A kiállítás helyszíne a Tokyo Big Sight, a Tokiói Nagy Látványosság. Névadásban erősek a japánok!
A kiállítás helyszíne a Tokyo Big Sight, a Tokiói Nagy Látványosság. Névadásban erősek a japánok!
Fotó megosztása:
Ezek a hölgyek igyekeznek meggyőzni a gyártókat arról, hogy a Sumitomo Electric Groupnál nincs jobb autós háttéripari elektronikai vállalat!
Ezek a hölgyek igyekeznek meggyőzni a gyártókat arról, hogy a Sumitomo Electric Groupnál nincs jobb autós háttéripari elektronikai vállalat!
Fotó megosztása:
Motorkerékpár kerekek nélkül, 3D-s mozgással
Motorkerékpár kerekek nélkül, 3D-s mozgással
Fotó megosztása:
Tuningcégek is kijöttek, látványos önreklámokkal
Tuningcégek is kijöttek, látványos önreklámokkal
Fotó megosztása:
Japánban szeretik, ha van színe egy drágább sportautónak
Japánban szeretik, ha van színe egy drágább sportautónak
Fotó megosztása:
Suzuki Waku SPO tanulmányautó, konnektoros hibrid hajtással
Suzuki Waku SPO tanulmányautó, konnektoros hibrid hajtással
Fotó megosztása:
A Waku SPO sajnos kei-car, a japán adózási szabályokhoz igazított törpeautó, így szinte biztos, hogy nem jön Európába
A Waku SPO sajnos kei-car, a japán adózási szabályokhoz igazított törpeautó, így szinte biztos, hogy nem jön Európába
Fotó megosztása:
A karosszéria átalakítható miniszedánból minikombivá
A karosszéria átalakítható miniszedánból minikombivá
Fotó megosztása:
Japánban mindent máshogy hívnak: a mi Vitaránk ott Escudo (ami portugálul pajzsot jelent)
Japánban mindent máshogy hívnak: a mi Vitaránk ott Escudo (ami portugálul pajzsot jelent)
Fotó megosztása:
Suzuki Hustler: Hummer-szerű kei-car
Suzuki Hustler: Hummer-szerű kei-car
Fotó megosztása:
Rózsaszín Hustler lányoknak
Rózsaszín Hustler lányoknak
Fotó megosztása:
Crossover Utility Vehicle: nemlétező kategória, a névnek semmi értelme, de jól hangzik és ez Japánban sokszor már elég
Crossover Utility Vehicle: nemlétező kategória, a névnek semmi értelme, de jól hangzik és ez Japánban sokszor már elég
Fotó megosztása:
Aki magától nem jön rá, hogy az ott a tanksapka fedele, annak segít felirat
Aki magától nem jön rá, hogy az ott a tanksapka fedele, annak segít felirat
Fotó megosztása:
Icipici alapterületen hihetetlenül tágas tér: ezek a kei carok
Icipici alapterületen hihetetlenül tágas tér: ezek a kei carok
Fotó megosztása:
Jópofa gumimadzagos miegymás-rögzítő a műszerfalon
Jópofa gumimadzagos miegymás-rögzítő a műszerfalon
Fotó megosztása:
A Hustler munkahelye
A Hustler munkahelye
Fotó megosztása:
Praktikus, átlátható, élhető a vezetői környezet a Hustlerben
Praktikus, átlátható, élhető a vezetői környezet a Hustlerben
Fotó megosztása:
Bár a Hustler tanulmányként szerepelt Tokióban, annyira készen van, hogy biztosan lesz belőle szériamodell
Bár a Hustler tanulmányként szerepelt Tokióban, annyira készen van, hogy biztosan lesz belőle szériamodell
Fotó megosztása:
Ez pedig már a Hanare, egy valódi koncepcióautó
Ez pedig már a Hanare, egy valódi koncepcióautó
Fotó megosztása:
A Suzuki Hanare úgy megy, mintha jönne
A Suzuki Hanare úgy megy, mintha jönne
Fotó megosztása:
Mobil nappali esővédő előtetővel: Suzuki Hanare
Mobil nappali esővédő előtetővel: Suzuki Hanare
Fotó megosztása:
Suzuki Every, egy amúgy létező szériamodell, sajátságos színben és beltérrel
Suzuki Every, egy amúgy létező szériamodell, sajátságos színben és beltérrel
Fotó megosztása:
Guruló babaházat készített a Suzuki
Guruló babaházat készített a Suzuki
Fotó megosztása:
Ezt nem is igazán értem, autó olyan családoknak, akik két kisbabát akarnak a csomagtartóban szállítani?
