B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
Új motorgyártó érkezik a Forma-1-be
Svékus Gergő
Különösen takarékos kisteherautó a Nissantól
Kovács Miklós
Titánok harca: melyik Bugatti győz egy klasszikus párbajban?
Zeitler Mátyás
Ezeket az autókat kerüld el! Milliós kárt okozhatnak neked
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Megtapogattuk az Alpine retró hangulatú méregzsákját
1
/
22
Egykor Concorde-ok készültek itt, de ezen az estén az Alpine A290_β volt a főszereplő
1
/
22
Egykor Concorde-ok készültek itt, de ezen az estén az Alpine A290_β volt a főszereplő
2
/
22
Laurent Rossi, az Alpine vezérigazgatója beszél a frissen leleplezett újdonság előtt. A LED-falon lévő stúdiófotón a négyzetmintás felnivel látható az autó
3
/
22
Esteban Ocon (Forma-1-es pilóta), Laurent Rossi (Alpine-vezérigazgató), Pierre Gasly (Forma-1-es pilóta) és Anthony Villain (dizájnigazgató)
4
/
22
405 cm hosszú, 185 cm széles és 148 cm magas az autó
5
/
22
Alpine A290_β az emlegetett négyzetmintás felnivel
6
/
22
Extrém kialakítású, aerodinamikailag is hatékonyabb visszapillantó
7
/
22
Skótkereszt a fényszórókon: a ralis örökség része ez a dizájnelem. 40-50 éve még azért került a lámpákra két egymást keresztező ragasztócsík, hogy ütközés esetén ne szóródjanak szét a fényszóró üvegszilánkjai
8
/
22
Kéken villog az irányjelző, közben pedig feltűnik Ocon neve. A honfitárs Gasly a másik oldalon található
9
/
22
Kis tartószerkezetet kapott a fényszóró, nem simul rá a felületre
10
/
22
A felső panel mögött rejlik a kilincs, ügyesen elrejtették
11
/
22
20 colos felnik, mögöttük az A110 fékrendszere
12
/
22
Kipufogóvégekre hajaznak a ventilátorok nyílásai
13
/
22
Nagyon látványosak a karbonforgácsos elemek. A képen a hátsó fényszóró látható
14
/
22
Itt már világítanak a hátsó lámpák, még a szélvédő mögött is. A függőleges kialakítás magyarázata az F1-ből, illetve az endurance vb-ről érkezik: mindkét szériában a hátsó szárnyak végein vékony, függőleges fénycsíkok találhatóak
15
/
22
Masszív spoiler, növeli a hátsó tengely stabilitását
16
/
22
A hátsó szélvédő jobb szélén olvasható koordináta az A290_β "születési helyére", a Párizstól délnyugatra fekvő délnyugati részén fekvő Renault Technocentre-re, a franciák kutatás-fejlesztési központjára mutat
17
/
22
Sikerült középpontba helyezni a sofőrt
18
/
22
Hivatalos információ nincs arról, mennyit képes megtenni egy töltéssel az autó, de a bemutatót követően 77 százalékon állt a töltöttség - ez az este alatt még csökkent 1-2 százalékot, miközben hallhatóan dolgozott az autó hűtése. A kiírt 489 km nem hatótáv, ennyit mentek az A290_β-val
19
/
22
A Forma-1-es pilóták nem ezt a kormányt tekergették az A290_β-ban, de ez az, amit a tervezők az autóba álmodtak
20
/
22
Letisztult darab az eredeti kormány, így a funkciók egy része a sofőr feje fölé kerülhet
21
/
22
"Ne nyomd" - írták a homokfúvott alumínium-fékpedálra
22
/
22
Ez a stúdiófotó adja talán a legjobban vissza a nyílszerű műszerfal-kialakítást, mely az egész autó képére hatással van