B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Ez az autó vitte Ferenc pápát utolsó földi útjára - Galéria
Szörényi András
Itt egy megbízható használt SUV és nem is drága
Baka Gábor
F1: Az utolsó pillanatig variálnak a motorfejlesztéssel
Svékus Gergő
Alkatrészek, utasok eshetnek ki ezekből az autókból
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Ezt kell tudni a hétszemélyes autók kedvezményéről
1
/
24
Sokakat megmozgatott a legfeljebb 2,5 milliós forintos állami támogatás 7-9 személyes családi autókra
1
/
24
Sokakat megmozgatott a legfeljebb 2,5 milliós forintos állami támogatás 7-9 személyes családi autókra
2
/
24
Lehetne itt a Citroën Berlingo helyett Opel Combo Life, Peugeot Rifter, Toyota ProAce City Verso is. Ez ugyanaz a francia film, legfeljebb német vagy japán alámondással
3
/
24
Ár/érték arányban nagyon jónak tartjuk a modern vezetőtámogató extrákkal is elérhető francia-japán-német négyesikreket
4
/
24
110 vagy 130 lóerős a háromhengeres, turbós benzines, 100 vagy 130 a dízelmotorjuk
5
/
24
Sok jó megoldás van a belső térben, nagyon élhető, praktikus autók
6
/
24
66x115 centis nyílást enged a tolóajtó és még az ablakot is nyitni lehet benne
7
/
24
19 centivel megnyújtott tengelytávval is kaphatók a négyesikrek, az az igazi családi csatahajó
8
/
24
104 centiméter a második sorban, 96 cm a harmadik sorban a fejtér. Mindkettő bőven elég magas utasoknak
9
/
24
Kicsinek, nagynak tetszett
10
/
24
SUV-ból nagyon kevésben lehet jól elférni leghátul a Mercedes GLS és az X7 alatt. Ez egy Peugeot 5008
11
/
24
Alapértelmezésű családi autó a Lodgy. 3 049 000 Ft és 4 899 000 Ft közötti az ára, van belőle dízel is
12
/
24
100 cm a fejtér középen, 89 cem leghátul
13
/
24
A harmadik sor fölé is jutott vilgítás
14
/
24
Jó magasra nyúlt felnőttek is beférnek hátra a Lodgyba
15
/
24
Régen egy pad volt, most két önálló ülés javítja a variálhatóságot a Dacia egyterűjében. A leghátsó üveg kibillenthető pillangóablak
16
/
24
Ha van hol parkolni vele és telik rá, egy kisbusz ideális családi autó
17
/
24
Ha elég két első ülés, közöttük hátra lehet lépni a kisbuszokban. A 9 személyesekbe eggyel több utas fér, de hiányzik ez a praktikus lehetőség
18
/
24
Bődületes lábteret és fejteret kínál egy kisbusz
19
/
24
Ötszemélyes autókra nem vehető igénybe az adófizetők támogatása, hiába volna mnagy előrelépés egy háromgyermekes családnak egy ötüléses új autó
20
/
24
Csak dízelmotorral van fent az árlistán az 500L Wagon
21
/
24
Kettéosztott tetőoszlop javítja a kilátást az XXL-es FIAT 500-ból
22
/
24
Állítható a hátsó üléspad, mögötte 600 liter feletti a csomagtartó padlóba hajtott ülésekkel
23
/
24
Szükségből hétszemélyes lehet az 500L Wagon, de ez igazából héromgyerkes családoknak jó autó, ha csak ritkán kell leghátul vinni valakit
24
/
24
A támogatási igény kormányhivatalokban adható le vagy ügyfélkapun át is benyújtható. A támogatás felső határa 2,5 millió Ft vagy az autó árának 50 százaléka. Egy belépő Dacia Lodgy vételára nem csökkenthető a teljes 2,5 millióval, míg egy Q7-es Audié, X7-es BMW-é, GLS 63 AMG Mercedesé vagy Volvo XC90 T8-é igen, akárcsak a Range Rover luxusterepjáróké