B:
604.0 Ft
D:
613.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
Így cserélhetsz olcsón drága alkatrészeket
Baka Gábor
Meglepetés, új versenysorozatban indul a McLaren
Erdős Norbert
Kiadták a figyelmeztetést: a hazai autósoknak nagyon észnél kell most lenni
Kovács Miklós
Friss: a villanyautók megbízhatóbbak a benzineseknél
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
604.0 Ft
D:
613.0 Ft
Jól állunk! – Avagy így kopaszt meg az olcsó BMW
1
/
25
Nagyjából vízszintbe került a díszléc, mutatom, mit cseréltünk az első futóműben
1
/
25
Nagyjából vízszintbe került a díszléc, mutatom, mit cseréltünk az első futóműben
2
/
25
A kiszerelt alkatrészek kosara nem a legszebb látvány
3
/
25
Teljesen elrozsdásodott a porvédő lemez, visszarakni sem lehetett volna
4
/
25
Minden alkatrész még az eredeti volt, ezek tekintetében csoda, hogy még egyben volt
5
/
25
Erősen eresztettek már az első lengéscsillapítók
6
/
25
A csonkállványokon és a stabilizátorrúdon kívül nem maradt régi alkatrész elöl
7
/
25
Meyle lengőkarokat kapott, új hátsó szilentekkel
8
/
25
Kormányösszekötő gömbfejekből is kellett új
9
/
25
A kis stabillizátorok kötik össze a stabilizátorrudat a lengőkarokkal
10
/
25
A gumibakok és a pántok is rossz állapotban voltak, ezek éppen olcsó dolgok
11
/
25
Ránézni is jó végre
12
/
25
A hátsó szilent köti össze a karosszériával a lengőkarokat, mindkettő ki volt már szakadva
13
/
25
Sachs lengéscsillapítók kerültek bele
14
/
25
15
/
25
A Royal Motorsportnál értenek és szeretnek foglalkozni még az ilyen öreg vasak életben tartásával is
16
/
25
A kipufogórendszert korábban cseréltük, katalizátor is van már benne
17
/
25
18
/
25
Azok ott a fékcsövek és a benzincső, utóbbiból már kapott újat
19
/
25
Sokkal szebben áll, mint korábban, már nem egy letérdelt E36-nak tűnik
20
/
25
Végre lett kiállása, persze a hátsó futómű miatt még nem az igazi
21
/
25
Ez a gyári magasság, érezhetően tökéletesen feszesen fut és kanyarodik végre
22
/
25
23
/
25
Sokkal jobb lett vezetni, a hátsó futómű most feltűnően laza az elsőhöz képest, de még így sem katasztrófa, hamarosan az is megújul
24
/
25
Az első után jön majd a hátsó futómű felújítása, aztán a motor és a karosszéria, lesz még munka bőven
25
/
25