Ezt nem is igazán értem, autó olyan családoknak, akik két kisbabát akarnak a csomagtartóban szállítani?
Fotó megosztása:
A Suzuki is nyit ez elöregedő társadalom egyre nagyobb idős, az autózásból már kiesett része felé
A Suzuki is nyit ez elöregedő társadalom egyre nagyobb idős, az autózásból már kiesett része felé
Fotó megosztása:
Jézusom, nekem a Bandit eddig naked motorkerékpárokat jelentett, de ez mostantól másképp lesz
Jézusom, nekem a Bandit eddig naked motorkerékpárokat jelentett, de ez mostantól másképp lesz
Fotó megosztása:
Végre saját szememmel láttam egy Mitsuoka Orochit!
Végre saját szememmel láttam egy Mitsuoka Orochit!
Fotó megosztása:
De hajoljunk csak közelebb: kivilágított Transformers-logót épített a kocsi szájába egy tuningcég
De hajoljunk csak közelebb: kivilágított Transformers-logót épített a kocsi szájába egy tuningcég
Fotó megosztása:
A Mitsuoka Orochi egyébként élőben sokkal vonzóbb jelenség, mint képeken
A Mitsuoka Orochi egyébként élőben sokkal vonzóbb jelenség, mint képeken
Fotó megosztása:
Flitteres motordekor egy tuningcégnél
Flitteres motordekor egy tuningcégnél
Fotó megosztása:
Az olasz Dallara is eljött Tokióba, szerintem sejtik ők, hogy az ilyen érdekes lehetetlenségekre itt talán nyitottabb a piac, mint Európában
Az olasz Dallara is eljött Tokióba, szerintem sejtik ők, hogy az ilyen érdekes lehetetlenségekre itt talán nyitottabb a piac, mint Európában
Fotó megosztása:
A molinót nyomó cég elnézte a dátumot, de sebaj, ez a Land Cruiser így is gyönyörű!
A molinót nyomó cég elnézte a dátumot, de sebaj, ez a Land Cruiser így is gyönyörű!
Fotó megosztása:
Végre arcot kapott az NGK is, eddig csak azt tudtam róla, hogy egy japán gyújtógyertya-márka
Végre arcot kapott az NGK is, eddig csak azt tudtam róla, hogy egy japán gyújtógyertya-márka
Fotó megosztása:
Vajon tudják ennél a cégnél, hogy mit jelent a nevük latinul?
Vajon tudják ennél a cégnél, hogy mit jelent a nevük latinul?
Fotó megosztása:
Egy kürtgyártó is úgy érezte, ki kell állítania az autószalonon
Egy kürtgyártó is úgy érezte, ki kell állítania az autószalonon
Fotó megosztása:
Teherrobogók egy Aidea nevű cégtől. A szó egyébként az angol idea, ötlet japán átirata illetve fordítása, a japán beszélt nyelvben hemzsegnek az ilyen anglicizmusok
Teherrobogók egy Aidea nevű cégtől. A szó egyébként az angol idea, ötlet japán átirata illetve fordítása, a japán beszélt nyelvben hemzsegnek az ilyen anglicizmusok
Fotó megosztása:
Nem csak a Bosch meg a Hella gyárt ám adaptív LED-fényszórókat
Nem csak a Bosch meg a Hella gyárt ám adaptív LED-fényszórókat
Fotó megosztása:
A Toyota Boshoku nem meglepő módon a Toyota cégcsoportjának tagja. A képen hidrogénautókba való pufferakkut látunk, azt hiszem
A Toyota Boshoku nem meglepő módon a Toyota cégcsoportjának tagja. A képen hidrogénautókba való pufferakkut látunk, azt hiszem
Fotó megosztása:
Egy gyönyörű elektromos kompresszor, amely hidrogénautók üzemanyagcellájába fújja a vegyi reakcióhoz szükséges levegőt
