Minden eddiginél szolidabb a Renault Megane RS Trophy és minden korábbinál súlyosabban megy. A Renault Sport fogta az ötajtós kompaktot és elöl 60 milliméterrel, hátul 45-tel szélesítette ki, az aszfalthoz is közelebb van 5 milliméterrel. Sárgában a Megane RS-t tényleg csak az nem veszi észre, aki háttal ül neki, de hallani ő is fogja, az tuti.

Őrületes show-t csinál a kipufogóval az 1,8-as turbómotor, nincs olyan gázelvétel, amit ne puskaropogás kísérne. 300 ló és 400 Nm szabadul rá a két első kerékre és ezzel nem szabad viccelni. A Megane RS Trophyban Torsen-sperr, függőcsapszeges futómű és 2,7 fokot fordító összkerékkormányzás van. 

Tökéletlen, mert helyenként szörnyű anyagokból van a belseje, a hatsebességes kézi váltó pedig érzésre minden elemében sorjás műanyagból van az utolsó fogaskerékig. De a Megane RS-nek olyan karaktere van, mint semmi másnak. Mert a Honda Civic Type R messze precízebb gép, a Ford Focus RS-t meg egyszerűen jobb vezetni, de egyik sem szórakoztat úgy, mint a Megane RS Trophy. Nézd!