B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Kováts Olivér
Csak a szokásos: megint késik az olcsó Tesla
Aranyi Péter
Te laknál ebben a tűzoltóautóban?
Fehér Patrik
F1: Fájdalmasan rossz lesz Hamilton éve
Kováts Olivér
F1: Verstappen frusztrált, szabályváltozást követel
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Beültünk az új Fordswagen Transporterbe
1
/
33
A VW Transporter-méretű kishaszon-családja immár háromtagú: Multivan, ID Buzz és T7-es Transporter
1
/
33
A VW Transporter-méretű kishaszon-családja immár háromtagú: Multivan, ID Buzz és T7-es Transporter
2
/
33
Ha némelyik modell genetikailag Ford is, vevőcsalogatóan széles a VW kishaszon-választéka
3
/
33
Német humor a marketingben: az új Transporter arca egy régi Transporter, Jason Statham, az egykori Szállító
4
/
33
VW Transporter T7: Caravelle-változat, egyszerű belterű kilencsszemélyes busz
5
/
33
Egy gyönyörű duplakabinos platós melósverzió
6
/
33
A félplatós Transporter a legkevésbé Ford optikailag
7
/
33
A lámpák immár csak LED-esek lehetnek
8
/
33
A Transporter feneke semlegesen kellemes látványt nyújt
9
/
33
A Panamericana a legrobusztusabb változat, masszív oldalvédő csíkokkal,
10
/
33
Gyönyörű, őszinte melóstransporter, vasfelnikkel, fekete lökhárítókkal
11
/
33
Hosszú üldözésre nem alkalmas, de látványos az ID Buzz GTX-alapú rendőrautó
12
/
33
Egyszerűségében szép, klasszikus VW-dísztárcsa egy Transporteren
13
/
33
Az első VW Transporter, amiből lesz tisztán elektromos változat is, 350 km-es elméleti hatótávval
14
/
33
Az első VW Transporter, amiből lesz tisztán elektromos változat is, 350 km-es elméleti hatótávval
15
/
33
Az üléshelyzet maradt jellegzetesen transporteres: magasan ülünk, magasra helyezett műszerek mögött
16
/
33
Az első ajtó ugyanolyan szűken nyílik, mint a Custom - ez hiba
17
/
33
A hatalmas tetőablak alatt hangulatos az utazás a Caravelle-ben
18
/
33
A PanAmericana hímzett üléskárpitot kap
19
/
33
Ez a kéttónusú, bőrszerű üléskárpit nagyon ismerős a Tourneoból
20
/
33
Az első ajtó ugyanolyan szűken nyílik, mint a Custom - ez hiba
21
/
33
Sok a fizikai gomb, érintésérzékeny kapcsolót keveset találunk: a VW látványosan tolat kifelé az ergonómiai zsákutcából
22
/
33
5,8 köbmétertől akár 9 köbméterig terjed a furgon rakterének mérete, tengelytávtól, magasságtól függően
23
/
33
24
/
33
A digitális műszeregység informatív, áttekinthető. A klíma vezérléséhez az érintőképernyőt kell használni a gazdag felszereltségű modellekben
25
/
33
110, 150 vagy 170 lóerős lehet a dízel Transporter, 232 a plug-in hibrid,
26
/
33
Az elektromos Transporter hátsókerék-hajtású, teljesítménye 136, 218 vagy 286 lóerő lehet
27
/
33
Kényelmes újítás a két húzásra a biztonsági reteszt is oldó motortérnyitó
28
/
33
FORD-logó a motortérben
29
/
33
Az elektromos Transporter irányváltó karja
30
/
33
A hangerőszabályzás klasszikus gombbal is megoldható
31
/
33
Az utcán szemből nem lehet majd összetéveszteni a Fordot és a Volkswagent
32
/
33
Az érdeklődés hatalmas - kíváncsian várjuk az árakat!
33
/
33
A kempingbusz-változat továbbra is T6.1 alapokra épül