B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
További hétvégéket kapott a Forma-1-es újonc?
Svékus Gergő
Autóba költözik minden idők egyik legjobb videojátéka
Baka Gábor
F1: Kiderült, hogy ki az úr a McLarennél? - podcast
Aranyi Péter
Történelmet írtak ezzel az autóbusszal
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
587.0 Ft
D:
597.0 Ft
Kínából jön, de nem lesz olcsó itthon ez az új SUV
1
/
22
Berlinben volt a rendezvény, ahol a legutóbbi Formula-E futam a használaton kívüli, közparkként is működő Tempelhof reptéren
1
/
22
Berlinben volt a rendezvény, ahol a legutóbbi Formula-E futam a használaton kívüli, közparkként is működő Tempelhof reptéren
2
/
22
Új belépőmodell lesz az UrbanRebel. Az elektromos városi autó hátul tárcsafékes, szemben az MEB-alapú autókkal, amilyen a dobfékes Tavascan
3
/
22
Amikor a Tavascan megjön, várhatóan 9 Cupra-szalon lesz hazánkban a mostani hét helyett, Miskolcon és Veszprémben bővülhet a hálózat
4
/
22
Testvérmodellje az Audi Q4 E-tron, a Ford Explorer, a Škoda Enyaq iV és a VW ID.5 is
5
/
22
Hosszúsága 4644, szélessége 1861, magassága 1597 milliméter, tengelytávja 2766 milliméter
6
/
22
Idén az első negyedévben már 46 ezer autót szállított ki a Cupra, tavaly 150 ezer fölé mentek az eladások a Formentor sikerével
7
/
22
Cupra Tavascan VZ a 340 lóerős, összkerekes csúcsmodell neve. 5,6 mp alatt gyorsul 0-ról 100-ra. A VZ a veloz, a sebesség rövidítése
8
/
22
Lendületes a tetőíve, de ettől még SUV kupénak nevezni barokkos túlzás
9
/
22
Anhuj a gyártás helyszíne, kínai gyártás súlyosbítja az autó szén-dioxid-lábnyomát
10
/
22
Oldalanként 3-3 háromszög alkotja a nappali menetfényt
11
/
22
A kerekek 19-20-21 hüvelykesek lehetnek
12
/
22
Tavascan egy település a Pireneusokban, a Cupra eredete a Cup-Racing, a kupaversenyzés
13
/
22
Hátul is meghatározóak a formatervben a háromszögek
14
/
22
Metahype néven a Cupra saját szigetet létesít ügyfeleinek és az érdeklődőknek a Metaversumban. Virtuális autóversenyt is lehet játszani a márka autóival
15
/
22
Komoly jelenléttel készül a Cupra a virtuális élettpótlék-felületeken
16
/
22
Metahype néven a Cupra saját szigetet létesít ügyfeleinek és az érdeklődőknek a Metaversumban. Virtuális autóversenyt is lehet játszani a márka autóival
17
/
22
15,0” az érintőképernyő képátlója, nagyobb a márka autóiban eddig előfordulóknál. A vezető előtti kijelző 5,3 collos
18
/
22
15,0 collal ez az eddigi legnagyobb kijelző a Cupránál
19
/
22
Csak gyári fotóink vannak az utastérről, nem tudtam beülni az autóba
20
/
22
Itt lehet az üzemmódokat változtatni
21
/
22
Piaci részesedésben a Cupra alig van a Tesla mögött és öt év alatt elérték azt az 1,4 százalékot Európában, ahol a 2000 végén újraindított MINI tart
22
/
22
2030-tól csak villanyautók készülnek a Cupránál, emiatt a márka az elektromos túraautó-bajnokságban és a Formula E-ben is aktív