B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
Videós kör a legújabb Forma-1-es pályán
Baka Gábor
Teniszcsillag lesz a legendás futam kulcsembere
Erdős Norbert
Sártengerré változott a 67-es út a tegnapi vihar után
Baka Gábor
F1: Verstappen a fő riválist dicséri
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Ajándék lett az első Porsche 911 Turbo
1
/
40
Elöl a 930, aztán a 964, majd a 993 és a mai 992
1
/
40
Elöl a 930, aztán a 964, majd a 993 és a mai 992
2
/
40
Ilyen belülről a 930 3,3
3
/
40
Balra a 992-es, az ezüst a 993, a sárga 964, a zöld a 930-as kódjelű Porsche 911 Turbo
4
/
40
Nemrég vezettem a 993, a 964 és a 930 turbós verzióját
5
/
40
Széles nyomtáv, nagy szárny
6
/
40
A 993-as az utolsó léghűtéses 911
7
/
40
4x4-es, 408 lóerős és 4,5 mp alatt van 100-on
8
/
40
1995-1998 között készült a 993 kódjelű Porsche 911 Turbo. 4x4-es, 408 lóerős és 4,5 mp alatt van 100-on
9
/
40
Keskeny, filigrán sportautó a 993-as 911 Turbo
10
/
40
305 km/óra a 996-os 911 Turbo végsebessége. 2000 és 2006 között volt gyártásban
11
/
40
Műszakilag a Boxster és a 911 nagyon közel áll egymáshoz
12
/
40
Walter Röhrl vitt engem a 997-es Turbóval lezárt közúton. Felejthetetlen élmény és autó 2006-ból
13
/
40
Ferry Porsche figyelmességeként csak a hátsó szélvédő és az oldalablakok voltak színezettek, a szélvédő sima üveg, hogy a festészetért rajongó és festeni szerető ünnepelt a valódi színben láthassa az alpesi tájakat
14
/
40
Turbo helyett Carrera felirat van az autón
15
/
40
Porsche-Puma sportcipőkben is felbukkan a skótkockás kárpit a 930 Turbóból
16
/
40
Korának leggyorsabb rendszámos sportautója volt 1974-es bemutatásakor
17
/
40
Az első turbófeltöltéses utcai Porschét Louise Piëch kapta ajándékba testvérétől, Ferry Porschétől a 70-ik születésnapjára 1974-ben
18
/
40
Legendát teremtett a 260 lóerővel induló 930
19
/
40
1974. október 3-án lesz 50 éve, hogy bemutatták a 930-ast
20
/
40
Alexander Ferdinand Porsche a formatervezője
21
/
40
260 lóerős volt az első 930 Turbo 3,0, kereken 300 lóerős második 911 Turbo generáció, a 930 3,3
22
/
40
Kabrióként is létezett a 930-as 911 Turbo. Lobogott benne a hajad
23
/
40
Veszett gyors sportgép, de autópályázni is jó vele
24
/
40
2993 köbcentivel 5,4 mp volt a gyorsulása, aztán 5,2 mp lett a 3,3-asban
25
/
40
Hátul hajt a 964-es is, más motorral volt belőle 4x4-es
26
/
40
320-360 lóerős volt a kétféle 964-es 911 Turbo. Hátul hajt és léghűtéses, a legvonzóbb és legveszélyesebb 911 Turbók egyike
27
/
40
1100 lóerőig nőtt a 4,5-5,4 literes, 12 hengeres 917-esek csúcsteljesítménye
28
/
40
1974. október 3-án lesz 50 éve, hogy bemutatták a 930-ast
29
/
40
30
/
40
31
/
40
32
/
40
2013-ra készült el a 991-ből a Turbo. A 3800 köbcentis motor 520 lóerős, 660 Nm nyomatékmaximuma. A gyorsulás 3,4 mp, a végsebesség 315 km/óra
33
/
40
34
/
40
35
/
40
36
/
40
37
/
40
38
/
40
39
/
40
40
/
40