Amikor én a Használtautón töltöm az időt, valahogy C219-es CLS-ek, Lancia Thesisek, 940/S90-es Volvók, E32-es BMW-k és Renault Vel Satisok között reppennek el az órák. De a Vezessnél vannak nálam felelősebb és józanabb pajtások, akik képesek ráakadni erre az autóra itt.
Ha bekattintod az elektromos hajtást, de semmi mással nem szűkíted a találatokat, akkor a cikk írásakor 1531 autót listáz a kereső. Ebből az autótömegből a maga 2,9 millió forintos alapárával tudomásunk szerint a ZhiDou D1 a legolcsóbb új elektromos autó. A kínai ZhiDou (e: zidu) elektromos autóinak megismerésére és kipróbálására Révkomáromban, a határváros szlovákiai oldalán van lehetőség.
Lotus, Polestar, Volvo, ZhiDou
Háttérként annyit, hogy a gyártó a Geely konszernhez tartozik, mint a London-taxik utódát jegyző LEVC, a Lotus vagy a Volvo és a Polestar. A ZhiDou európai központja Olaszországban van, a német és az osztrák piacon is régebb óta elérhetők a cég kisautói.
Új villanyautó, hárommillió Ft alatti indulóáron, Révkomáromból, egy itthon ismeretlen márkától: megnéztük közelről, mit tud a ZhiDou D1 és a fejlettebb, de drágább D2.
Új villanyautó, hárommillió Ft alatti indulóáron, Révkomáromból, egy itthon ismeretlen márkától: megnéztük közelről, mit tud a ZhiDou D1 és a fejlettebb, de drágább D2.
Fotó megosztása:
Hossza 2,8, szélessége 1,5, magassága 1,55 méter. A tengelytávolság 1765 mm
Hossza 2,8, szélessége 1,5, magassága 1,55 méter. A tengelytávolság 1765 mm
Fotó megosztása:
Ilyen a D1. A márkanév kiejtése zidu
Ilyen a D1. A márkanév kiejtése zidu
Fotó megosztása:
A kék a D1, a bordó a D2S. A ZhiDou járművei nem személyautók, hanem négykerekű motorkerékpárok vagy kvadok. De M1 kategóriájú személyautóként is megrendelhetők
A kék a D1, a bordó a D2S. A ZhiDou járművei nem személyautók, hanem négykerekű motorkerékpárok vagy kvadok. De M1 kategóriájú személyautóként is megrendelhetők
Fotó megosztása:
Több rajta a króm és más a hűtőmaszkja, mint a D2-nek
Több rajta a króm és más a hűtőmaszkja, mint a D2-nek
Fotó megosztása:
Négy év vagy 2000 feltöltési ciklus az akkugarancia
Négy év vagy 2000 feltöltési ciklus az akkugarancia
Fotó megosztása:
Elöl MacPherson a futómű, hátul csavarrugós merev tengely
Elöl MacPherson a futómű, hátul csavarrugós merev tengely
Fotó megosztása:
Ez a D2S, ezt vezettem Révkomáromban
Ez a D2S, ezt vezettem Révkomáromban
Fotó megosztása:
Ez a D2
Ez a D2
Fotó megosztása:
Ételfutárkodni nagyon beválna, ha nem a szívódízel Saxók árában kell munkaautót találni
Ételfutárkodni nagyon beválna, ha nem a szívódízel Saxók árában kell munkaautót találni
Fotó megosztása:
Minden szervizkor ajánlott cserélni az erőátvitelben a kenőanyagot, mert félliternyi váltóolaj cseréjével a súrlódó alkatrészeken minimalizálható a hatótávveszteség
Minden szervizkor ajánlott cserélni az erőátvitelben a kenőanyagot, mert félliternyi váltóolaj cseréjével a súrlódó alkatrészeken minimalizálható a hatótávveszteség
Fotó megosztása:
Növelt akkukapacitást jelez az S a D2 mögött
Növelt akkukapacitást jelez az S a D2 mögött
Fotó megosztása:
Látni az illesztési hézagokon, hogy nem egy acélből metszett Audi, de nem is annyiba kerül
Látni az illesztési hézagokon, hogy nem egy acélből metszett Audi, de nem is annyiba kerül
Fotó megosztása:
Mintha a Peugeot 206 tükreit vinné tovább a ZhiDou D1
Mintha a Peugeot 206 tükreit vinné tovább a ZhiDou D1
Fotó megosztása:
Érdekes, hogy ilyen magasan van a klímakompresszor. Jól hozzá lehet férni a komponensek zöméhez
Érdekes, hogy ilyen magasan van a klímakompresszor. Jól hozzá lehet férni a komponensek zöméhez
Fotó megosztása:
Elöl hajt, váltó nincs
Elöl hajt, váltó nincs
Fotó megosztása:
Viszonylag keskeny az utastér, városi utakra megfelelő az ülések kényelme
Viszonylag keskeny az utastér, városi utakra megfelelő az ülések kényelme
Fotó megosztása:
Karos a kézifék a D1-ben
Karos a kézifék a D1-ben
Fotó megosztása:
Érdekes a vészleállító gomb, a piros gomba
Érdekes a vészleállító gomb, a piros gomba
Fotó megosztása:
Hasonlít a Smart Fortwo-ra, de a biztonsága valószínűleg nem olyan
Hasonlít a Smart Fortwo-ra, de a biztonsága valószínűleg nem olyan
Fotó megosztása:
Ez a D2S ajtókárpitja. Tisztességes a minőségérzet
Ez a D2S ajtókárpitja. Tisztességes a minőségérzet
Fotó megosztása:
Lábbal működik a D2S rögzítőfékje, ez nagyon kényelmes
Lábbal működik a D2S rögzítőfékje, ez nagyon kényelmes
Fotó megosztása:
Ez a D1 középső kijelzője
Ez a D1 középső kijelzője
Fotó megosztása:
Éled a navigáció
Éled a navigáció
Fotó megosztása:
12 voltos akkuja is van például a lámpák és a biztonsági önellenőrzés lefuttatására. Ha ez az akku lemerül, hiába van tele a nagyfeszültségű akkumulátor, az autó nem indul be. Ezért kell bele a bikázópont
12 voltos akkuja is van például a lámpák és a biztonsági önellenőrzés lefuttatására. Ha ez az akku lemerül, hiába van tele a nagyfeszültségű akkumulátor, az autó nem indul be. Ezért kell bele a bikázópont
Fotó megosztása:
85 km/óra a D2S végsebessége, nem a 45 lóerőn múlik, mert elektronika korlátozza
85 km/óra a D2S végsebessége, nem a 45 lóerőn múlik, mert elektronika korlátozza
Fotó megosztása:
Még tolatókamera is van a jobban felszerelt kisautókban
Még tolatókamera is van a jobban felszerelt kisautókban
Fotó megosztása:
18 vagy 27 kilowattórás akkuja lehet a ZhiDou D2-nek, a hatótáv a kisebbel 120-180 km
18 vagy 27 kilowattórás akkuja lehet a ZhiDou D2-nek, a hatótáv a kisebbel 120-180 km
Fotó megosztása:
Automatikus a D2S légkondicionálója
Automatikus a D2S légkondicionálója
Fotó megosztása:
Itt lehet telefont tölteni vagy kábellel csatlakoztatni
Itt lehet telefont tölteni vagy kábellel csatlakoztatni
Fotó megosztása:
Nincs négyüléses modell, árban nagyon közel lenne a nagy gyártók villanyautóihoz
Nincs négyüléses modell, árban nagyon közel lenne a nagy gyártók villanyautóihoz
Fotó megosztása:
Négyévszakos gumikkal jönnek a kínai villanyautók, amivel bármikor eladhatók. Létezik hozzájuk külön téli és nyári gumi is
Négyévszakos gumikkal jönnek a kínai villanyautók, amivel bármikor eladhatók. Létezik hozzájuk külön téli és nyári gumi is
Fotó megosztása:
Ez a vége négypólusú
Ez a vége négypólusú
Fotó megosztása:
Adapter kell hozzá
Adapter kell hozzá
Fotó megosztása:
Ismerős darabok: bicskakulcs az Audi, jeladó a VW kulcsainak mintájára
Ismerős darabok: bicskakulcs az Audi, jeladó a VW kulcsainak mintájára
Fotó megosztása:
Olcsónak hat a D1 ajtóborítása
Olcsónak hat a D1 ajtóborítása
Fotó megosztása:
Toyota-hasonmás a tükörállítás
Toyota-hasonmás a tükörállítás
Fotó megosztása:
Nincs ráírva, de a D1 is légkondis. A D2-ben automatikus a klímaberendezés
Nincs ráírva, de a D1 is légkondis. A D2-ben automatikus a klímaberendezés
Fotó megosztása:
18 és 27 kWh-s akkuval kapható a D2 illetve a D2S
18 és 27 kWh-s akkuval kapható a D2 illetve a D2S
Fotó megosztása:
Van Aux-csatlakozó és USB-töltő
Van Aux-csatlakozó és USB-töltő
Fotó megosztása:
Szlovákiában három éve van jelen a márka, ahol több más cég is értékesíti ezeket a kínai villanyautókat. A magyar vevőknek a révkomáromi márkakereskedéshez adekvát fordulni. Révkomárom (Komarno) kétnyelvű város, ahol anyanyelvünk kényelmesen használható.
