B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Sártengerré változott a 67-es út a tegnapi vihar után
Baka Gábor
F1: Verstappen a fő riválist dicséri
Vezess
Új üzemanyag kerül a Škodákba
Vezess
Egy nappal elhalasztják a lezárást az M0-son
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Itthon az autó, amit nem kell szervizbe hordani!
24
/
31
Így néz ki egy akkumulátor csereállomás
1
/
31
Minden NIO modell elérhető Magyarországon
2
/
31
Ez a NIO EL7, egy villany SUV, amit nem kell szervizbe hordani
3
/
31
Teljesen általános a formavilága, bármilyen emblémát kaphatna
4
/
31
Fent a nappali menetfény, alul oldalt a főfényszórók
5
/
31
Karbon-alumínium kompozit fenik, 1 millió forint a szett
6
/
31
Még a kijelzőn is látszik, melyik fényszórót kapcsolta föl
7
/
31
Motoros a hátsó ajtó, mindegyik szervózott
8
/
31
Az EL7-hez és az ET7-hez alapból légrugózás jár
9
/
31
Két kamera és egy LiDAR, 500 méterre előre pásztázza a terepet
10
/
31
Ledes, kitakargatós fényszórók
11
/
31
653 lóerő, 4 másodpercen belül gyorsul 100-ra
12
/
31
Az ET5 és ET5T a belépőmodellek, 490 lóerővel
13
/
31
Teljes önvezetésre is képes lenne, csak a szabályozások tiltják
14
/
31
Minden legyártott autó közel full felszereltségű
15
/
31
Az akkumulátor cserélhető benne
16
/
31
Nagylátószögű kamera a tetőn
17
/
31
LiDAR, sztereo kamera és egy nagylátószögű
18
/
31
Padló alatti rekesszel 492 liter az ET5 csomagtere
19
/
31
A NIO az első dedikáltan prémium kínai márka Európában
20
/
31
Csinos az ET5T kombi, a szín is passzol hozzá
21
/
31
Kiváló az utastér minősége és összeszereltsége
22
/
31
Sok az újrahasznosított műanyag, elegánsak a részletek
23
/
31
Kapcsolók vannak a kormányon, karok mögötte, apróság, de ez a klasszikus vonal jól áll neki
24
/
31
Így néz ki egy akkumulátor csereállomás
25
/
31
Az autó beáll magától, a csere teljesen automatizált
26
/
31
Az autó előre kommunikál az állomással, előkészíti az akkumulátort
27
/
31
Összesen 21 darab akkumulátort tud egyszerre tölteni és tárolni
28
/
31
75 vagy 100 kWh-s akksit kaphatnak a NIO-k, utólag is lehet nagyobbat kérni
29
/
31
Az ET5T kombi ugyanannyiba kerül, mint a szedán
30
/
31
NOMI, a fedélzeti asszisztens, mozog és az arckifejezése is változik
31
/
31
Minden autón 33 szenzor és kamera dolgozik