B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
A hónap vicces üzenetét írták egy magyar kamion hátuljára
Kováts Olivér
Kegyetlen szörnyet újított be az F1-es pilóta
Kováts Olivér
Tudtán kívül azt az autót vette meg, amit elloptak tőle
Baka Gábor
Videós kör a legújabb Forma-1-es pályán
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Így tudsz olcsóbban autózni 700 Ft-os üzemanyaggal
1
/
15
1
/
15
2
/
15
Kis fogyasztás és megbízható működés ad versenyelőnyöket a Suzukit választó egyre több cégnek
3
/
15
Több mint 80 márkaszerviz van a hálózatban, nem kell sokat autózni a kötelező karbantartások elvégzéséért
4
/
15
Van teljes és lágy hibrid is az S-Crossból
5
/
15
Remek értéktartásuk miatt különösen kedvezőek a céges Suzukik TCO-költségmutatói. Kis fogyasztás és megbízható működés ad versenyelőnyöket a Suzukit választó egyre több cégnek
6
/
15
596-1606 literes csomagterével ideális céges autó lehet a Swace
7
/
15
306 lóerő az Across rendszerteljesítménye, 75 km az elektromos hatótávja és nem kell utána cégautóadót és vagyonszerzési illetéket fizetni, mert zöld rendszámra jogosult
8
/
15
Összkerékhajtás segíti a vezetőt az Acrossban
9
/
15
Biztonságos és kényelmes vállalati autók a Suzukik. Ez az Across utastere
10
/
15
Nagyszilárdságú karosszériájukon kívül a Suzukikban adottak az autózást biztonságosabbá és kényelmesebbé tevő modern vezetéstámogató rendszerek
11
/
15
Így épül fel a 48 voltos hibridrendszer a Vitarában és az S-Crossban. A vezetőülés alatt a 48/12 voltos áramátalakító, az inverter dolgozik, az utas ülése alatt található a lítiumion-akkumulátor
12
/
15
Nagyon tiszták és takarékosak a Suzuki benzines motorjai, ezt fokozzák a hibrid hajtásrendszerek elektromos komponensei
13
/
15
Alapáron jár mind a hét légzsák a Vitarában is
14
/
15
12 és 48 voltos lágy hibridje, hibridje, elektromos hálózatról tölthető hibridje is van a Suzukinak
15
/
15
Az esztergomi gyártás pontosabban tervezhetőbbé teszi az autók átadását. Amely márkánál sokáig tolódik a megrendelt autók érkezése, vitát okoz, kinek kell viselnie a csúszás közbeni áremelkedést