Fontos tudni, hogy a ZhiDou járművei nem személyautók, hanem négykerekű motorkerékpárok vagy kvadok az európai szabályozásban. Mivel az L7e kategóriájú járművekre nem érvényesek a villanyautós vásárlási támogatások, a modellek M1-be, a normál személyautók kategóriájába sorolva is megvásárolhatók, hogy emiatt ne maradjanak ki az esetleg újra meghirdetett villanyautó-támogatásból.
Ezeknek az autóknak a COC-dokumentumaiban (Certification Of Conformity) is személyautó szerepel, de ezt a megrendeléskor kell megadni a kínai gyártónak, utólagos átsorolásra nincs lehetőség – mondja erről Magyarics Richárd, a révkomáromi márkakereskedés irodájában.
A kék a D1, a bordó a D2S. A ZhiDou járművei nem személyautók, hanem négykerekű motorkerékpárok vagy kvadok. De M1 kategóriájú személyautóként is megrendelhetők, mert csak azokra jár autóvásárlási támogatás, ha épp jár
D1, D2, D2S
Vidám színekben pompázik az udvaron a raktérkészlet, van a kisautók között D1 alapverzió, D2 és fejlettebb D2S is. Végül nem az engedményekkel 3 milliós indulóárú D1-gyel, hanem a kvázi csúcsmodellnek tekinthető D2S-sel ismerkedtem meg közelebbről, amelynek kinti ára 18 600 euró (6,9 millió Ft) körül mozog, de bevezetőáron vannak belőle 9500 eurós autók is, ami 3,5 millió Ft. A kétüléses kisautó hossza 2806, szélessége 1540, magassága 1555 mm. A tengelytávolság 1765 mm.
Papíron a 257 kilométeres gyári hatótáv jól hangzik egy olyan apró városi autótól, amilyen a D2, de mivel a ZhiDou ezt 45-50 km/órás sebességre adja meg, kevéssé releváns. „Vásárokra és bemutatókra is járunk az autóval, én a D2-essel országúton, nyugodt tempóban mentem már 180 km-t két töltés között” – tapasztalta Magyarics Richárd falvak között autózva. Akinek nagyobb hatótávra van szüksége, a D2S-t megrendelheti 18 helyett 27 kilowattórás akkumulátorral is, amivel jóval messzebbre juthat.
Ismerős darabok: bicskakulcs az Audi, jeladó a VW kulcsainak mintájára
18-27 kWh-s lítiumakku, nincs gyorstöltés
Type2-es szabványú a töltőcsatlakozó, a gyári töltő kanóca négypólusú csatlakozóban végződik, amihez van adapter. Váltóáramú gyorstöltésre vagy egyenáramú villámtöltésre nincs lehetőség, Körülbelül 3 kW lehet a maximális töltési teljesítmény 230 voltról. A D2-ben a 144 voltos lítium-polimer akkumulátor 120 amperórás, kapacitása 18 kilowattóra, így 7-8 óra alatt tölt fel sima konnektorról.
Szénkefementes, állandó mágnesű és természetesen egyenáramú villanymotor van az orrban. Sebességváltó nincs, az egyfokozatú lassító áttételen át az első kerekek hajtottak. Hátul merev tengelyes a futómű, hasonló, mint a régi Ignisben. A kerekeket elöl és hátul is tárcsafékek lassítják.
85 km/óra a D2S végsebessége, nem a 45 lóerős csúcsteljesítményű motoron vagy az áttételezésen múlik, valószínűleg elektronika korlátozza
Ismerős részletek
Érdekes slusszkulcs, az egyik típusé a korábbi Audik bicskakulcsát másolja, a másik jeladó a B7-es Passatéra hasonlít a megszólalásig. A tükörállítás kapcsolói Toyotákból ismerősek. Belül a D2S jóval igényesebb a cikk apropóját adó, műanyag ajtóhéjú, egyszerűbb kivitelű D1-nél. Ennek megfelelően ára is jóval magasabb.
A D2S-sel indultunk próbaútra. Két megtermett felnőttnek vállban szűk lesz az utastér, hosszirányban viszont van elég hely. A minőségérzet személyautós, nem a törpeautók tejfölöspohárból öntött belső terét idézi, az utastér egyáltalán nem sivár. A légkondicionáló automatikus, a műbőrrel kárpitozott utastér vajszínű árnyalatban is elérhető, nemcsak sötét színekben. A 9” képátlójú középső érintőképernyőn androidos programok futnak, a navigációt az iGo szállítja.
Vezetés: bőven elég 30 kW és 90 Nm
30 kW, 45 lóerő a motor csúcsteljesítménye, amit nemcsak másodpercekig képes túlmelegedés nélkül leadni, tehát a gyorsulás nem hanyatlik némi padlógáz után. A 90 Nm-es motor pont jó a mintegy két mázsányi emberrel kipróbált autóba.
Viszonylag keskeny az utastér, városi utakra megfelelő az ülések kényelme
Maga a D2 könnyű, az akkumulátorokkal együtt összesen 704 kilót nyom. Az egyenesfutás bizonytalanságát az ügyfélautókon egy futóműállítás megoldhatja, ami a raktárkészletből a színe miatt választott és próbarendszámmal kivitt autón még nem történt meg.
Elektromos autóban az akkumulátorra adott garancia talán a legfontosabb tényező. Itt 2000 feltöltési ciklusra szól a jótállás, amit ha töltésenként csak 80-100 kilométerrel szorzunk fel, akkor is 160-200 ezer kilométerről van szó.
Ha esik a hatótáv, egy akkucella cseréje nagyjából 150 000 forintnyi euróba kerül. De van ennél gazdaságosabb megoldás. Az akkumulátor cellánként javítható, így az adott cella kalibrálásával kiegyenlíthető a cellafeszültség. Az eddigi tapasztalatok alapján minimális a szórás az egyes cellák között, nem kellett egy-egy cella feszültségét a nagyfeszültségű akkumulátor többi cellájának feszültségéhez igazítani kalibrálással.
18 vagy 27 kilowattórás akkuja lehet a ZhiDou D2-nek, a hatótáv a kisebbel 120-180 km
Belépés Magyarországra?
Létezik terv a főprofilként 20 éve autóipari méréstechnikával foglalkozó cégnél a ZhiDou-modellek magyarországi értékesítésére, de ez sok tényezőtől függ. Olyan partnerek jönnének szóba, ahol a meglévő márka nem zárja ki továbbiak felvételét.
A szalonokban elhelyezhető vizualizációhoz adott minden, de pár autót kiállítani előbbrevaló, mint megszórni az épületet arculati elemekkel. Vevői szemmel a legfontosabb, hogy a hatótávolságon belül elérhető legyen a szerviz. A villanyautók hatótávnyűgje miatt a cégnek mobilszervize is van. Ha az autókkal gond adódik, a helyszínre is ki tudnak szállni diagnosztizálni a hibát.
Nincs négyüléses modell, árban nagyon közel lenne a nagy gyártók villanyautóihoz. A légzsák feláras, a blokkolásgátló szintén, publikus törésteszteredményről nem tudunk. Időnként vannak raktáron 3,5 milliótól elvihető D2S modellek is
Négy üléssel javulhatnának az autó piaci esélyei, amire nyilván gondolt a révkomáromi márkakereskedő is. De négyüléses még a D3-ból sem készül Kínában. Magyarics Richárd azzal indokolja a praktikusabb modell hiányát, hogy a két üléssoros verzió jóval többe kerülne, amivel árban már túl közel volna a nagy márkák városi villanyautóihoz.
Nevesebb használt vagy új ZhiDou?
