Erősebb motor a Porsche roadsterben
Erősebb motor a Porsche roadsterben
Fotó megosztása:
Mostantól a Boxster modellekhez is rendelhető a 911 Turbo-éra hasonlító 19 colos, kéttónusú könnyűfém felni
Mostantól a Boxster modellekhez is rendelhető a 911 Turbo-éra hasonlító 19 colos, kéttónusú könnyűfém felni
Fotó megosztása:
A Cayman S-ben alkalmazott 3,4 literes motor itt nem 315, csak 295 lóerős lett
A Cayman S-ben alkalmazott 3,4 literes motor itt nem 315, csak 295 lóerős lett
Fotó megosztása:
Hatfokozatú váltóval 260-at megy a gyengébbik Boxter
Hatfokozatú váltóval 260-at megy a gyengébbik Boxter
Fotó megosztása:
Augusztus elsejétől, a 2007-es modellév kezdetétől nagyobb teljesítménnyel készül a Porsche Boxster és a Boxster S. A 2,7 literes boxermotor teljesítményét 5 lóerővel növelték meg a Boxsterben, így immár 245 vár bevetésre. A maximális forgatónyomaték 273 newtonméter lett. Ezzel a motorral a középmotoros sportkocsi 9,3 litert fogyaszt száz kilométerenként.
A Boxster 6,1 másodperc alatt gyorsul nulláról 100 km/órára, a végsebessége pedig 258 km/óra. Ha azonban a vevő hatfokozatú váltót rendel autójához, akkor a 260-at is megfutja a kocsi.
3,2 literről 3,4 literre növelték a Cayman S-ben is használt erőforrás hengerűrtartalmát, amely így 15 lóerővel gazdagodott. A 295 lóerős hathengeres blokk maximális nyomatéka 340 newtonméter, az autó 5,4 másodperc alatt éri el álló helyzetből a százas tempót, végsebessége pedig 272 km/óra.
Mindkét modell megrendelhető Tiptronic S automata váltóval, amelyet kissé átdogoztak az erősebb modellekhez. Az új hidraulikus és elektronikus rendszerrel felszerelt váltót a Sport Chrono Package csomaggal kombinálva a korábbinál robbanékonyabban viselkednek a kocsik, mivel a rendszer figyel arra is, hogy a fel- és visszaváltások 3000-es fordulatszám felett történjenek. A váltások késedelmi idején is javítottak.