B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Fehér Patrik
F1: Mindkét Mercedest megbüntették az időmérő után
Kováts Olivér
F1: Amatőrnek titulálta magát Norris
Fehér Patrik
F1: Az FIA banális hibája miatt szívnak a pilóták
Kováts Olivér
F1: Verstappennek is rejtély, mennyire lesz erős
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Amikor meglátod, és leszáll az agyadra a köd
1
/
16
Az Audi Coupe roppant kívánatos valami - fotó: Audi AG
1
/
16
Az Audi Coupe roppant kívánatos valami - fotó: Audi AG
2
/
16
3
/
16
Kék BMW, szürke belsővel. Ki ne akarna ilyet?
4
/
16
180 lóerős a 2962 köbcentis M103 E30, kistestvére a 260 E-ben 160 lóerős 2599 köbcentivel
5
/
16
Épségben vészelte át az elmúlt évtizedeket a kárpit is
6
/
16
Kézi váltós, klímás, középső szériás, 32 évesen két tulajjal. Aztán megbukott az eredetvizsgán
7
/
16
Karosszériája és technikája is kiváló volt, de az azonosítóival baj volt
8
/
16
180 lóerős a 2962 köbcentis M103 E30. Kistestvére is jó motor, 2599 köbcentivel a 260 E-ben 160 lóerős
9
/
16
Megvolt az álomgarázs: az öthengeres dízel kombi, az uras, sorhatos benzines limuzin és a szépséges CLK kabrió
10
/
16
Figyelnem kellett volna a rugótoronyra rögzített adattábla körül a ronda hegesztésre. De engem jobban érdekelt, hogy nincs rozsda és káprázatosan működik a sorhat
11
/
16
Szép állapotban maradt meg az utastér
12
/
16
2,2 literes, automata 5-ös 170 lóerővel
13
/
16
Nehéz ellenállni egy ilyen BMW-nek
14
/
16
Mi baj lehet egy szívó benzinmotorral?
15
/
16
Nem volt ilyen szép az enyém, de fürgén szaladt - fotó: Stellantis
16
/
16
Húszévesen egy mezei Golf után ez maga volt az űrkorszak
Mindenhez is volt külön műszere