Letisztult, hajótest jellegű forma jellemzi az öt méter hosszú Neptát, melynek oldallemezeit egyetlen él sem töri meg. Hol vannak hát az ajtók? Ott vannak azok, csak épp nem látszanak. Gombnyomásra ugyanis a kocsi teljes oldalsó része (3,76 m) sirályszárnyszerűen felnyílik középre. Ezzel nemcsak szabad utat enged az utastérhez, de láthatóvá téve a motorteret is.
A lapos (1,33 m) és széles (1,95 m), áramvonalas karosszéria karbonból készült, hogy minél alacsonyabban tartsák a kocsi tömegét. Ha zuhogni kezd, az utasok fölé vászontető csukható.
Baleset esetén a hátsó ülések mögötti traktusból automatikusan bukócsövek ugranak ki, melyek megvédik az utasokat. Elöl és hátul is LED-ekből készültek a lámpák, az első fényszórók kanyarkövetők. A Nepta 23 colos felniken áll, melyekre 275-ös defekttűrő abroncsokat szereltek.
Négy, különálló, fehér bőrrel borított fotel várja az utasokat a kocsi extravagáns belsejében. Az ülések nem állíthatóak, a vezető a kormány és a pedálok elektromos mozgatásával szabhatja ideálisra az üléspozíciót. Az első ülések közé egy plexi lap került, hogy csökkentse a turbulenciát, míg a háttámlájukba DVD-lejátszóval kombinált képernyőt építettek. A váltót a kormány mögötti fülekkel lehet kezelni, míg a motor gombnyomással ébred álmából.
3,5 liters V6-os blokk került a luxusautó orrába, amelyet két turbófeltöltő lélegeztet. Ezzel a jármű a dinamikus formájához passzoló 420 lóerőt és 560 Nm-t tud előcsalni a motorból. A 1,5 tonnás Nepta 4,9 másodperc alatt érheti el a 100 km/órát álló helyzetet és a leeső állakat mag mögött hagyva. Ahogy illik, a kocsi hátsókerék-hajtású, s hétfokozatú automataváltó juttatja el oda hátra a motor nyomatékát.