B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Kovács Miklós
Rémisztő vagy álomszerű egy ilyen autóval megtanulni vezetni?
Fehér Patrik
Így élte meg Alonso, hogy kormány nélkül kellett F1-es autót vezetnie
Kováts Olivér
F1: Kijátszotta a törvényt a Mercedes csodagyereke
Rácz Tamás
Ilyen villanyautóból kell sok, nem ezerlóerős szörnyekből
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
333 lóerő a Cupra Formentorban és a Leonban – melyik a jobb?
1
/
48
Cupra Formentor: tágas, kényelmes kompakt crossover, félprémium beltérrel, szélsőségesen sportos külső-belső kiegészítőkkel az extralistán
1
/
48
Cupra Formentor: tágas, kényelmes kompakt crossover, félprémium beltérrel, szélsőségesen sportos külső-belső kiegészítőkkel az extralistán
2
/
48
A front és a far átalakítása ezen a faceliften több, mint egy megúszós, kötelező frissítés
3
/
48
Cupra Formentor, 2024. Méretek: 4450x1839x1511 mm
4
/
48
Tengelytáv: 2680 mm
5
/
48
Saját tömeg: 1626 kg a kétliteres benzinesnél, 1701 a plug-in hibridnél
6
/
48
A konnektoros hibrid is látványos kipufogóvégekkel büszkélkedhet
7
/
48
Gyönyörű az új zárófény
8
/
48
A menetjelző fényeket háromszögek alkotják
9
/
48
A vörösben izzó embléma remekül illik a latinos lelkű sportmárkához
10
/
48
Minden felnitípus rendelhető bronzos betétekkel is
11
/
48
A Formentort is utolérte a legújabb szabadidőautós bolondság: a legszélső pontokra fényesre lakkozott rátétek kerülnek
12
/
48
A hagyományos hűtőrács a közepén ülő emblémával eltűnt, helyette cápás orr került a kocsira, keskeny hűtőnyílásokkal
13
/
48
A plug-in hibrid változat nettó 19,7 kWh-s akkuja reálisan is adhat 100 km hatótávot vegyes üzemben
14
/
48
Az akku egyenáramú gyorstöltést is fel tud venni, 50 kW teljesítményig
15
/
48
Zsúfolt a plug-in Cuprák motortere
16
/
48
Az új, 12,9 coll képátlójú kijelző szinte leuralja a műszerfalat
17
/
48
A kijelzők képminősége jó, a fényerő napsütésben is kiváló
18
/
48
A klímakezelés az átlagosnál jobb az érintésérzékeny hőfok-állító csúszkákkal és a képernyő alján fixen kihelyezett kezelőfelülettel
19
/
48
A navi képe a műszeregységben is megjeleníthető
20
/
48
Ez a legjobb nézete a virtuális műszeregységnek egy Cuprában
21
/
48
A feláras Sabelt sportülések remekül tartanak és kényelmesek. Az utas széke is három memóriahelyes, motoros a csúcskivitelben!
22
/
48
Valódi bőr helyett szintetikus, de kellemes érintésű anyagokat találtunk az utastérben
23
/
48
Hátul elképesztően sok a lábtér a Formentorban
24
/
48
Kényelmes, hosszú útra is alkalmas a hátsó traktus
25
/
48
Az ajtóbelső műanyagelemein csorbul a prémiumérzet
26
/
48
Hátulról is hangulatos élmény egy sportos Cuprában ülni
27
/
48
Kézi váltó csak az alapmodellhez, a 150 lóerős, 1,5 literes TSI-hez rendelhető
28
/
48
Váltókar helyett csak ezt a kis bütyköt találjuk az új Cuprákban
29
/
48
A műszerfal felső részének kialakítása nagyon igényes, az alsó részé nagyon nem
30
/
48
A plug-in hibridekben nincs hely a kábeleknek a padló alatt, mert ott az akkumulátor lakik
31
/
48
A variálhatóság jó a Leonban és a Formentorban, a legcsaládbarátabb modell nyilván a kombi Leon
32
/
48
Az üvegtető nyitható is a Cuprákban
33
/
48
Külön-külön megnézve nagyon hasonlónak tűnik a két modell új orra, egyszerre rájuk nézve viszont sok apró különbséget találhat a figyelmes olvasó
34
/
48
Leon és Leon: a matt, sötét húzószínek szerintünk jobban állnak neki
35
/
48
A Leon méretei: 4398x1799x1444 mm
36
/
48
Tengelytáv: 2686 mm (plug-in hibrid: 2681 mm)
37
/
48
Nagyon ütős a V.Z. agyontagolt, szinte egyedileg épített hatást keltő frontja
38
/
48
A Leonnak is jól áll az új zárófény
39
/
48
V.Z., abból is a csúcs: 333 lóerő, 4x4, 4,8 másodperces 0-100
40
/
48
A Leon hangulatában, méretében nagyon hasonló a Formentorhoz odabent
41
/
48
Egy polgári Leon hátsó traktusa: itt is el lehet üldögélni sok száz kilométeren át
42
/
48
Kicsit decensebb, kicsit Seatabb a Leon a kabinban, mint a Formentor
43
/
48
A kombi Leon csomagteréről még nem kaptunk pontos adatokat - a plug-in hibridnél a nagyobb akku miatt lehet csökkenés a kifutó verzióhoz képest
44
/
48
A tolatókamera képminősége elmarad az elvárhatótól
45
/
48
Motorválaszték: van kézi váltó és dízel is a palettán
46
/
48
A Leonból az ötajtóst érezhetően jobb vezetni, a kombi praktikusabb
47
/
48
A 272 lóerős plug-in és a 333 lovas V.Z. közül utóbbi a nagyobb élmény, de előbbit vinnénk haza
48
/
48
Formentor és a szerző a Montserrat alatt