B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Vezess
Eltakarítják a parkoló autókat egy pesti utcából
Baka Gábor
F1: A Red Bull már keresi Verstappen utódját
Aranyi Péter
Ezeken gördülnek az áruk a boltokba
Erdős Norbert
Tényleg árt az egészségnek a villanyautók sugárzása?
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Ilyen a totális háború a szén-dioxid ellen
1
/
48
A haszonjárművekhez mindig később érkeznek meg a zöldítések: a HiLux az idei modellévben kap 48 voltos mild hybrid rendszert
1
/
48
A haszonjárművekhez mindig később érkeznek meg a zöldítések: a HiLux az idei modellévben kap 48 voltos mild hybrid rendszert
2
/
48
A Szajnán úszó elektromos hajó farán szándékos jól látható helyre szerelték a Toyota moduláris hidrogéncella-egységét, amely tulajdonképpen az akkumulátoros elektromos hajó range extendere lehet
3
/
48
4
/
48
5
/
48
1-6-90 szabály, mely szerint az elektromos mobilitás egyik legfontosabb alapanyaga, a lítium egy meghatározott egysége egy darab akkumulátoros elektromos kocsi, hat konnektoros hibrid vagy 90 takarékos, akár bioüzemanyaggal vagy hidrogénnel hajtott belsőégésű motoros kocsihoz lehet elég
6
/
48
A Toyota talán ezen a ponton került a legtávolabbra alaptevékenységétől a hidrogén lehetséges felhasználását tekintve: hidrogénfűtésű pizzakemence
7
/
48
A Toyota nem zárkózik el a partnerségektől sem a jövő építésében: a Kawasakival is együttműködnek hidrogénhajtású és más alternatív erőforrással működő motorok fejlesztésében
8
/
48
50 baros hidrogéntatály az ülés alatt
9
/
48
Egyhengeres, négyszáz köbcentis belsőégésű hidrogénmotor a kis jármű közepén
10
/
48
Két darab 25 literes tartályban viszi a hidrogént, ha jól értettem, mindössze 15 bar nyomáson
11
/
48
A Szajnán úszó elektromos hajó farán szándékos jól látható helyre szerelték a Toyota moduláris hidrogéncella-egységét, amely tulajdonképpen az akkumulátoros elektromos hajó range extendere lehet
12
/
48
Úgy kell cserélni a hidrogéntartályokat a Toyota csereszabatos patron-rendszerében, mint a ceruzaelemeket
13
/
48
Japánban kicsit nagyobb nyomást enged a szabvány, mint Európában
14
/
48
A ritka hidrogénből ennyi helyen még több mint 500 bar nyomáson is csak 10 deka fér el
15
/
48
Párizsban is több helyszínen állított ki a Toyota, az Inclusive Mobility Park a kültéri tárlat
16
/
48
A kerekesszékek is kiegészíthetők egy Toyota gyártmányú villanymotoros mozgatómodullal
17
/
48
Mikromobilitási eszközök időseknek, mozgássérülteknek, biztonsági szolgálatok munkatársainak
18
/
48
Az idei olimpiára készített Toyota People Mover már a harmadik generációs ilyen járműve a gyártónak
19
/
48
Yamaha Drive H2 Concept golfkocsi, hidrogént égető belsőégésű motorral
20
/
48
A Lexus LF-ZC koncepciómodell mögött a falon van az igazán érdekes üzenet: a Toyota ezek szerint most 2028 utánra tervez a szilárdtest-elektródás akkumulátorok tömeges gyártásával
21
/
48
A GR H2 tanulmány 2027-ben indulhat a LeMans-i 24 órás versenyen
22
/
48
A hidrogénüzemű belsőégésű motoros verseny-koncepció reményt ad arra, hogy az olajkorszak után is lesz majd hangos-zajos autóverseny
23
/
48
Toyota GR010: csaknem ezer lóerő benzinből és villanyból
24
/
48
Egy ilyen hypercar el tud szaladgálni bio- vagy szintetikus üzemanyaggal is, az autóversenynek nem szükséglete az ásványi üzemanyag
25
/
48
Gumifüstölés Yaris Rally1-gyel, szintetikus és bio üzemanyagkeverékkel
26
/
48
Gumifüstölés Yaris Rally1-gyel, szintetikus és bio üzemanyagkeverékkel
27
/
48
A Supra remek kis sporteszköz lehet szintetikus vagy bio-benzinnel is
28
/
48
Ezt is meg lehet csinálni fosszilis üzemanyag nélkül
29
/
48
Félelem és rettegés a Dakar-ralis HiLuxban
30
/
48
A fagylaltostricikli elektromos hajtómotorját és hűtőgépét hidrogéncella látja el energiával
31
/
48
82 lóerős, háromhengeres belsőégésű hidrogénmotor mozgatja a háromnegyed tonnás buggyt
32
/
48
A Lexus ROV buggy egy hidrogénüzemre átalakított Yamaha, spéci futóművel
33
/
48
A HiLux hidrogéncellás prototípusának tartályaiba 7,8 kiló hidrogén fér, ez 600 km-es hatótávot jelent az üzemanyagcellának illetve a 136 kilowattos villanymotornak
34
/
48
Hidrogéntartályok az üzemanyagcellás HiLux alvázában
35
/
48
Az elektromos HiLux adatai még nem publikusak, azt lehet tudni, hogy 200 km körüli hatótávot szeretne biztosítani a gyártó a kocsinak
36
/
48
Az elektromos HiLux koncepcióban még mutatós órák vannak a BZ4X irányváltó kapcsolója felett
37
/
48
38
/
48
Makettekben összegyűjtve még jobban látszik, milyen széles a Toyota hidrogén-spektruma
39
/
48
Az e-palette termékvonal mindenféle kis elektromos kiszolgálójárműcske. A Toyota ezeket elkészítette hidrogénüzemű formában is
40
/
48
Hidrogénmotor, hidrogénbringa
41
/
48
A hidrogénüzemnek leginkább a teherfuvarozásban van értelme, ahol a nagy tartályokat könnyű elhelyezni a nagy gépeken, a kis súly és gyors utántöltés pedig komoly előnyt jelent a nehéz és lassan tölthető akkumulátoros technikával szemben
42
/
48
Toyota Mirai hidrogéntaxiból vagy 1500 szaladgál már Párizsban
43
/
48
Hidrogéncellás buszt is vitt a Toyota a párizsi olimpiára
44
/
48
Elektromos és autonóm targoncák: már Magyarországon is van logisztikai központ, ahol a Toyota rendszerét használják
45
/
48
Csendes, könnyű mikromobilitási eszközök időseknek, mozgáskorlátozottaknak
46
/
48
Elektromos hajó hidrogénes segédhajtással a Szajnán
47
/
48
Golfkocsi-generációk: a Toyota People Movereknek, Embermozgatóknak hívja ezeket
48
/
48
Demonstrációs flotta Franciaországban a Toyota alternatív hajtásrendszereket integráló Multi Pathway stratégiájának bemutatására