B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
F1: Verstappen a fő riválist dicséri
Vezess
Új üzemanyag kerül a Škodákba
Vezess
Egy nappal elhalasztják a lezárást az M0-son
Vezess
Négy perc alatt 780 ezer forintot kaszált egy magyar traffipax
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Nem lesz olcsó az új magyar autó
1
/
14
1
/
14
2
/
14
3
/
14
Wayne Griffith 23 évesen kezdett a Volkswagen konszernben dolgozni, két és fél évtizedet töltött az Audinál a SEAT és a Cupra vezetése előtt
4
/
14
Wayne Griffith egyik privát autója egy sorhatos Jaguar E-Type roadster, amely 1966-os évjáratú, akárcsak ő. A fotó illusztráció, a kép forrása: Wheelsage.org
5
/
14
Griffith szerint nehéz korban lépett piacra a SEAT Leon negyedik generációja, nem tudta kifutni magát
6
/
14
Csúcstalálkozó Győrben a Terramar körül. Balról-jobbra: Markus Haupt, a SEAT termelésért és logisztikáért felelős alelnöke, Les Zoltán, az Audi Hungaria igazgatótanácsának autógyártásért felelős tagja, a Terramar másik oldalán Alfons Dintner, az Audi Hungaria igazgatótanácsának elnöke és Wayne Griffith, a Cupra elnök-vezérigazgatója
7
/
14
8
/
14
Ha beüt az Euro 7-es emissziós szabályozás, vége lehet az öthengeres turbómotornak a Cupra Formentor VZ5-ben
9
/
14
Nemcsak VAZ 2101 vagy Lada 1200 lett a FIAT 124-ből, Spanyolországban, SEAT 124-ként is szép karriert csinált
10
/
14
11
/
14
12
/
14
13
/
14
A jövőben a SEAT és a Cupra visszatérhet a vegyes kezelőfelülethez mechanikus kapcsolókkal és érintőképernyőkkel.A képen a Born belső tere
14
/
14
2024-ben többmárkás autógyárrá válik a győri Audi, mivel a konszernen belüli versenyben elnyerte a Cupra Terramar gyártásának lehetőségét (a képen fent, középen). Az SUV a győri Audi Q3 közeli rokona