B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Aki ezekre képtelen vezetés közben, inkább adja vissza a jogsiját
Vezess
Durva szigorítás jöhet, évente kellene műszakira vinni az autókat
Baka Gábor
F1: Miamira bekékítik a Ferrarit?
Baka Gábor
Balhékat szeretne látni a Forma-1 vezére
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Itthon találtunk gyönyörű használt Volkswagen Bogarat
1
/
48
Ebből az autóból mindig az ország barátságosabb arcát látod
1
/
48
Ebből az autóból mindig az ország barátságosabb arcát látod
2
/
48
A Volkswagen V-jét Wolfsburg rendszámjele követi Herbie rajtszáma előtt
3
/
48
Országúton, 80 km/óra körül érzi jól magát az autó
4
/
48
810 kilót nyom, a terhelhetősége 390 kilogramm
5
/
48
Vannak rajta nem eredeti elemek is, gazdája így szereti
6
/
48
7
/
48
Herbie, egy bogárhátú VW filmhős volt, onnan ered a rajtszám
8
/
48
Síknak tűnt az első szélvédő
9
/
48
Jó állapotban vannak a küszöbök
10
/
48
Később jóval nagyobb hátsó lámpára váltott a Bogár
11
/
48
Sikkes a krómfényes lökhárító
12
/
48
Jellegzetes hanggal festi alá a négyhengeres bokszermotor az utazásokat
13
/
48
Még torziós rugós az első futómű, a bogárhátú később kapott MacPherson-kerékfelfüggesztést
14
/
48
1,1 és 16,5 millió Ft közötti áron vannak fent a HaHun a meghirdetett a VW Käferek a cikk írásakor
15
/
48
1967-ig simult a sárvédőre a hátradőlő fényszóró, ez már egy modernebb Bogár 1969-ből
16
/
48
1965-től volt a sárhányókon az első irányjelző
17
/
48
Berecz Róbert régóta szeretett volna bogárhátú Volkswagent, idén tavasszal valósult meg ez a vágya
18
/
48
55 évet átvészelt Közép-Európában, nem kis teljesítmény
19
/
48
Minden bájával együtt egy középkori autókonstrukció
20
/
48
Élénk közösségi életbe kapcsolódhattok a Bogárral
21
/
48
Forgalmija szerint ezerkettes
22
/
48
Léghűtéses a motor
23
/
48
24
/
48
1194 köbcentis és 34 lóerős a forgalmija szerint, 1994-ben hozták be Magyarországra
25
/
48
26
/
48
Nincs megereszkedve a tetőkárpit
27
/
48
Korábban görgős gázpedál volt a Bogarakban
28
/
48
Kit tudja, hányszor fordult át a számláló
29
/
48
Egy kedves ismeretlen tette a fotót a szélvédőre egy Bogár-találkozón
30
/
48
31
/
48
32
/
48
33
/
48
34
/
48
35
/
48
36
/
48
37
/
48
Jó egy évtizede volt a teljes felújítás, a belső tér is alapos munka
38
/
48
39
/
48
Hátsó csomagtér vagy gyermekkuckó van az ülések mögött
40
/
48
41
/
48
Tökéletes a kilátás. A négyfokozatú váltó itt már szinkronizált
42
/
48
43
/
48
Főleg gyújtásmizériákat kellett orvosolni a léghűtéses bokszermotoron
44
/
48
45
/
48
Késett a világháború miatt a Typ 1, csak 1945 decemberében indult a sorozatgyártása
46
/
48
Egykor a New York Times szerzője nevezte galacsinhajtó bogárnak a bogárhátú Volkswagent
47
/
48
1971-ben, a legjobb évben 1 291 612 darab készült az olcsó népautóból
48
/
48
Alighanem a Hebmüllernél gyártott korai kabrió, a legritkább modell a legértékesebb Bogár