Megnyílt a VIII. Concours d’Elegance Balatonfüreden, ami minden évben a legritkább veteránautók gyűjtőhelye. Ott voltunk a megnyitón, amikor az autók elfoglalták helyüket a Tagore sétányon, és várják a nézelődőket. Mi már körbenéztünk, és most megmutatjuk mit láthatsz, ha leautózol még ma vagy holnap Balatonfüredre!





A kiállítás és verseny két napos, az időjárás pedig egyelőre kegyes a látogatókhoz. Ha a ruhád szárazon is marad, a szemeid biztosan nem fognak.
Létezett belőle négyajtós szedán, kabrió és kupé is, utóbbi, a B20 az egyik legritkább, 1950-1958 között készült
Citroen DS pihen a Tagore sétányon
Jaguar XJ6, kézi váltós kivitel, finoman kivitelezett bézs belső térrel
Van youngtimer szekció is idén olyan autóknak, mint ez a Porsche 911 993 Turbó, vagy például egy Honda NSX is látható
1933-as Talbot Le Mans-i versenyautó, melynek felújítását teljes egészében Magyarországon végezték
Új autókat meghazudtolóan indul és jár a négyhengeres, 3,0 literes, nagyjából 100 lóerőre képes motor
Ez az egyetlen igazoltan fellelhető darab az egész világon
Tökéletes állapotban várja a látogatókat
A faberakása az eredeti, csupán felújítani kellett
A ritka veteránok között ez a 930-as Turbó egy kicsit mocskosabb darab a szó jó értelmében
A sárga Targa csak kinézetre Turbo
Utcai autónak készült, de 1992-ben átépítették ezt a Lancia Deltát, azóta aktív versenyautó
A Tagore sétányon nincsenek kordonok, mindenki bekukkanthat az autók utasterébe is
Amerikai autóknak külön placcot jelöltek ki, ez például egy pompás Chevrolet Impala
Nem sokkal nagyobbak az amerikai vasak a kikötőben horgonyzó Helkánál
Első szériás, 1968-as sportcsomagos Chevrolet Camaro pneumatikus fényszóró takarókkal
Az eredeti megrendelőlap szerint 2975 dollárba került
Ez a sárga 930 Targa még a morcos igőjárásban is virít