Mivel az ismert autógyártók elektromos autói nagyobb bizalmat keltenek a vásárlókban, a Smart Fortwót leszámítva hátsó üléseik miatt sokkal jobban használható, sokoldalúbb autók, a ZhiDou termékeire nehéz sors várna a használt elektromos autók ellenében. Nem beszélve a Franciaországban vadonatújan 17 000 eurótól (6,3 millió Ft) kapható Dacia Springről.
Nincs ráírva, de a D1 is légkondis. A D2-ben automatikus a klímaberendezés
Aki viszont mindenképpen új autót szeretne, elég neki két ülés és számít neki, hogy egy jobb sör árából megtehet majdnem 100 kilométert, az elgondolkodhat az elektromos hajtású kínai apróságon. Egyszerű vezethetősége, fordulékonysága, viszonylagos fürgesége miatt a D1 és a D2 futárkodásra is alkalmas.
Nem olyan masszív és fejlett jármű, mint ehhez képest egy Škoda Citigo, és az Ion-C-Zero-iMIEV trió is autószerűbb, de a ZhiDou D2 korrekt működése nem keltett rossz benyomást. Árát magasnak tartom, de egyáltalán nem azt a kisipari-háztáji kezdetlegességet hordozza, amitől tartottam. Tisztességes kisautó – főleg ahhoz képest, hogy valójában motorkerékpár.
Hossza 2,8, szélessége 1,5, magassága 1,55 méter. A tengelytávolság 1765 mm
Hossza 2,8, szélessége 1,5, magassága 1,55 méter. A tengelytávolság 1765 mm
Fotó megosztása:
Ilyen a D1. A márkanév kiejtése zidu
Ilyen a D1. A márkanév kiejtése zidu
Fotó megosztása:
A kék a D1, a bordó a D2S. A ZhiDou járművei nem személyautók, hanem négykerekű motorkerékpárok vagy kvadok. De M1 kategóriájú személyautóként is megrendelhetők
A kék a D1, a bordó a D2S. A ZhiDou járművei nem személyautók, hanem négykerekű motorkerékpárok vagy kvadok. De M1 kategóriájú személyautóként is megrendelhetők
Fotó megosztása:
Több rajta a króm és más a hűtőmaszkja, mint a D2-nek
Több rajta a króm és más a hűtőmaszkja, mint a D2-nek
Fotó megosztása:
Ez a D2
Ez a D2
Fotó megosztása:
Ételfutárkodni nagyon beválna, ha nem a szívódízel Saxók árában kell munkaautót találni
Ételfutárkodni nagyon beválna, ha nem a szívódízel Saxók árában kell munkaautót találni
Fotó megosztása:
Ez a D2S, ezt vezettem Révkomáromban
Ez a D2S, ezt vezettem Révkomáromban
Fotó megosztása:
Elöl MacPherson a futómű, hátul csavarrugós merev tengely
Elöl MacPherson a futómű, hátul csavarrugós merev tengely
Fotó megosztása:
Négy év vagy 2000 feltöltési ciklus az akkugarancia
Négy év vagy 2000 feltöltési ciklus az akkugarancia
Fotó megosztása:
Minden szervizkor ajánlott cserélni az erőátvitelben a kenőanyagot, mert félliternyi váltóolaj cseréjével a súrlódó alkatrészeken minimalizálható a hatótávveszteség
Minden szervizkor ajánlott cserélni az erőátvitelben a kenőanyagot, mert félliternyi váltóolaj cseréjével a súrlódó alkatrészeken minimalizálható a hatótávveszteség
Fotó megosztása:
Növelt akkukapacitást jelez az S a D2 mögött
Növelt akkukapacitást jelez az S a D2 mögött
Fotó megosztása:
Látni az illesztési hézagokon, hogy nem egy acélből metszett Audi, de nem is annyiba kerül
Látni az illesztési hézagokon, hogy nem egy acélből metszett Audi, de nem is annyiba kerül
Fotó megosztása:
Mintha a Peugeot 206 tükreit vinné tovább a ZhiDou D1
Mintha a Peugeot 206 tükreit vinné tovább a ZhiDou D1
Fotó megosztása:
Érdekes, hogy ilyen magasan van a klímakompresszor. Jól hozzá lehet férni a komponensek zöméhez
Érdekes, hogy ilyen magasan van a klímakompresszor. Jól hozzá lehet férni a komponensek zöméhez
