B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Fehér Patrik
F1: Mindkét Mercedest megbüntették az időmérő után
Kováts Olivér
F1: Amatőrnek titulálta magát Norris
Fehér Patrik
F1: Az FIA banális hibája miatt szívnak a pilóták
Kováts Olivér
F1: Verstappennek is rejtély, mennyire lesz erős
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Nincs más választás
1
/
29
1,4 literes turbómotor, mellé nagyobbacska generátor meg 48 voltos akksi és kész is a mild hybrid
1
/
29
1,4 literes turbómotor, mellé nagyobbacska generátor meg 48 voltos akksi és kész is a mild hybrid
2
/
29
3
/
29
4
/
29
5
/
29
6
/
29
Alapáron jár a LED-es fényszóró, de még az adaptív tempomat is
7
/
29
8
/
29
9
/
29
Plecsni-zuhatag jelzi, hogy ez a Vitara kicsit hibrid és összkerék-hajtású is
10
/
29
11
/
29
12
/
29
13
/
29
14
/
29
Alapvetően az első kerekeket hajtja az AllGrip, de kértünk egy kicsit a 235 Nm-ből a hátsóknak is
15
/
29
16
/
29
17
/
29
18
/
29
Országúton 6 liter alatti fogyasztáshoz nem kell önmegtartóztatás
19
/
29
20
/
29
A panorámatetőval már tényleg remek a térérzet, csak a lábtér lehetne kicsit nagyobb itt
21
/
29
22
/
29
23
/
29
24
/
29
Félbőr ülések, Apple CarPlay és elegáns óra is van a Vitarában
25
/
29
26
/
29
27
/
29
28
/
29
29
/
29