B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Tankolunk, de kicsit másképp: új trendek a benzinkutakon
Földes Attila
A prémiumkategória sem véd meg a kínai autótól
Svékus Gergő
14 milliárdot kap a bukott cégvezető
Svékus Gergő
Hallgass bele, így szól majd a debreceni BMW!
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Drasztikus váltás előtt a legnépszerűbb Porsche
1
/
23
12 akkumodulja van, a Porsche még nem közölt pontos adatot az akkukapacitásról, körülbelül körülbelüöl 100 kilowattórás lesz
1
/
23
12 akkumodulja van, a Porsche még nem közölt pontos adatot az akkukapacitásról, körülbelül körülbelüöl 100 kilowattórás lesz
2
/
23
800 voltos elektromos rendszerrel mérsékelhető a kábelezés súlya és helyigénye, nőhet a villanymotorok teljesítménye és gyorsabb az egyenáramú villámtöltés
3
/
23
4
/
23
Teljes álcázás fedte a prototípus orrát, farát és belső terét is
5
/
23
6
/
23
Új fejlesztés a Perfomance farmodul. Az erő talajra vitelét a 48:52 arányú súlyeloszlás is megkönnyíti
7
/
23
2014 óta fut a Macan. Tavalyi modellfrissítése után az elektromos utóddal párhuzamosan marad piacon egy ideig
8
/
23
9
/
23
Ludmilla volt a legszebb a fehérneműmodellek között
10
/
23
11
/
23
Ne tévesszen meg a kipufogó, a prototípus villanyautó. A hátsó kerekek 5 foknyit fordulhatnak el az összkerékkormányzású modellekben
12
/
23
13
/
23
14
/
23
15
/
23
Elöl kettős keresztlengőkaros, hátul többlengőkaros a futómű. A képen látható légrugózás csak a csúcsmodellben jár alapáron
16
/
23
12 akkumodulja van, a Porsche még nem közölt pontos adatot az akkukapacitásról, körülbelül körülbelüöl 100 kilowattórás lesz
17
/
23
Új fejlesztés a Perfomance farmodul. Az erő talajra vitelét a 48:52 arányú súlyeloszlás is megkönnyíti
18
/
23
19
/
23
Sebességváltó nélkül is hozza a nagy végsebességet, várhatóan jó hatásfokkal és gyorsulással
20
/
23
Jóval 2,5 tonna alatt lesz a villany Macan, de ez is rengeteg, egy hibrid Cayenne súlya. De a Porsche képes elrejteni egy autó valós tömegét
21
/
23
Fontosak a sarkvidéki tesztek. 2024-ben érkezik a márkakereskedésekbe az új Macan
22
/
23
23
/
23
Vagy malőr, vagy mesteri kiszivárogtatás, mindenesetre egy gyári képen a háttérben feltűnt egy agyagmodell. Lehet, hogy az új Macan az, mindenesetre ez a fotó gyorsan lekerült a gyári sajtóadatbankból és szűkebbre vágott kép pótolta, amin már nem látszik az agyagmodell. Kép: Porsche/AutoZeitung.de