Kováts Olivér
Kegyetlen szörnyet újított be az F1-es pilóta
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Szavazz az Év Autója zsűrijével!
1
/
51
Erősen hasonlít a régi Alpine-ra az új, de a technikája persze sokkal modernebb
1
/
51
Erősen hasonlít a régi Alpine-ra az új, de a technikája persze sokkal modernebb
2
/
51
Alig 125 centi magas az A110-es, ezzel körülbelül 20 centivel laposabb, mint egy átlagos személyautó
3
/
51
Egyszerű a műszerfal, de minden adott az örömteli vezetéshez
4
/
51
A nagy piros gombbal lehet, indítani, a három nagy gombbal a duplakuplungos automata váltót lehet irányítani. A D gomb hosszú megnyomásával vehetjük saját kezünkbe a kapcsolgatást, ami a kormány mögötti fülekkel lehetséges
5
/
51
A Ferrarikon a startgomb és a Manettino van a kormányon, az Alpine-ban a Sport üzemódot kapcsolhatjuk onnan
6
/
51
Az van, ami kell, de semi több, vezetőtámogató rendszereket például ne is keressünk az A110-es fedélzetén
7
/
51
Nagyon jó a vezetői üléshelyzet és testhezálló a kagylóülés is
8
/
51
Hátul százliteres csomagtartót találunk. A motor előrébb, azaz lényegében középen áll keresztben, és csak az Alpine hátuljának szétszerelése árán közelíthető meg
9
/
51
Egy kis pózolás... Magyarországra hivatalosan sajnos nem hozzák az Alpine-t, csak tőlünk nyugatabbra kapható. De ott is kilenc hónapot kell rá várni
10
/
51
Ahogy az Alpine, a Citroën C5 Aircross is képes magára vonzani az ember szemét - de persze teljesen másképp. Eléggé egyedi és jellegzetes a C5 Aircross megjelenése
11
/
51
Hidropneumatikus rugózás többé nem rendelhető egyetlen Citroënhez sem, de a C5 Aircross különleges rugózási kényelmet biztosító lengéscsillapítókat kapott
12
/
51
Belül is egyedi a C5 Aircross
13
/
51
Nagyon kényelmesek az ülések is, kiveszik a részüket abból, nehogy a hepehupák hatásai eljussanak a vezetőhöz, illetve az utasokhoz
14
/
51
Három különálló, egyenként tologatható és két helyzetben rögzíthető háttámlájú hátsó ülés
15
/
51
Alaphelyzetben is jókora, 580 literes a csomagtartó
16
/
51
Minden, a C5 Aircrosshoz kapható motor tiszta és takarékos a maga nemében
17
/
51
Hamarosan érkezik az 50 km elektromos hatótávolságú konnektoros hibrid változat a C5 Aircrossból
18
/
51
Csak jelzésképpen, hogy tényleg ott voltam...
19
/
51
Magasabb a többi Focusnál a terepesített Active kivitel
20
/
51
A műanyag sárvédőív kiegészítés alaptartozék az Active kivitelnél
21
/
51
Sokat javult az előző generációhoz képest a belső tér minősége
22
/
51
Teljes pótkerékkel csak 310 literes a csomagtartó. Ha lemondunk róla, 341 liter is befér
23
/
51
Kis fordulatról is jól húz és takarékos a másfél literes, háromhengeres benzinmotor
24
/
51
Nem sokkal vagyok magasabb a Ford Focus Active-nál
25
/
51
Ránézésre emlékeztet az I-Pace az E-Pace-re, csakhogy harminc centivel hosszabb nála
26
/
51
Hatalmas, lényegében háromméteres az I-Pace tengelytávja. Van is hely benne bőven!
27
/
51
Nagyon elegáns és modern az utastér, de nem mentes kisebb minőségi gondoktól
28
/
51
Olyan az ülés, mintha egy sportautóé lenne. Nem véletlenül, mert az I-Pace jókora tömege ellenére nem ijed meg a kanyaroktól
29
/
51
Bődületes nagy, 638 literes már alaphelyzetben is a csomagtartó. Persze még bővíteni is lehet
30
/
51
Annyira alul van az első elektromotor, hogy felette még egy 27 literes rekesznek maradt hely
31
/
51
Gyorstöltőről háromnegyed óra alatt feltölthető a 90 kWh-s akku, sima hálózati dugaljról kicsit tovább tart
32
/
51
Zsolt tanácsára megpróbáltam úgy állni, hogy ne takarjam ki a lámpát. Visszanézve a képet látom, hogy igaza volt
33
/
51
Ötajtós Ceedet próbáltunk, de a Kia hozott Proceedet és kombit is
34
/
51
Minden Ceed hátsó futóműve több lengőkaros
35
/
51
Áttekinthető, jó minőségben kivitelezett műszerfal, egyszerűen kezelhető menüjű érintőképernyővel
36
/
51
Alaphelyzetben 395 literes az ötajtós csomagtartója, a kombié 625 literes
37
/
51
Vadonatúj az 1,4 literes, 140 lóerős, turbófeltöltős benzinmotor. Jóval olcsóbb a szintén 1,4 literes, 100 lóerős szívómotorral szerelt kivitel
38
/
51
Olyan jól sikerült az előző generációs Mercedes A-osztály formaterve, hogy az újnál csak finomítottak rajta
39
/
51
Jól állnak a 18-as kerekek az A-osztálynak. Ez amúgy egy 250-es összkerékhajtású (4Matic) változat, azaz a második legdrágább modell az AMG mögött
40
/
51
Prémiumautóhoz méltó szintű az utastér kivitele. A hatalmas kijelzők képe hihetetlenül éles, a menüt viszont tanulni kell
41
/
51
Minden álítható az ülésen, még az oldaltömések távolsága is
42
/
51
Nem kimondottan nagy a csomagtartó, 335 és 1210 liter közötti a befogadóképessége
43
/
51
A kétliteres, 225 lóerős könnyedén repíti a közel másfél tonnás (majdnem csúcs) A-osztályt. A 0-100 km/h gyorsulási idő 6,2 s
44
/
51
Nap végére már kezdtem fáradni. Jól esett megtámaszkodni...
45
/
51
Nagyon látványos az új 508-as formaterve és az arányai is jók. Az új generáció hat centivel alacsonyabb, mint a régi
46
/
51
Ügyes dizájnelem a két hátsó lámpát összekötő műanyagcsík
47
/
51
Kormány lent, műszerfal fent - ez egyeseknek megszokást igényelhet, csakúgy, mint a fedélzeti rendszer kezelése. Az anyag- és az összeszerelési minőség viszont vitán felül kiváló
48
/
51
Kényelmes az ülés, a helykínálat viszont korlátozott. Főként hátul
49
/
51
Kisebb a csomagtartó, mint az előző generációban, de 487 literével így is elég nagy. Az elektromosan is mozgatható ötödik ajtó könnyíti a pakolást
50
/
51
Tiszták és takarékosak az 508-as motorjai, csak a 130 lóerős, másfél literes dízelhez választható kézi sebességváltó (a többihez automata jár)
51
/
51
Lehet, hogy itt sem kellett volna takarni fényszórót... Elnézést érte!