Addig kellett nyomni befelé a zsírt a Trabant 601 kormányművébe a zsírzószemen keresztül, amíg ki nem jött a kenőanyag a kormánytengelyen, a piros nyíl száránál
További zsírzószemek a Trabant első futóművében. Volt vele feladat
Fent a Trabant 601 szívónyílásának nyári, lent téli állása. Az alsó képen a kipufogó fölül, előmelegített levegőt szívhat a motor a hideg évszakban
Ahogy egyre bonyolultabbak lettek az autók, az izzócsere is nehezebbé vált. 2009 óta nem kötelező a kocsiban tartott izzókészlet, de a működő fényszóró továbbra is alapkövetelmény
A fényszóróizzók gyártói megnyújtott élettartamú izzók piacra dobásával könnyítik meg az autósok életét
A halogén izzó (lent) LED-esre (fent) cserélése a civilizált világban tilos, így Magyarországon is, mert a más fényforráshoz tervezett lámpában törvényszerűen rossz irányba fogja szórni a fényt, tehát rosszul világítja meg az utat és vakítja a többi közlekedőt
Nem működik a halogénizzóhoz tervezett házban a LED-es fényforrás
Kompromisszumot igényelnek a négy évszakos gumik, de használatuk kényelmesebb a téli-nyári garnitúra cseréjénél
Kevesebb felesleges hulladék keletkezik a használatarányosan szervizelendő autók karbantartásával, mint az átlagos használathoz igazított, fix szervizperiódussal