Fotó megosztása:
Elöl hajt, váltó nincs
Elöl hajt, váltó nincs
Fotó megosztása:
Viszonylag keskeny az utastér, városi utakra megfelelő az ülések kényelme
Viszonylag keskeny az utastér, városi utakra megfelelő az ülések kényelme
Fotó megosztása:
Karos a kézifék a D1-ben
Karos a kézifék a D1-ben
Fotó megosztása:
Érdekes a vészleállító gomb, a piros gomba
Érdekes a vészleállító gomb, a piros gomba
Fotó megosztása:
Hasonlít a Smart Fortwo-ra, de a biztonsága valószínűleg nem olyan
Hasonlít a Smart Fortwo-ra, de a biztonsága valószínűleg nem olyan
Fotó megosztása:
Ez a D2S ajtókárpitja. Tisztességes a minőségérzet
Ez a D2S ajtókárpitja. Tisztességes a minőségérzet
Fotó megosztása:
Lábbal működik a D2S rögzítőfékje, ez nagyon kényelmes
Lábbal működik a D2S rögzítőfékje, ez nagyon kényelmes
Fotó megosztása:
Ez a D1 középső kijelzője
Ez a D1 középső kijelzője
Fotó megosztása:
Éled a navigáció
Éled a navigáció
Fotó megosztása:
12 voltos akkuja is van például a lámpák és a biztonsági önellenőrzés lefuttatására. Ha ez az akku lemerül, hiába van tele a nagyfeszültségű akkumulátor, az autó nem indul be. Ezért kell bele a bikázópont
12 voltos akkuja is van például a lámpák és a biztonsági önellenőrzés lefuttatására. Ha ez az akku lemerül, hiába van tele a nagyfeszültségű akkumulátor, az autó nem indul be. Ezért kell bele a bikázópont
Fotó megosztása:
85 km/óra a D2S végsebessége, nem a 45 lóerőn múlik, mert elektronika korlátozza
85 km/óra a D2S végsebessége, nem a 45 lóerőn múlik, mert elektronika korlátozza
Fotó megosztása:
Még tolatókamera is van a jobban felszerelt kisautókban
Még tolatókamera is van a jobban felszerelt kisautókban
Fotó megosztása:
18 vagy 27 kilowattórás akkuja lehet a ZhiDou D2-nek, a hatótáv a kisebbel 120-180 km
18 vagy 27 kilowattórás akkuja lehet a ZhiDou D2-nek, a hatótáv a kisebbel 120-180 km
Fotó megosztása:
Automatikus a D2S légkondicionálója
Automatikus a D2S légkondicionálója
Fotó megosztása:
Itt lehet telefont tölteni vagy kábellel csatlakoztatni
Itt lehet telefont tölteni vagy kábellel csatlakoztatni
Fotó megosztása:
Nincs négyüléses modell, árban nagyon közel lenne a nagy gyártók villanyautóihoz
Nincs négyüléses modell, árban nagyon közel lenne a nagy gyártók villanyautóihoz
Fotó megosztása:
Négyévszakos gumikkal jönnek a kínai villanyautók, amivel bármikor eladhatók. Létezik hozzájuk külön téli és nyári gumi is
Négyévszakos gumikkal jönnek a kínai villanyautók, amivel bármikor eladhatók. Létezik hozzájuk külön téli és nyári gumi is
Fotó megosztása:
Ez a vége négypólusú
Ez a vége négypólusú
Fotó megosztása:
Adapter kell hozzá
Adapter kell hozzá
Fotó megosztása:
Ismerős darabok: bicskakulcs az Audi, jeladó a VW kulcsainak mintájára
Ismerős darabok: bicskakulcs az Audi, jeladó a VW kulcsainak mintájára
Fotó megosztása:
Olcsónak hat a D1 ajtóborítása
Olcsónak hat a D1 ajtóborítása
Fotó megosztása:
Toyota-hasonmás a tükörállítás
Toyota-hasonmás a tükörállítás
Fotó megosztása:
Nincs ráírva, de a D1 is légkondis. A D2-ben automatikus a klímaberendezés
Nincs ráírva, de a D1 is légkondis. A D2-ben automatikus a klímaberendezés
Fotó megosztása:
18 és 27 kWh-s akkuval kapható a D2 illetve a D2S
18 és 27 kWh-s akkuval kapható a D2 illetve a D2S
Fotó megosztása:
Van Aux-csatlakozó és USB-töltő
Van Aux-csatlakozó és USB-töltő
Fotó megosztása: