B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Vezess
Nagyot zuhant a hazai villanyautók ára
Svékus Gergő
Ha unod a sok procc-terepjárót, ez a te autód!
Kovács Miklós
Mindenkit feljelentett egy bécsi benzinkút, aki csak áthajtott
Szörényi András
Van olcsó, megbízható és kis fogyasztású használt autó
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Ha itt hibázol, halott vagy
1
/
26
Faceliftes CX-5 ösök és vadiúj CX-60-asok várják, hogy meghempereghessenek a porban
1
/
26
Faceliftes CX-5 ösök és vadiúj CX-60-asok várják, hogy meghempereghessenek a porban
2
/
26
A képlékeny vulkáni tufába vájt üregek régen lakásként, most pedig hotelszobaként funkcionálnak
3
/
26
Az erózió érdekes formákat alakított ki
4
/
26
A kappadókiai táj évmilliók alatt lett ilyen
5
/
26
A kappadókiai táj évmilliók alatt lett ilyen
6
/
26
Eleinte minden kanyarban megálltunk bámészkodni, később hozzászoktunk a látványhoz
7
/
26
Hőlégballonról is csodás lehet a látvány
8
/
26
Békés, óriási kutya pihen az aszfalton
9
/
26
Nem csak kutyát kell kerülgetni
10
/
26
Hosszú távon is nagyon szerethető a megújult Mazda CX-5-ös
11
/
26
Semmi, semmi, csak egy újabb hegy
12
/
26
Jó minőségű, de kavicsos út vezet egyre magasabbra
13
/
26
Az ott alul az Eufrátesz
14
/
26
És itt kezdődik a para. Ha komolyan vesszük a táblát, be sem hajthatunk ide a CX-60-assal
15
/
26
Néhol óriási ablakok szabdalják az alagút falát
16
/
26
Nem, az nem a kijárat, nem praktikus arra távozni
17
/
26
Nyugtalanító, hogy korlátnak se híre, se hamva
18
/
26
A világ második legnagyobb kanyonja
19
/
26
Az Eufrátesz sem túl bővizű mostanában
20
/
26
Egy laza szűkület
21
/
26
Híd köti össze a két oldal alagútrendszerét
22
/
26
A török kávé élvezetéhez kell egy adag gasztronómiai elhivatottság
23
/
26
24
/
26
Vidám ingatlan a szikla tetején
25
/
26
Gigászi duzzasztógát
26
/
26
Vidám ingatlan a szikla tetején