Nemrég indított cikksorozatunkban bemutatjuk, milyen új autók magyarországi bevezetését tervezik az importőrök 2025-ben. Névsorban haladunk, az első részben az Alfától a DS-ig térképeztük fel az idén várható új autókat. Most a Ferrari és a FIAT hazánkban várható újdonságaival kezdjük és a Mitsubishiig jutunk el, majd további márkákkal folytatjuk egy külön anyagban.

Ferrari

Egy hipersportautón kívül az első elektromos hajtású Ferrari bűvöletében telhet 2025 a márka rajongóinál. A 288 GTO, az F40, az F50 és a LaFerrari örökségét képviselő F80 a Ferrari kínálatán belül is egy nagyon magasra helyezett autó, de már van rá hazai rendelés, így itthon is felbukkanhat belőle egy vagy több példány, akárcsak a hasonlóan exkluzív Daytona SP3-ból.

Ezek az új autók jönnek 2025-ben Magyarországra 1

Nem kizárt, hogy 2025-ben befut az első F80 a Ferrari Budapest egyik ügyfeléhez, de ez jelenleg bizonytalan. A név az F40-hez és az F50-hez hasonlóan a márka alapításának évéből ered. Bár ez első ránézésre nem jön ki, de ezúttal a modell gyártásának végéhez, a 2027-es évhez időzítették a nevet. A Ferrari 1947-ben mutatta be az első közúton is használható sportautóját, a Forma-1-es csapat alapítása még régebbre datálandó.

Minden idők legnagyobb fajlagos teljesítményű belső égésű motorja lesz az F80-ban tomboló hathengeres. Az F163CF kódjelű V6 literenként kereken 300 lóerős! 900 lóeres teljesítményéhez a nagyfeszültségű hibrid hajtásrendszer további 300 lóerőt ad hozzá.

Főszerkesztőnk az egyetlen magyar újságíróként már ült az 1200 lóerős és csupán 1138 milliméteres magasságú sportautóban, cikkét itt találjátok a versenyautós technikájú hipersportautóról.

Nézd meg videón is a Ferrari F80-at:

a videó a hirdetés után indul

Valószínűleg 2025 legvégén láthatjuk először a Ferrari legelső elektromos szériaautóját. A titkokkal övezett villanyautóról egyelőre nem sokat tudunk, a premier idejére reális lehet az év vége, amit a német Auto Motor und Sport szaklap táblázata jelez, de ez az autó idén aligha lesz kézzelfogható itthon.

Ezek az új autók jönnek 2025-ben Magyarországra 75

Már van hazai rendelés a Ferrari F80-ra, talán itthon is megpillanthatjuk a V6-os hipersportautót

FIAT

Sporadikus termékfejlesztési befektetései miatt a FIAT-nál minden új autó érkezése sátoros ünnep, 2025-ben ráadásul a vadonatúj Grande Panda megjelenésének örülhetünk. A szögletes formatervű, láthatóan retroihletésű kisautó 2025-ös érkezését megerősítette az importőr, de pontosabb időpontot nem tudunk.

Saját tippünk az idei első félév, valamikor tavasszal befuthat a Grande Panda. Kétféle hajtáslánccal kezdődik a magyarországi értékesítés, a hibriden kívül akkumulátoros elektromos Grande Panda is lesz. Az utóbbit 44 kWh kapacitású akkuval és 83 kW csúcsteljesítményű villanymotorral szerelik, a szabványos hatótávolságot 320 km felett lehet.

Ezek az új autók jönnek 2025-ben Magyarországra 76

1980-ban bemutatott elődjét idézi a Grande Panda

A 399 centiméteres Grande Panda szélessége 176, magassága 157 cm, ami a B-kategóriába sorolt kisautók mai mérete. A műszerfalon és a belső térben az ovális formák Torinóban az egykori gyárüzem, a Lingotto épületének tetején kialakított 0 formájú próbapályát idézik.

Később, talán nyár végén vagy ősz elején a Grande Panda terepjárósabb formában is megjelenhet. Legalábbis az Auto Motor und Sport gyűjtése az év közepére valószínűsíti a Grande Panda SUV németországi debütálását.

Ha szerencsénk van, a FIAT még az idei év végén leleplezi az 500 Hybridet, de ez a kisautó minden bizonnyal már 2026 újdonsága lesz a magyar autópiacon. A modellínséges évtizedek után 2025-ben a FIAT ígéretes év előtt áll.

Ezek az új autók jönnek 2025-ben Magyarországra 77

Az ovális formák az egykori torinói gyárüzem, a Lingotto épületének tetején kialakított 0 formájú próbapályát idézik

Ford

Erősen hat a Ford 2025-ös évére is az Európai Unióban eladott autók flottakibocsátásának szigorítása. A fogyasztással arányos szén-dioxid-emisszió erős visszaszorításának egyik módja az akkus villanyautók szaporítása, amire példa a friss Explorer és a Capri elektromos hajtással. A másik metódus minél több modellből minél erősebb fokon villamosított hajtásláncú autót kínálni.

Ezt a célt szolgálja a konnektorról tölthető akkus hibrid Ranger, amely a második negyedévben jöhet. Megjelenésével a pickupok között is lesz plug-in hibrid, ami a mostani tudásunk szerint egyedülálló a kategóriában. Amerikában a platós kisteherautók között a RAM készít tölthető akkus hibridet illetve a BYD jár a Shark pickup piacra dobása előtt.

Ezek az új autók jönnek 2025-ben Magyarországra 78

168 lóerős, 43 kilowattórás az akkupakk, a második negyedévben lesz kézzelfogható a puma Gen-E

Szintén a második negyedévben esedékes a Puma Gen-E megjelenése, amely már előrendelhető. Az első kerekeket hajtó villanymotor legnagyobb teljesítménye 168 lóerő (124 kW), a maximális forgatónyomaték 290 Nm.

Városi forgalomban elég lehet a csekély, nettó 43 kWh kapacitású akkumulátorcsomag. Hosszabb utakon a töltés gyorsasága is fontos a haladásban, amiben a legfeljebb 100 kW-os villámtöltéssel a városi autók között nem áll rosszul az elektromos Puma.

Szintén tavaszra prognosztizálható villanyautóként az E-Tourneo Courier és furgontestvére, az E-Transit Courier érkezése.

Ezek az új autók jönnek 2025-ben Magyarországra 79

Nyáron ünnepli a Ford a Transit 60-ik születésnapját. A kisteherautó egy évvel régebb óta van folyamatos gyártásban a Corollánál

Nyáron ünnepli a Ford a Transit 60-ik születésnapját. A kisteherautó egy évvel régebb óta van folyamatos gyártásban a Toyota Corollánál, egyetlen évvel fiatalabb a Ford Mustangnál és históriája csak két évvel kurtább, mint a Porsche 911-é. Mivel itt már adott a dízel, az elektromos és a konnektoros hibrid is, a Transitban nem várható új hajtástechnika idén.

Befuthat viszont a továbbfejlesztett Mustang Mach-E. A modellfrissítés utáni elektromos crossover pontos hazai megjelenéséről nincs biztos információnk, az év második felében pontosabban látható lesz, mikor jön.

Honda

Negyedszázada kínál sorozatgyártású benzines-elektromos hibrid autókat a Honda, sajnos ennek megünnepléséről az első generációs, kétüléses Insight kipróbálásával tavaly nyáron lemaradtam a tébolyító összeurópai repülős káoszban a járatunk törlése miatt.

Ezek az új autók jönnek 2025-ben Magyarországra 80

Tanulmányautóként 2023 őszén láttuk, de idén még nem számíthatunk itthon az új Prelude érkezésére

Bár a Honda mostanában inkább a Nissan megtámogatása kapcsán szerepel a kooperációt taglaló hírekben, autókínálatában is várhatóak újdonságok. A második vagy a harmadik negyedévre tehető a modellfrissítés utáni HR-V és a Civic debütálása.

Csak 2026-ra várható az igazán nagy dobás, a Prelude újraélesztése. A dicső hagyományokkal bíró kupé elsőkerék-hajtással és hibrid hajtáslánccal tér vissza. A hajtásrendszer egyelőre titok, a Honda annyit közölt a negyedszázados kihagyás után a hatodik generációval újratöltött kupéról, hogy a márka első típusaként Honda S+ Shift erőátvitelt kap, amely a hagyományos automata sebességváltók kapcsolási érzetét és hangját szimulálja.

Hyundai

2025-ben erős évet ígér a Hyundai, rengeteg újdonággal. Az év elején egyértelműen az Inster lesz a középpontban. Az Inster a koreai Hyundai Casper európai testvérmodellje, de jóval nagyobb nála. Bár a szögletes mini így is csak 3,83 méteres, a magas építésű kisautóban rengeteg a hely. Ráadásul az osztottan csúsztatható hátsó ülésrészekkel a csomagtartója 280-ról 351 literesre növelhető.

Ezek az új autók jönnek 2025-ben Magyarországra 81

Nem sokkal a sima Inster után jöhet az Inster Cross. Mindkettő villanyautó

Kétféle hajtásláncot szerelnek az autóba: az alapverzióban 42 kilowattórás az akku és 97 lóerős a villanymotor, a másikban az akkumulátor 49 kWh-s és 115 lóerős a hajtó villamos gép.

Abszolút versenyképes a 11 kW-os váltóáramú és a legfeljebb 120 kilowattos egyenáramú töltés, a WLTP szerint mért hatótáv a nagyobb akkuval 355, a kisebbel picivel 300 km feletti lehet. A belevaló miniből a terepjárósra rajzolt Cross a nagyobb akkucsomagot kaphatja meg.

Valamikor az év második felében számíthatunk az Ioniq 9 hazai premierjére. A Kia EV9 dimenzióit idéző, elektromos hajtású SUV keleti kényelmet és nyugati nyugalmat ígér. A három üléssoros terepjáró akár négy pihenőfotellel rendelhető, mindegyikhez kihajtható lábtartó is tartozik. A második sori ülések körbeforgathatók; ilyenkor különösen hasznos, hogy a padlókonzoli doboz, amely két polcon összesen 18,2 liternyi tárolóhelyet kínál, 190 mm-en tologatható előre is hátra.

Ezek az új autók jönnek 2025-ben Magyarországra 82

Az év második felében számíthatunk az Ioniq 9 hazai premierjére. Az elektromos SUV keleti kényelmet és nyugati nyugalmat ígér

Szintén az év utolsó harmadára tippeljük az EV6 modellfrissítését, tehát az Ioniq 5 tavalyi faceliftje után a négyajtós villanyszedán is megújul. A renoválás után pár hónappal, lehet, hogy már 2026-ban bővül a kínálat az Ioniq 6N-nel. Reményeink szerint az autó az 5N kvalitásait örökli a még jobb menetteljesítményeket és vezethetőséget ígérő alacsonyabb karosszériával.

Isuzu

Strapabíró pickupjaival az Isuzu nem a csillogást kergeti, de náluk sem állt le a fejlődés. A regionális importőrnél a D-Maxból a 2024-es modellévű verzió az újdonság, amely az első negyedévtől, gyakorlatilag már most rendelhető.

Jaguar

Idén mintha szünetet tartana a brit prémiummárka, erőt gyűjt a vegetálást követő újrakezdéshez. Az új arculatot androgün alakokkal és új emblémával már láthattuk, nemrég megvillantották a rózsaszín és a kék Type 00 tanulmányautót a merőben más formavilággal, de az újrakezdést megvalósító szériaautókkal még adós a márka.

Ezek az új autók jönnek 2025-ben Magyarországra 83

Idén szünetet tart a brit prémiummárka, erőt gyűjt a vegetálást követő újrakezdéshez. A Type 00 nem valósul meg, de utal rá, merre indul a Jaguar új autógenerációja

Talán hatásosabb lett volna az új modellek bevezetésével együtt megmutatni az új márkaarculatot, mindenesetre a 2026-os magyarországi újdonságokat ismertető cikkünkben minden reményünk szerint a Jaguar fontos szereplő lesz. Várhatóan egy négyajtós gran turismóval rajtol a Jaguar Electric Architecture (JEA) platform, amelyre a márka új generációs elektromos modelljei épülnek majd.

A JEA platformról nem sokat árult még el a Jaguar, de két fontos paramétert megkaptunk: a WLTP-norma szerinti hatótávolság 770 kilométer, illetve 15 percnyi gyorstöltéssel 321 kilométerre elegendő energiát tud felvenni a rendszer – azaz 1000 kilométeres távon elég egy negyedórás pihenőt tartanunk, ha messzire utaznánk. Jövőre okosabbak leszünk.

Jeep

2025-ben az Európában jó ideje prémiummárkaként érvényesülni kívánó Jeep felfelé és lefelé is bővíti kínálatát. A Vitara méretkategóriájába tartozó Avengerből a 4×4-es változat lesz az újdonság. A 48 voltos hibridhajtású 4xe hátsó kerekeit villanymotor hajtja, a 136 lóerős modell 210 mm-es hasmagassággal és rövid túlnyúlásokkal egész jó terepadottságokkal bír.

Ezek az új autók jönnek 2025-ben Magyarországra 84

Levehető oldalajtóival a Wranglert idézi az elektromos Recon. Év végén futhat be hazánkba

Valamikor az év második felében érkezik Magyarországra a Jeep Compass új nemzedéke, ez tehát nem ráncfelvarrás, hanem generációváltás lesz. A technika itt is a francia testvérmárkáktól származik, az autó a Stellantis-csoport STLA Medium technikájára épül, tehát a közepes méretű, vegyes hajtástechnikát befogadó padlólemezre, amire a Peugeot 3008 és az Opel Grandland. Benzines, hibrid és tisztán elektromos hajtásláncra egyaránt számíthatunk. Elődjéhez hasonlóan az új Jeep Compass is az olaszországi Melfiben készül majd.

Nagyon várjuk a Recon év végére valószínűsíthető bevezetését. Az akkumulátoros elektromos autónak tervezett terepjáró a gyártó ígéretei szerint terepalkalmasságában megközelítheti a Wranglert, amelyre a leszerelhető oldalajtókban is hasonlít.

Elvileg a Recon egyik modellváltozata képes lesz teljesíteni a Rubicon-ösvényt. A Rubicon Trail az észak-amerikai offroad-közösség kultikus helyszíne, ezt a sziklaösvényt csak komoly terepjárók lépesek meghódítani. A hatótáv elég nagy ahhoz, hogy a Recon töltés nélkül vissza is jöjjön a sziklák közül.

Ezek az új autók jönnek 2025-ben Magyarországra 85

Igazi amerikai hangulatú SUV a Jeep Wagoneer S, a villany SUV bevezetése talán még belefér a 2025-ös évbe. Méreteivel a Grand Cherokee-t idézi, nem a nagyobb Wagoneert

Igazi amerikai hangulatú SUV lesz a Wagoneer S, amelynek hazai bevezetése talán még belefér a 2025-ös év végébe. A Wagoneer és Grand Wagoneer elektromos kistestvére méretben a Grand Cherokee-t idézi. A nagy kapacitású akkucsomaggal 600 km feletti hatótávot ígér és a 0-60 mérföldes sprintideje 3,4 mp, így 100 km/órára 3,5 mp alatt gyorsulhat az STLA Large padlólemezt használó villanyterepjáró.

Ez a kereszt- és hosszmotorral is működő technika a Stellantis nagyobb és drágább autóinak alapja lesz, többek között az Alfa Stelvio és a Giulia vagy a Dodge Charger, a keresztmotoros autók egyike a Wagoneer S és a Jeep Recon.

Kia

Alig kezdődött el az EV3 hazai értékesítése, máris új villanyautók fogadására készülhet az importőr és a márkakereskedő-hálózat.

Ezek az új autók jönnek 2025-ben Magyarországra 86

2025 végén kezdődhet Magyarországon az EV5 értékesítése

Két új elektromos típus fedi le az EV3 és az EV6 közötti területet. A Kia Motors Hungary ügyvezető elnökének prognózisa alapján jövő szeptemberben jöhet zsolnai gyártásból az ötajtós EV4, és Nagy Norbert szerint még 2025-ben ideérhet a Dél-Koreában gyártott négyajtós EV4 is, amely tehát egy elektromos limuzin.

Sűrű lesz 2025 vége, mert az EV5-tel egy elektromos SUV is várható a Sportage és a Sorento közé, amelynek értékesítése jövő év kezdődhet Magyarországon. A Dél-Koreában már elérhető EV5 akkumulátorcsomagja ott 58, illetve 81 kWh-os, ami a nettó érték lehet abból ítélve, legalábbis a kínai piacon 64 és 88 kilowattórás kapacitást ad meg a gyártó.

Az EV5 alapértelmezésben elsőkerék-hajtású, a csúcsmodell lesz összkerekes a 70 kW-os (95 LE) hátsó villanymotorral megtoldva. Ez 230 kW (313 LE) összteljesítményt és 650 kilométeres hatótávolságot jelent, amely adatok azonban nem az EU-országokra vonatkoznak.

Ezek az új autók jönnek 2025-ben Magyarországra 87

Kétféle EV4-es Kia előzi meg az EV5-öt, az egyik crossover, a másik négyajtós limuzin

Az EV5-ben a második sori üléspad teljesen síkba fektethető, a Kia szerint ekkor fekhelyet alakíthatunk ki a hátsó traktusban. A padlókonzol hátsó részén 4 literes hűtőszekrényt találunk, amely 5 °C-ig tudja hűteni vagy akár 55 °C-ra felmelegíteni a belé helyezett élelmiszereket. És hogy ne ölből kelljen elfogyasztanunk az uzsonnát, a csomagtartó padlója kiemelhető és asztalkaként használható.

Nemrég a Hyundai mutatta be a nagyon progresszív formájú Staria hibrid kisbuszt, amelynek Kia párja lehet a PV5. Ha minden jól megy, akkor decemberben megvillanhat itthon az új családi autó, de bevezetése inkább 2026-ra eshet.

Lamborghini

Hivatalos importőri forrásból nem értesültünk a magyar piacra tartó új Lamborghinikről. Más, bizonytalanabb források szerint van rá esély, hogy az év elején befusson a faceliftes Urus. A Temerario értékesítése tavasszal vagy később kezdődhet. A szupersportautót már láthattuk élőben, lesz róla részletes bemutatónk, mert a technikájáról a cég fejlesztési igazgatósági tagja mesélt nekünk érdekességeket.

Ezek az új autók jönnek 2025-ben Magyarországra 88

Talán tavasszal vagy később kezdődhet a Temerario értékesítése

2025-ben mutathatja be a Lamborghini a nyitható tetős Revueltót, de hogy a Revuelto Spyder még ebben az évben rendelhető lesz-e Magyarországon, azt nem tudjuk.

Land Rover és Range Rover

Meglepő az a kétarcúság, amit a közös céghez tartozó Jaguar és a Land Rover produkál, mert a terepjárós oldal sokkal jobban áll. A terepjárók Defender, Discovery és Range Rover almárkára bontva is jól működnek, nemrég új fedélzeti rendszerrel frissült az Evoque.

2025 legfontosabb újdonsága a magyar piacon az elektromos Range Rover lehet az év közepe táján vagy nyár után, amely házon belül jóval megelőzi a 2027-es év újdonságaként felsejlő elektromos Defendert.

Ezek az új autók jönnek 2025-ben Magyarországra 89

Valamikor az idei év közepén jelenhet meg a Range Rover első villanyterepjárója

Lexus

2024-es éve után a hazai Lexus-csapat akár végigpezsgőzhetné az első hónapokat, mert a japán prémiummárka 1493 új autót, 35,1 százalékkal több kocsit helyezett forgalomba tavaly Magyarországon, mint 2023-ban. Idén nem számítunk teljesen új modellre, egy átdolgozott autó bemutatása várható év közben, amely 2026 elején lesz kapható itthon. Addig az LBX ígér további növekedést.

Mazda

Januárban megjön a tökéletesített CX-60. Az első modellfrissítéssel a Mazda azokra a gondokra és visszajelzésekre igyekszik reflektálni, amelyeket az autó értékesítésnek első két évében kapott. Az átdolgozás az ügyfelek, az importőrvállalatok és az autós szaksajtó tapasztalataira reagálva csiszol a dízelként nyerő, konnektoros hibridként sokkal kevésbé meggyőző CX-60 tulajdonságain.

Ezek az új autók jönnek 2025-ben Magyarországra 90

Konnektoros hibrid nem jön a Mazda6 utódából, bár Kínában kapható

13 éves gyártási periódus után el kell búcsúznunk a belső égésű motoros Mazda6-tól, a dízelek után a szívó benzinesek is kifutnak a GJ kódjelű generációból. Örökösük elektromos lesz és nem is egészen Mazda.

Az autó technikája egy kínai partnerrel (Changan Automobile) közös, az autó rokona a Changan Deepal SL03. A villanyautós EPA-padlólemezre épülő limuzin kínai akkuspecifikációja az 56,1 vagy a 68,8 kilowattórás akkuval és a 190 kW-os (258 lóerős) far-villanymotorral és az ottani szabvány szerint 480-600 km-es hatótávval nem biztos, hogy releváns az európai verzióban.

Biztosnak tűnik, hogy az új Mazda6-ból itthon nem lesz konnektorról tölthető akkus hibrid, csak tisztán elektromos. Az autó piacra lépésére nyár végén számíthatunk.

Ezek az új autók jönnek 2025-ben Magyarországra 91

Villanyautó lesz, kétféle akkuval. Piacra lépésére nyár végén számíthatunk

Mercedes-Benz

Minden az új CLA körül forog a Mercedesnél. A márka a többi újdonság bevezetését a CLA limuzin és a később, de még idén esedékes CLA Shooting Brake megjelenéséhez igazítja. A négyajtóst az első negyedév vége felé mutathatják be és pár hónappal később kezdheti forgalmazni a vezérképviselet. A harmadik generációs CLA technikájáról és fejlesztéséről pár hete részletes cikket közöltünk.

A kupés tetővonalú négyajtós és a sportos kombi villanyautóként hátsókerék-hajtású lesz, hibridként viszont az első kerekeiket hajtják az MMA-alapú autók (Mercedes Modular Architecture). A vegyes hajtásláncokhoz tervezett MMA-platformra tehát akkumulátoros elektromos autók és belső égésű motoros hibridek is épülnek 2025-től.

Ezek az új autók jönnek 2025-ben Magyarországra 93

A hibrid elsőkerék-hajtású lesz, a villany CLA pedig hátsókerék-hajtású vagy 4×4-es lehet. Tavasszal lesz kapható a négyajtós

A turbós négyhengerest a váltóba épített 20 kilowattos, azaz 27 lóerős villamos gép egészíti ki hibrid hajtásrendszerré, 1,3 kilowattóra kapacitású lítiumion akkumulátorral.

A CLA új generációjában lítium-vasfoszfát és nikkel-mangán-kobalt kémiájú (NMC) akkumulátort egyaránt használ a Mercedes-Benz. Az elektromos hajtáslánc hatásfokát kétfokozatú automatikus sebességváltó javítja és 320 kW lesz a maximális töltési teljesítmény a 800 voltos elektromos rendszerrel.

Kecskemét, eddigi exkluzív szerepe ellenére, nem fogja gyártani a következő CLA-t. Az ottani komoly beruházás és üzemméret-bővítés nem az MMA-technikájú új CLA gyártásának előkészítését célozza.

Ezek az új autók jönnek 2025-ben Magyarországra 94

Négy modulból és 192 cellából áll a 800 voltos akkupakk. Legalul az akkut hűtő-temperáló lemez látszik

MG

Importőrváltásra készül idén az MG, a 2025-ben érkező új autók legnagyobb részét már az új vezérképviselet forgalmazza majd. A hibridként nemrég tesztelt MG3 januártól egy olcsóbb benzines motorral is rendelhető hazánkban.

Februárban számítunk az új benzines ZS debütálására, amelyet nem sokkal később, akár idén tavasszal követhet a Cyberster. Az elektromos roadster kétféle hajtáslánccal lesz elérhető: a bevezetéskor kapható 400 kW-os (544 LE), 725 Nm-es, összkerékhajtású, duplamotoros variáns 3,2 mp alatt gyorsul majd 100 km/órára.

Ezek az új autók jönnek 2025-ben Magyarországra 95

Elektromos roadsterként nagy dobás lesz az MG Cyberster, tavasztól lehet elérhető

Később lesz egy hátsókerék-hajtású, 224 kW-os (305 LE) verzió is, amely 77 helyett 64 kWh kapacitású akkut kap és 520 kilométeres hatótávolságot ígér az erősebb modell 579 kilométerével szemben. Ezek a számok a megengedőbb kínai normát tükrözik, az európai WLTP szabvány szerint várhatóan érdemben alacsonyabb értékeket kapunk majd.

Nyáron két premierre is számíthatunk, az egyik a júniusra várt MGS 5 villanyautó bemutatása, amely az MG Marvel nevet búcsúztatja, a másik a vadonatúj HS Hybrid+, amely júliusban lehet itt legkorábban. Szó lehet a harmadik vagy az utolsó negyedévben még egy elektromos autó hazai bevezetéséről, az S6 az évé vége felé várható.

MINI

Idén a kabriószezont a MINI a lehető legszebben nyitja az új MINI Cabrio magyarországi bevezetésével. Szintén tavasszal lehetnek itt a sportverziók az elektromos verziói, a háromajtós, az Aceman és a kabrió is kiegészül a John Cooper Works sportmodellekkel.

Ezek az új autók jönnek 2025-ben Magyarországra 96

Idén a kabriószezont a MINI a lehető legszebben nyitja az új MINI Cabrio magyarországi bevezetésével. Rögtön lesz belőle JCW is, akárcsak a háromajtósból

Mitsubishi

A visszaszorulás csendes évtizedei után a Mitsubishi örvendetes életjeleket mutat. A Clio és a Captur emblémacserés átvétele után további újdonságokra számíthatunk. Januárban a leporolt ASX érkezik, igazodva a Captur tavalyi modellfrissítéséhez. A Clio faceliftjét is leköveti a Mitsubishinél a testvérmodell, a Coltból a raktárkészlet fogyásának üteméhez igazodik az új modellévű kisautó bevezetése.

Márciusban lehet itt a legfontosabb új autójuk 2025-ből, a konnektorról tölthető akkus új Outlander PHEV. Az autó már 2021 óta létezik más piacokon, épp ideje befutnia hozzánk is. A hajtáslánc belső égésű komponense hasonló ahhoz, amit az elődmodellben alkalmaztak. A 2,4 literes, soros négyhengeres 136 lóerőt ad le.

Ezek az új autók jönnek 2025-ben Magyarországra 97

Márciusban lehet itt a konnektorról tölthető akkus új Outlander PHEV

Pont ugyanilyen erős (100 kW) a hátsó villanymotor, míg az első 85 kW-os (116 LE). A rendszerteljesítmény 225 kW, azaz 302 lóerő. A 22,7 kWh kapacitású akkumulátor töltése akár 85 kilométerre elegendő vegyes üzemben, és mivel az üzemanyagtartály kapacitását 53 literre növelték, a teljes (hibrid) hatótávolság akár 844 kilométer lehet. Az energiafogyasztást az akku vízhűtése mellett hőszivattyú segít optimalizálni.

Vadonatúj típust is bemutat a márka, mert az év égén, a negyedik negyedévben egy kompakt aszfaltterepjáróval jelentkezik, várhatóan a Kuga és a Qashqai kategóriájában. A C szegmensbe sorolható SUV elektromos motorral, benzinesként és hibridhajtással is elérhető lesz hazánkban.

A cikksorozat hamarosan megjelenő harmadik részét a Nissan és az Opel 2025-ben várható újdonságaival indítjuk. Az első részben az Alfa Romeótól a DS-ig dolgoztuk fel márkákat, a BMW, a Dacia vagy több kínai márka idén bevezetendő autóiról itt olvashattok.