Fekete szellemnek hívták, mert soha nem derült ki, hogy ki ült annak a Dodge Challengernek a volánja mögött, ami végigverte az összes illegális versenyzőt Detroit utcáin. Éjszaka megjelent, agyonverte a leggyorsabb autót a jelenlévők között, majd megállás nélkül elhajtott és hónapokra eltűnt. A történetet a Hagerty kutatta fel, világörökségnek nyilvánították a még mindig jó állapotban lévő Challangert, aminek a története nem mindennapi.
Olyannyira sikerült titokban tartania, mire is használja a Challangert, hogy még saját családja sem tudott róla. Az 1960-as évek Detroitjában csak úgy ömlött le a benzin az autók torkán, úgy tűnt, hogy nincs megállás. Virágzott az autós kultúra nem csak éjszaka, de nappal is tartottak gyorsulási versenyeket, persze illegálisan. A rendőrség pedig valahogy mindig szemet hunyt a rendezvények felett, mivel sokszor lezárt, forgalomtól mentes hátsó utakon zajlottak.
1969-ben jelent meg a fekete Dodge Challanger először az egyik éjszakai versenyen. Olyat ment, hogy mindenkinek tátva maradt a szája, de a sofőr nem ünnepelt, elhajtott, aztán nem látták egy darabig. Majd megint feltűnt, nyert és eltűnt, és ezt éveken keresztül sikerült úgy csinálnia, hogy nem ismerte fel senki a kormány mögött ülő sofőrt.
Az autó egy 426-os HEMI motorral szerelt Challanger R/T ES, fekete fényezéssel, fekete felnikkel és fekete vinyl tetővel. A legdrágább és legmenőbb kivitel, és a kor leggyorsabb autója volt az újautó-piacon. Mindenki úgy gondolta, hogy valamelyik környékbeli tehetős szórakozik velük, pedig nagyobbat nem is tévedhettek volna.
Az 1970-es évek vége felé egyre ritkábban látták, majd teljesen eltűnt a Fekete Szellem. Csak 2015-ben derült ki, hogy ki volt a rejtélyes sofőr, szomorú módon csak a halála után. Godfrey Quall megjárta a háborút, leszerelése előtt bajtársaival együtt sarokba szorították őket és kézigránátot dobtak közéjük, amiben több vele szolgáló katona is életét vesztette. Godfrey hazatértekor kitüntetést kapott és hogy tovább szolgálja hazáját, rendőrnek állt.
Nem volt könnyű a 60-as években fekete férfiként munkát találni sem, rendőrként viszont a legmagasabb tiszteletet kapta. Nappal egy Harley-Davidsonon járta az utcákat és a nyugalomtól leginkább mentes Detroitban őrizte a rendet. Amikor lejárt a műszak, otthon pedig elfogyott a vacsora és a gyerekek is már az ágyban voltak, Godfrey kiment a garázsba és beindította a fekete Challengert, amit kitüntetéséhez járó pénzdíjából és rendőrségi fizetéséből vett újonnan 1969-ben 5272 dollárért.
Fia visszaemlékezéseiből kiderül, hogy apja nem tudott csöndben kisurranni, mert a 426-os HEMI indulásába beleremegett a ház. A 70-es évek végétől Godfrey munkája sűrűbbé vált, egyre kevesebbszer vette elő a játékszerét, aztán végül letakarva végezte a garázs hátuljában. Családjára hagyta a vasat, amihez mellékelte a történetet. Godfrey fia pedig a világ elé tárta édesapja hagyatékát, az alig 45 000 kilométert futott Dodge-ot pedig saját gyűjteménye ékköveként őrzi, néha saját 13 éves fiát viszi vele egy körre, egyszer pedig majd az övé lesz.
Mivel Detroit történetében, ezzel az autós kultúrában is jelentős szerepet játszott a Fekete Szellem, a Hagerty frissen megalapított díját az elsők között kapta meg a fantasztikus történettel rendelkező eredeti autó. Autós világörökségnek választották, olyan díj ez, amit a legnagyobb autótörténeti szakértők adnak át csak megalapozott esetekben, csak eredeti autóknak és ebből alig egy maréknyi van még. Ezek között van a Vissza a Jövőbe első számú DeLoreanje, vagy épp az Ágyúgolyófutam fekete Lamborghinije és még egy pár hasonlóan érdekes történettel rendelkező automobil.