Ma már nem csak a benzinnel és dízellel hajtott autók jellemzőek a közúton, hanem az elektromossággal hajtott autók is. Így elérkezett az idő, amikor a Teletank sorozatunk legújabb részében nem benzinkúton, hanem egy elektromos töltőoszlopnál kezdjük a mérési kört. Az útvonal közel azonos, ugyanúgy Budapest III. kerületéből indulunk, csak most nem a Bécsi, hanem a 11-es út mellől egy gyorstöltésre is képes töltőoszloptól, és ide is érkezünk vissza. A táv és az útvonal összetétele szinte azonos az eddig mért autókéval.

Az alany pedig a hazai villanyautó piac (új és használt egyaránt) egyik legkedveltebb modellje, a BMW i3. Ez a modell az egyik legérdekesebb a BMW történelmében, szupersportautókat idéző felépítése, formája, kidolgozása, filozófiája ma is egyaránt remek, kívánatos autó és vezetni is nagyon jó. Az idén leköszönő modellből egy utolsó szériás, Unique Forever kiadású i3s-t vittünk el a Teletank körre, hogy megnézzük, mennyit fogyaszt töltéstől töltésig.

Tarts velünk! Ez a Teletank, a Vezess fogyasztásmérő sorozata. Ha megmutatnád az autódat, ami lehetetlenül sokat eszik, vagy éppen benzinpárán is elketyeg, írj nekünk a teletank@vezess.hu e-mail-címre!

A Teletankban eddig mért autók:

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, 2021
Alpine A110 S, 2021
Audi A3 1.9 PD TDI, 2001
BMW 318is E36, 1995
BMW 320d E90, 2007
Dacia Lodgy 1.5 dCi, 2020
Ford Focus 1.6, 2005
Ford Mustang Mach 1, 2021
Jaguar F-Type P450 AWD, 2021
Kia Ceed 160 T-GDI Hybrid 48V
Maserati Levante GT Hybrid, 2022
Mazda3 1.6, 2007
Mazda RX-8
Opel Astra G 1.6, 2001
Peugeot 206 1.4 HDi, 2003
Porsche Macan GTS, 2021
RAM 1500 5.7 HEMI, 2021
Renault Thalia 1.4 8V, 2005
Skoda Fabia 1.5 TSI DSG, 2022
Suzuki S-Cross 1.4 Hybrid 6MT, 2021
Suzuki Swift 1.0, 2002
Suzuki Vitara 1.4 Hybrid 6AT, 2021
Toyota Prius III, 2010
Toyota Yaris 1.4 D-4D, 2007