B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
Hatalmas csalás lehet az új csoda-üzemanyag
Kovács Miklós
Ezt tudja a legnagyobb Opel a legolcsóbb motorral
Fehér Patrik
F1: Frissen aláírt egy sisakot Schumacher, eladják
Aranyi Péter
Ez a teherautó a magas házak jóbarátja
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Régi autód van? Ez neked is segíthet!
1
/
28
Minden 30 évnél idősebb autónak jól áll az oldtimer rendszám
1
/
28
Minden 30 évnél idősebb autónak jól áll az oldtimer rendszám
2
/
28
Vaslökhárítósakon az igazi, dde már modernebb autók is kaphatnak OT-t
3
/
28
Az esztétikai állapot nagyon fontos
4
/
28
Műszakilag tökéletesnek és korhűnek kell lennie a vizsgához
5
/
28
A motornak típusazonosnak kell lennie, ha megállapítható a motorszám, akkor annak kell passzolnia az eredetivel
6
/
28
Egy ideje már műanyag lökhárítós autók is kaphatnak OT-t
7
/
28
A vizsga legfontosabb része az esztétika, még felületi rozsda sem lehet az új alkatrészeken
8
/
28
Az autó eredeti piacához mérten azonos műszaki állapot és eredeti konfiguráció visszaállítása szükséges
9
/
28
Akkor is tökéletesen tisztának kell lennie, ha nem újították fel
10
/
28
Minden azonosítónak tökéletesen olvashatónak kell lennie
11
/
28
Az eredeti matricák pótlása nem követelmény, de sokat jelent
12
/
28
A dokumentációt és háttér tudást a tulajdonos dolga összegyűjteni és a vizsgabiztosoknak bemutatni
13
/
28
Minden kis rést ki kell takarítani a vizsga előtt
14
/
28
Szerencsére a korhű gumiabroncs nem követelmény
15
/
28
Még azt is bizonyítani kell, hogy az autóban lévő kárpit eredeti-e
16
/
28
Az eredeti tartozékok beszerzése nem egyszerű feladat, de ez benne a szép
17
/
28
Ha van szervizkönyv, arra is szükség lesz, ahogy az eredeti kezelési útmutatóra
18
/
28
Akkor is fel kell készíteni egy autót, ha azt nem kellett restaurálni
19
/
28
Ezen az 520i-n a sárga viasz még az eredeti karosszéria védelem, amit a gyárban kapott, így ezt nem kell letakarítani
20
/
28
Pótkeréken még lehet az eredeti gumiabroncs
21
/
28
A népszerűbb autókkal szigorúbbak a vizsgabiztosok
22
/
28
Az OT vizsga után már könnyebb az élet az autóval, a felkészítése nehéz
23
/
28
Minden alkatrésznek típusazonosnak kell lennie
24
/
28
Hiába ritka és drága az eredeti sárga fényszóró, csak akkor menne át, ha az autó is francia piacról származna
25
/
28
Népszerű veteránnak számít az E30-as BMW is
26
/
28
Az ilyen megsárgult részletek a korral járnak, ha ez eredeti, akkor nincs vele gond
27
/
28
Ilyen váltógomb és szoknya nem volt az E30-hoz eredetileg, így hiába szép az autó, nem menne át az OT-n
28
/
28
Ilyen arany plakettet kap a sikeres muzeális minősítésű veterán autó