Kezdetben analóg kamerákkal igyekezett megkönnyíteni egy-egy autógyártó a be- és kiállást a parkolóhelyekre illetve a parkolóhelyekről. 2002-ben azonban az autóipar első szereplője továbblépett az analógtól a digitális hátsó kamerára. Akkor fantasztikus vívmány volt az autó mögötti terület megjelenítése a navigációs képernyőn, időközben azonban kis és kompakt autókhoz is elérhetővé vált.
Videónkban egy Suzuki Vitarán mutatjuk be, hogyan fejlődtek és mit tudnak a tolatássegítő megoldások. Érdekes látni, hogyan jutottunk el a szélességjelző rudak és az autó orrára biggyesztett antennák korától az éles képű, tisztességes felbontású és radarral, ultrahanggal megtámogatott parkolássegítőig. A tököli reptéren Székely Gyulánál, a vezetéstechnikai központban azt is kipróbáltuk, elég-e csak a kamerakép, hogy tolatva szlalomozzunk.