B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Vezess
Új üzemanyag kerül a Škodákba
Vezess
Egy nappal elhalasztják a lezárást az M0-son
Vezess
Négy perc alatt 780 ezer forintot kaszált egy magyar traffipax
Baka Gábor
Hivatalos, megszűnik a McLaren versenycsapata
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Orgia, gumival
1
/
21
760 Nm nyomatékhoz elkél a Goodyear Eagle F1 Supersport által nyújtott tapadás
1
/
21
760 Nm nyomatékhoz elkél a Goodyear Eagle F1 Supersport által nyújtott tapadás
2
/
21
A GT3 RS sokkal inkább versenyautó, mint hétköznapoi sportkocsi, kell hozzá a megfelelő abroncs
3
/
21
Ez a gumi sem mindenható, túl agresszív gázadásra elúszott a Ferrari fara
4
/
21
V8-as dulpaturbós motor pörgeti az olasz gép hátsó kerekeit
5
/
21
A fékhatásra nem volt panasz közel 40 centis karbon-kerémia féktárcsák lassították a Ferrarit
6
/
21
nem egy visszafogott darab a kulcs sem
7
/
21
Balról az újak, jobbról az elhasznált gumi. Öt hét alatt fogy belőlük rendesen
8
/
21
A bal szélső árokban látható kis hidak csökkentik a deformációt gyors kanyarokban
9
/
21
Az Eagle F1 SuperSport R abroncsot olyan versnyepályán is gyakran előforduló modellekhez fejlesztették ki, mint a VW Golf Club sport, a BMW M4 CS és a Porsche 911 GT3 RS. Mi utóbbiakkal próbáltuk ki
10
/
21
A megfelelő gumikeverék lehetővé teszi a féktávolság jelentős csökkentését és a köridők javítását anélkül, hogy a vezetési élmény más elemei, így a kanyarodás és fékezés közbeni visszajelzés romlana
11
/
21
Az Eagle F1 SuperSport RS gumikeverékét versenyzésre fejlesztették. Ez a gumi sokkal inkább utcára legalizált versenyabroncs
12
/
21
Több mint 300 féle európai modellen szerepel már Eagle F1 abroncs
13
/
21
2019 februárja és novembere között 10 Eagle F1 SuperSport R abroncs jelenik meg a piacon a 18” és 21” közötti mérettartományban, 205 és 305 mm közötti szélességben, 25 és 40 közötti profilaránnyal.
14
/
21
Igazi mágia a gumikeverék kialakítása, sokféle összetevő van
15
/
21
hagyományosabb körlüményekre, így vizes útfelületre az Assymetric 5 a jó választás, amely ugyanakkor az átlagnás sportosabb viselkedést enged meg szárazon is
16
/
21
Balról jobbra haladva egyre kevesebb a vájat a futófelületen, egyre vékonyabb a futófelület, viszont egyre nagyobb az felület, ami kapcsolatba kerül az úttal. Az eredmény egyre nagyobb tapadás
17
/
21
Egy holland befektető építette az Ascarit
18
/
21
Könnyen kezelhető játékos autó az Alpin A110.
19
/
21
A kétfajta gumikeverék segít, hogy szárazon és nedves útfelületen is jó teljesítményt nyújtson a gumi
20
/
21
A 911 GT2 RS-re a Porsche az Eagle F1 SuperSport RS-t választotta első szerelésnek
21
/
21
Szép kis autópark