Hamarosan indul az állami program, amelyben 2,5 millió forintot kaphatnak a három vagy több gyerekes szülők, hogy hét vagy többszemélyes új autót vásároljanak. Ez itthon felpörgetheti az ilyen modellek iránti keresletet. Európában nem akkora divat a hétszemélyes gépkocsi, és ebből adódóan a választék sem olyan széles, mint például Észak-Amerikában vagy Ázsiában. Az alábbiakban erről a két piacról szemelvényezünk: ha valamelyik megtetszik, magánúton behozható, bár állami támogatás ebben az esetben értelemszerűen nem jár rájuk.

Mindkét piacon másként képzelik el a nagycsaládos autókat, mint nálunk: Amerikában számos esetben nem kettő-, hanem háromszemélyes a leghátsó üléspad, míg Ázsiában a kisebb termetű utasok miatt óvatosan kell értelmezni egyes modellek hétszemélyességét: megtermett felnőttből fele ennyi sem fér el egynémely három üléssoros, de kompakt buszlimuzinban.

A képekre kattintva a modellek belső terét is megnézheted.

USA

7 személyes autók, amikre nem jár támogatás 1
7 személyes autók, amikre nem jár támogatás 9
7 személyes autók, amikre nem jár támogatás 19
7 személyes autók, amikre nem jár támogatás 29
7 személyes autók, amikre nem jár támogatás 37
7 személyes autók, amikre nem jár támogatás 43
7 személyes autók, amikre nem jár támogatás 51
7 személyes autók, amikre nem jár támogatás 57
7 személyes autók, amikre nem jár támogatás 63
7 személyes autók, amikre nem jár támogatás 71
7 személyes autók, amikre nem jár támogatás 77
7 személyes autók, amikre nem jár támogatás 83
7 személyes autók, amikre nem jár támogatás 91

Japán

7 személyes autók, amikre nem jár támogatás 97
7 személyes autók, amikre nem jár támogatás 107
7 személyes autók, amikre nem jár támogatás 115
7 személyes autók, amikre nem jár támogatás 123
7 személyes autók, amikre nem jár támogatás 129
7 személyes autók, amikre nem jár támogatás 135
7 személyes autók, amikre nem jár támogatás 141
7 személyes autók, amikre nem jár támogatás 147
7 személyes autók, amikre nem jár támogatás 153