Fontos mérföldkő a Suzuki számára az új Vitara. 2022-ben teljesen új hibrid hajtással jelentkezett, ami az eddigi modellekhez képest teljes értékű hibridnek nevezhető – leszámítva persze a Toyotákból készült Swace és Across modelleket. Ebben az új hibrid Vitarában az 1.5-ös szívó benzinmotort támogató 33 lóerős villanymotor már önállóan is tudja hajtani az autót, és a gyártó szerint alacsonyabb a fogyasztása, mint az 1.4-es 48 voltos hibrid rendszerű Vitarának. A katalógusadatoknak azonban nem hiszünk, ezért elvittük egy Teletank körre!
Változatlan metódussal mértük meg a fogyasztását. Induláskor egy kattanásra megtankoltuk, tettünk vele egy picit több, mint 100 kilométeres kört, melyben egyenlő arányban szerepelt város, országút és autópályás szakasz. Majd ugyanazon a benzinkúton újra megtankoltuk a Vitarát, így a számla mondja meg, mennyit fogyasztott ezen a vegyes körön, amin már megannyi régi és új autó is vizsgázott nálunk. Itt a legújabb rész a Suzuki Vitara Hybriddel!
Tarts velünk! Ez a Teletank, a Vezess fogyasztásmérő sorozata. Ha megmutatnád az autódat, ami lehetetlenül sokat eszik, vagy éppen benzinpárán is elketyeg, írj nekünk a teletank@vezess.hu e-mail-címre!
A Teletankban eddig mért autók: