Éppen 10 évvel ezelőtt mutatkozott be a Dacia Logan MCV méltó és tisztességes hétüléses utódja, a Lodgy, ami az utóbbi években az egyik legnépszerűbb új autóvá vált itthon. A nagycsaládos kedvezmény felpörgette az eladásait, hiszen a legolcsóbb hétüléses autó 2,5 millió forint állami kedvezménnyel még vonzóbb modellé vált. De vajon jól is járnak vele a vásárlók? Mi az hogy!

Nem csak tankolni, de fenntartani sem drága egy Dacia Lodgy-t, ebben a cikkben minden költséget összeszedtünk:

Gyárilag sem ígértek túl magas fogyasztást az 1,5 dCi-nek és az átlagfelhasználók is 6 liter alatt közlekednek vele. Ezért most bedobtuk a Teletank körre, megtankoltuk induláskor és visszaérkezéskor is, a kettő között pedig pontosan ugyanaz történt, mint a sorozatban szereplő összes többi autóval. Csakhogy a Dacia Lodgynál meglepőbb eredményt még egyiknél sem kaptunk. Nézzétek!

Tarts velünk! Ez a Teletank, a Vezess fogyasztásmérő sorozata. Ha megmutatnád az autódat, ami lehetetlenül sokat eszik, vagy éppen benzinpárán is elketyeg, írj nekünk a teletank@vezess.hu e-mail-címre!

A Teletankban eddig mért autók:

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, 2021
Alpine A110 S, 2021
Audi A3 1.9 PD TDI, 2001
BMW 318is E36, 1995
BMW 320d E90, 2007
Ford Mustang Mach 1, 2021
Jaguar F-Type P450 AWD, 2021
Kia Ceed 160 T-GDI Hybrid 48V
Maserati Levante GT Hybrid, 2022
Mazda3 1.6, 2007
Mazda RX-8
Opel Astra G 1.6, 2001
Porsche Macan GTS, 2021
RAM 1500 5.7 HEMI, 2021
Renault Thalia 1.4 8V, 2005
Suzuki S-Cross 1.4 Hybrid 6MT, 2021
Suzuki Swift 1.0, 2002
Suzuki Vitara 1.4 Hybrid 6AT, 2021
Toyota Prius III, 2010