Fontos mérföldkő a Suzuki számára az új Vitara. 2022-ben teljesen új hibrid hajtással jelentkezett, ami az eddigi modellekhez képest teljes értékű hibridnek nevezhető – leszámítva persze a Toyotákból készült Swace és Across modelleket. Ebben az új hibrid Vitarában az 1.5-ös szívó benzinmotort támogató 33 lóerős villanymotor már önállóan is tudja hajtani az autót, és a gyártó szerint alacsonyabb a fogyasztása, mint az 1.4-es 48 voltos hibrid rendszerű Vitarának. A katalógusadatoknak azonban nem hiszünk, ezért elvittük egy Teletank körre!

Változatlan metódussal mértük meg a fogyasztását. Induláskor egy kattanásra megtankoltuk, tettünk vele egy picit több, mint 100 kilométeres kört, melyben egyenlő arányban szerepelt város, országút és autópályás szakasz. Majd ugyanazon a benzinkúton újra megtankoltuk a Vitarát, így a számla mondja meg, mennyit fogyasztott ezen a vegyes körön, amin már megannyi régi és új autó is vizsgázott nálunk. Itt a legújabb rész a Suzuki Vitara Hybriddel!

Tarts velünk! Ez a Teletank, a Vezess fogyasztásmérő sorozata. Ha megmutatnád az autódat, ami lehetetlenül sokat eszik, vagy éppen benzinpárán is elketyeg, írj nekünk a teletank@vezess.hu e-mail-címre!

A Teletankban eddig mért autók:

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, 2021
Alpine A110 S, 2021
Audi A3 1.9 PD TDI, 2001
BMW 318is E36, 1995
BMW 320d E90, 2007
BMW 320i E46, 2002
Dacia Lodgy 1.5 dCi, 2020
Dacia Spring, 2022
Ford Focus 1.6, 2005
Ford Mustang Mach 1, 2021
Jaguar F-Type P450 AWD, 2021
Kia Ceed 160 T-GDI Hybrid 48V
Maserati Levante GT Hybrid, 2022
Mazda3 1.6, 2007
Mazda RX-8
Mercedes-Benz E 250 Diesel S124, 1995
Opel Astra G 1.6, 2001
Peugeot 206 1.4 HDi, 2003
Porsche Macan GTS, 2021
RAM 1500 5.7 HEMI, 2021
Renault Thalia 1.4 8V, 2005
Skoda Fabia 1.5 TSI DSG, 2022
Suzuki S-Cross 1.4 Hybrid 6MT, 2021
Suzuki Swift 1.0, 2002
Suzuki Vitara 1.4 Hybrid 6AT, 2021
Toyota Prius III, 2010
Toyota Yaris 1.4 D-4D, 2007