B:
604.0 Ft
D:
613.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
F1: Újabb milliós büntetést kaphat a pilóta
Svékus Gergő
Lakás sem kell, ha ez az autód
Baka Gábor
Alonso: Túl sokat szövegelünk
Baka Gábor
Saját helyettese fordult az FIA-elnök ellen
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
604.0 Ft
D:
613.0 Ft
Kevesebbet fogyasztanak az autók, mint 20 éve? Nézzük!
1
/
14
2001-ben a Volkswagen Golf volt a legnépszerűbb Európában
1
/
14
2001-ben a Volkswagen Golf volt a legnépszerűbb Európában
2
/
14
Második helyen a Peugeot 206
3
/
14
Harmadik helyen pedig a Ford Focus
4
/
14
5
/
14
Az 1,4-es HDi és az 1,1-es benzines voltak a legtisztább motorjai
6
/
14
Vezetni volt jó az első Focust, ma a legkomolyabb károsanyag-kibocsátású verzió is tisztább belőle, mint a legjobb régen
7
/
14
Az 1,4-es volt a belépőmodell, ma az 1,0 literes EcoBoost, de 100 lóerővel
8
/
14
9
/
14
10
/
14
Nincs már hagyományos verzió az Ignisből, a jelenlegi 12 voltos Hybrid jóval takarékosabb és tisztább, mint az első Ignis
11
/
14
Konnektoros hibrid verziója a legtisztább a 8-as Golfnak
12
/
14
Tisztán elektormos is készül a 206 utódjának számító 208-ból
13
/
14
14
/
14