Egy gyönyörű elektromos kompresszor, amely hidrogénautók üzemanyagcellájába fújja a vegyi reakcióhoz szükséges levegőt
Fotó megosztása:
Rendszámtábla-egyéniesítő cég standja
Rendszámtábla-egyéniesítő cég standja
Fotó megosztása:
Levegőtöltet nélküli Dunlop-abroncs és japán Csingiling
Levegőtöltet nélküli Dunlop-abroncs és japán Csingiling
Fotó megosztása:
Sok kiállítónál láttuk ezt a megoldást, nem lennék meglepve, ha hamarosan elárasztanának minket ezek a defektmentes kerekek
Sok kiállítónál láttuk ezt a megoldást, nem lennék meglepve, ha hamarosan elárasztanának minket ezek a defektmentes kerekek
Fotó megosztása:
Nem az Aston a fontos, hanem az, hogy hátul drónfoci zajlik: be kell jutni a drónnal a kapu-gyűrűbe, az ellenfélnek pedig ezt meg kell akadályoznia
Nem az Aston a fontos, hanem az, hogy hátul drónfoci zajlik: be kell jutni a drónnal a kapu-gyűrűbe, az ellenfélnek pedig ezt meg kell akadályoznia
Fotó megosztása:
Japánban is léteznek napelemes fejlesztői versenyekre benevező egyetemi csapatok
Japánban is léteznek napelemes fejlesztői versenyekre benevező egyetemi csapatok
Fotó megosztása:
A jövő önvezető autójának utasterét mutogatja egy érdeklődőnek ez a menyasszony
A jövő önvezető autójának utasterét mutogatja egy érdeklődőnek ez a menyasszony
Fotó megosztása:
Minimalista jövőautó-műszerfal, műszer és fal nélkül
Minimalista jövőautó-műszerfal, műszer és fal nélkül
Fotó megosztása:
A fürdőkádszerű jövőautó-belsőt észre sem vettem volna, ha nem rángat oda egy hosztesz, hogy tapogassam meg
A fürdőkádszerű jövőautó-belsőt észre sem vettem volna, ha nem rángat oda egy hosztesz, hogy tapogassam meg
Fotó megosztása:
Elmondhatatlan az anyag textúrája, valami gumiszerű, bizsergetően puha lágyfranc
Elmondhatatlan az anyag textúrája, valami gumiszerű, bizsergetően puha lágyfranc
Fotó megosztása:
A Toyota így készül a Marsra
A Toyota így készül a Marsra
Fotó megosztása:
A marsjáró kereke is japán termék, a Bridgestone fejlesztette
A marsjáró kereke is japán termék, a Bridgestone fejlesztette
Fotó megosztása:
Vitrinbe zárt plasztika Han Solo helyett műanyagba zárt Lexus-alkatrészekből
Vitrinbe zárt plasztika Han Solo helyett műanyagba zárt Lexus-alkatrészekből
Fotó megosztása:
Erről már külön cikkben beszámoltam, de a Lexus LF30 prototípus annyira ütős és annyira más, hogy nem maradhat ki ebből a galériából sem
Erről már külön cikkben beszámoltam, de a Lexus LF30 prototípus annyira ütős és annyira más, hogy nem maradhat ki ebből a galériából sem
Fotó megosztása:
Egy Nissan-koncepció, a háttérben a leveleit hullató virtuális fával
Egy Nissan-koncepció, a háttérben a leveleit hullató virtuális fával
Fotó megosztása:
Ebből a kocsiból amúgy valóság lesz: az elektromos crossovert tényleg piacra akarja dobni a Nissan
Ebből a kocsiból amúgy valóság lesz: az elektromos crossovert tényleg piacra akarja dobni a Nissan
Fotó megosztása:
Nissan Imk elekromos kei-car-koncepció
Nissan Imk elekromos kei-car-koncepció
Fotó megosztása:
Autonóm, elektromos, városi - várjuk szeretettel Európában is!
Autonóm, elektromos, városi - várjuk szeretettel Európában is!
Fotó megosztása:
Emlékszünk még a Nissan Serenára, a Vanette Cargo-szerű kisbuszra? Japánban a név ma is él, ezt a kocsit értik alatta
Emlékszünk még a Nissan Serenára, a Vanette Cargo-szerű kisbuszra? Japánban a név ma is él, ezt a kocsit értik alatta
Fotó megosztása:
Tele vannak Tokió utcái ilyen hasábforma kisbuszokkal, a Serena csak egy a sok közül
Tele vannak Tokió utcái ilyen hasábforma kisbuszokkal, a Serena csak egy a sok közül
Fotó megosztása:
Ilyen egy tipikus mai családi japán egyterű belseje
Ilyen egy tipikus mai családi japán egyterű belseje
Fotó megosztása:
A Serena hátsó ülése
A Serena hátsó ülése
Fotó megosztása:
A Tokióban kiállított Serenát elektromos motor hajtja, de az elektromos motor számára egy benzinmotor termel áramot
A Tokióban kiállított Serenát elektromos motor hajtja, de az elektromos motor számára egy benzinmotor termel áramot
Fotó megosztása:
A Nissan Skyline, ahogy ma létezik. Az 1000 lóerő fölé tuningolható egykori kupé neve ma egy ilyen decens szedáné
A Nissan Skyline, ahogy ma létezik. Az 1000 lóerő fölé tuningolható egykori kupé neve ma egy ilyen decens szedáné
Fotó megosztása:
A Skyline-t itthon Infiniti Q50-ként ismerhetjük
A Skyline-t itthon Infiniti Q50-ként ismerhetjük
Fotó megosztása:
A kiállított kocsit 3,5 literes V6-alapú hibridrendszer hajtja
A kiállított kocsit 3,5 literes V6-alapú hibridrendszer hajtja
Fotó megosztása:
Nissan Dayz Highway Star: persze könnyen lehet az autópálya csillaga ez a kocsi egy olyan országban, ahol a sztrádán 100 km/h a maximum
Nissan Dayz Highway Star: persze könnyen lehet az autópálya csillaga ez a kocsi egy olyan országban, ahol a sztrádán 100 km/h a maximum
Fotó megosztása:
A Mitsubishi Engelberg koncepció egy tiroli faluról kapta a nevét
A Mitsubishi Engelberg koncepció egy tiroli faluról kapta a nevét
Fotó megosztása:
A plug-in hibrid koncepciót Genfben már láttuk, de Japánban valahogy jobban el lehet képzelni, hogy megvalósul valamilyen formában
A plug-in hibrid koncepciót Genfben már láttuk, de Japánban valahogy jobban el lehet képzelni, hogy megvalósul valamilyen formában
Fotó megosztása:
A Mitsubishi ASX-et Japánban RVR-nek hívják. Vajon miért nem volt jó nekünk is az RVR, miért kellett erre a piacra egy másik hárombetűs hülyeséget kitalálni?
A Mitsubishi ASX-et Japánban RVR-nek hívják. Vajon miért nem volt jó nekünk is az RVR, miért kellett erre a piacra egy másik hárombetűs hülyeséget kitalálni?
Fotó megosztása:
Gázturbinás plugin hibrid terepkabrió-koncepció: Mitsubishi MI-Tech
Gázturbinás plugin hibrid terepkabrió-koncepció: Mitsubishi MI-Tech
Fotó megosztása:
Íme, a Mitsubishi Super Height K Wagon koncepció
Íme, a Mitsubishi Super Height K Wagon koncepció
Fotó megosztása:
És a szinte ugyanolyan eK X
És a szinte ugyanolyan eK X
Fotó megosztása:
Elképesztő, hogy ezeket a dolgokat ott kint teljesen komolyan gondolják, az utcán is simán járnak ezek a pofák
Elképesztő, hogy ezeket a dolgokat ott kint teljesen komolyan gondolják, az utcán is simán járnak ezek a pofák
Fotó megosztása:
Mint az összes mai kei-car egyterű, az eK X is hihetetlenül otthonos, tágas és komfortos
Mint az összes mai kei-car egyterű, az eK X is hihetetlenül otthonos, tágas és komfortos
Fotó megosztása:
3,4x1,5x2 méter: ezek a kei-car-ok kötelező maximális befoglaló méretei
3,4x1,5x2 méter: ezek a kei-car-ok kötelező maximális befoglaló méretei
Fotó megosztása:
A Japánban közlekedő autók 30%-a kei-car
A Japánban közlekedő autók 30%-a kei-car
Fotó megosztása:
3,4 méter hosszú a kocsi!
3,4 méter hosszú a kocsi!
Fotó megosztása:
A kei-carok motorjának maximális hengerűrtartalma 660 köbcenti lehet
A kei-carok motorjának maximális hengerűrtartalma 660 köbcenti lehet
Fotó megosztása:
Vajon miért nincsenek Európában is kei-carok?
Vajon miért nincsenek Európában is kei-carok?
Fotó megosztása:
Talán ezért? A passzív biztonság nem erős oldala az ilyen kis gyöszöknek a sok behemót többi kocsival szemben
Talán ezért? A passzív biztonság nem erős oldala az ilyen kis gyöszöknek a sok behemót többi kocsival szemben
Fotó megosztása:
Az új Renault Cliót japánban Luteciának ismerik
Az új Renault Cliót japánban Luteciának ismerik
Fotó megosztása:
Yamahák
Yamahák
Fotó megosztása:
Kawasakik
Kawasakik
Fotó megosztása:
A Kawasaki erdő-mezőjárójának műszerfala
A Kawasaki erdő-mezőjárójának műszerfala
Fotó megosztása:
Egy gyönyörű retrómodell, persze ez vadonatúj: W800
Egy gyönyörű retrómodell, persze ez vadonatúj: W800
Fotó megosztása:
Ez pedig az eredeti, a W800 ihletője, az 1967 és 75 között készült W-széria
Ez pedig az eredeti, a W800 ihletője, az 1967 és 75 között készült W-széria
Fotó megosztása:
Kúpos műanyag kávéspohár többször használható nyeles kerettel: nem látom az értelmét, de jópofa
Kúpos műanyag kávéspohár többször használható nyeles kerettel: nem látom az értelmét, de jópofa
Fotó megosztása:
Hondák a múltból
Hondák a múltból
Fotó megosztása:
A jelen Hondái: ami nálunk Jazz, az kint Fit
A jelen Hondái: ami nálunk Jazz, az kint Fit
Fotó megosztása:
Elektromos Hondák
Elektromos Hondák
Fotó megosztása:
A Mazda MX30, a már nálunk is előrendelhető elektromos crossover
A Mazda MX30, a már nálunk is előrendelhető elektromos crossover
Fotó megosztása:
325 ezer forintos előrendeléssel lehet jegyet váltani az első Magyarországra érkező MX30-ak valamelyikébe
325 ezer forintos előrendeléssel lehet jegyet váltani az első Magyarországra érkező MX30-ak valamelyikébe
Fotó megosztása:
142 lóerő, 35,5 kWh-s akku: a külső sokkal többet mutat, mint amit a kocsi valójában tud
142 lóerő, 35,5 kWh-s akku: a külső sokkal többet mutat, mint amit a kocsi valójában tud
Fotó megosztása:
Ezt a kocsit a dizájn adja el, a technika elég szerény a mai kompakt elektromos konkurensekhez képest
Ezt a kocsit a dizájn adja el, a technika elég szerény a mai kompakt elektromos konkurensekhez képest
Fotó megosztása:
Az autószalonnak helyt adó épület napelemeinek teljesítményét ezen a kivetítőn követhettük figyelemmel
Az autószalonnak helyt adó épület napelemeinek teljesítményét ezen a kivetítőn követhettük figyelemmel
Fotó megosztása:
A Tokiói Autószalon szervezőinek egyenruhája
A Tokiói Autószalon szervezőinek egyenruhája
Fotó megosztása:
Az Isuzu Japánban sokkal szélesebb portfolióval van jelen, mint nálunk
Az Isuzu Japánban sokkal szélesebb portfolióval van jelen, mint nálunk
Fotó megosztása:
Egy Hinó (Toyota) hibridteherautó, csodálkozó hostesskével
Egy Hinó (Toyota) hibridteherautó, csodálkozó hostesskével
Fotó megosztása:
Színváltós kamion a UD Truckstól (Volvo-csoport)
Színváltós kamion a UD Truckstól (Volvo-csoport)
Fotó megosztása:
Nem tudom, mi értelme, de bárcsak éjjel mindig ilyenek jönnének szembe, feldobnák az utazást!
Nem tudom, mi értelme, de bárcsak éjjel mindig ilyenek jönnének szembe, feldobnák az utazást!
Fotó megosztása:
Az első Subaru VIZIV tanulmány még 2013-ban mutatkozott be Genfben, ez a mostani az Adrenaline koncepció
Az első Subaru VIZIV tanulmány még 2013-ban mutatkozott be Genfben, ez a mostani az Adrenaline koncepció
Fotó megosztása:
Az új Levorg prototípusa
Az új Levorg prototípusa
Fotó megosztása:
Egy jövőkabin
Egy jövőkabin
Fotó megosztása:
Luxus jövőkabin
Luxus jövőkabin
Fotó megosztása:
A Toyota jövőautója az önvezető-autómegosztós fajtából
A Toyota jövőautója az önvezető-autómegosztós fajtából
Fotó megosztása:
Egy sor jövő
Egy sor jövő
Fotó megosztása:
Ez a kocsi a gallium-nitrid-alapú elektronika szilíciummal szembeni előnyeit hivatott szemléltetni. Ez az egész GaN-dolog annyira új, hogy magyar szakirodalmat nem is találtam róla - lehet, hogy hamarosan cikkezünk a témában egy jót!
Ez a kocsi a gallium-nitrid-alapú elektronika szilíciummal szembeni előnyeit hivatott szemléltetni. Ez az egész GaN-dolog annyira új, hogy magyar szakirodalmat nem is találtam róla - lehet, hogy hamarosan cikkezünk a témában egy jót!
Fotó megosztása:
A Daihatsu: nálunk nincsenek jelen, de Japánban nagyon is komoly brand
A Daihatsu: nálunk nincsenek jelen, de Japánban nagyon is komoly brand
Fotó megosztása:
Daihatsu Copen, kei-car kupé
Daihatsu Copen, kei-car kupé
Fotó megosztása:
A Daihatsu kei-car-SUV-tanulmánya
A Daihatsu kei-car-SUV-tanulmánya
Fotó megosztása:
Daihatsu Tsumu Tsumu: jövőpickup, cserélhető felépítménnyel
Daihatsu Tsumu Tsumu: jövőpickup, cserélhető felépítménnyel
Fotó megosztása:
Az ott a tetején egy permeteződrón!
Az ott a tetején egy permeteződrón!
Fotó megosztása:
Robot fogadja az utasokat a jövőbuszban
Robot fogadja az utasokat a jövőbuszban
Fotó megosztása:
Wai Wai: hatalmas, végtelenül letisztult belterű minibusz
Wai Wai: hatalmas, végtelenül letisztult belterű minibusz
Fotó megosztása:
Fura arányok, de van benne valami szeretetre méltó
Fura arányok, de van benne valami szeretetre méltó
Fotó megosztása:
A Tanto a Daihatsu szériában gyártott kei-car egyterűje
A Tanto a Daihatsu szériában gyártott kei-car egyterűje
Fotó megosztása:
A Toyota egyik robotja, ami utánozza, amit mutatunk neki
A Toyota egyik robotja, ami utánozza, amit mutatunk neki
Fotó megosztása:
A 2020-as tokiói olimpia robot-kabalafigurái
A 2020-as tokiói olimpia robot-kabalafigurái
Fotó megosztása:
Önjáró kisbolt a jövőből
Önjáró kisbolt a jövőből
Fotó megosztása:
Ha majd tényleg eljő az autonóm korszak, ilyen kis izé vészi házhoz a megrendelt GoPrót. Vagy krumplit, sampont, mosógépet, bármit
Ha majd tényleg eljő az autonóm korszak, ilyen kis izé vészi házhoz a megrendelt GoPrót. Vagy krumplit, sampont, mosógépet, bármit
Fotó megosztása:
A Toyota sport-koncepciója, robotszerű, de nem robot lányokkal
A Toyota sport-koncepciója, robotszerű, de nem robot lányokkal
Fotó megosztása:
Japán kézműves karosszériakalapálás, szigorúan védősisakban!
Japán kézműves karosszériakalapálás, szigorúan védősisakban!
Fotó megosztása:
Automata parkolóház-bemutató a Toyota jövőstandján
Automata parkolóház-bemutató a Toyota jövőstandján
Fotó megosztása:
Egy drón az NEC-től
Egy drón az NEC-től
Fotó megosztása:
Toyota LQ műszerfal a közeli jövőből
Toyota LQ műszerfal a közeli jövőből
Fotó megosztása:
Yamaha Motoroid: önvezetésre is képes elektromos motor, még 2017-ben mutatták be eredetileg
Yamaha Motoroid: önvezetésre is képes elektromos motor, még 2017-ben mutatták be eredetileg
Fotó megosztása:
Viszlát - Sayonara, Tokió!
Viszlát - Sayonara, Tokió!
Fotó megosztása: