Az idei Párizsi Autószalonon a hagyomány szerint egyfajta premier előtti bemutatót tartott a Volkswagen Csoport, e hét autó-, két kamion- és egy motormárkát jegyző gigacég, a világ harmadik, Európa legnagyobb autógyártója. Az irdatlan erődemonstráción készítettük az alábbi videót:
a videó a hirdetés után indul
A VW-csoport estélyén Catherine Deneuve is megjelent, hogy a VW által a Cinema for Peace békeszervezetnek adományozott 200 000 eurós csekket átvéve kicsit csapongva ecsetelje, milyen fontos számára a béke a világban.
Nála jóval összeszedettebb volt Martin Winterkorn, a VW AG elnöke, aki a környezetvédelemmel kapcsolatos felelősségről, a CO2-kibocsátás csökkentésének szükségességéről beszélt, egy vadiúj prototípus, a 200 lóerős, 1,2 literes V2-es Ducati-motorral szerelt, 270 km/h végsebességű, de minden bizonnyal igen takarékos VW XL Sport előtt.
Ez a kocsi annyira új, hogy e sorok írásakor, október elsején éjjel az előzőekben leírtakon kívül semmit nem tudunk róla, a Párizsi Autószalon első hivatalos sajtónapján, azaz ma derülnek ki majd róla a részletek.
Nincs Volkswagen premier zenei előadás nélkül, itt épp az egyik kísérő muzsikus akkordmenetét kaptuk lencsevégre
Nincs Volkswagen premier zenei előadás nélkül, itt épp az egyik kísérő muzsikus akkordmenetét kaptuk lencsevégre
Fotó megosztása:
Párizsba a megszokott grandiózus látványorgia helyett némileg visszafogottabb műsorral készült a Volkswagen konszern.
Párizsba a megszokott grandiózus látványorgia helyett némileg visszafogottabb műsorral készült a Volkswagen konszern.
Fotó megosztása:
Egy unatkozó csendőr Párizsban. Valószínűleg bánja, hogy az autópiacot uraló német gigacég rendezvényén kell strázsálnia
Egy unatkozó csendőr Párizsban. Valószínűleg bánja, hogy az autópiacot uraló német gigacég rendezvényén kell strázsálnia
Fotó megosztása:
Nagyvárosi sörrel olthatta szomját a több száz meghívott vendég.
Nagyvárosi sörrel olthatta szomját a több száz meghívott vendég.
Fotó megosztása:
Rengetegen figyelték a sorban érkező
Rengetegen figyelték a sorban érkező
Fotó megosztása:
Messzire kellett állni, hogy egy képre ráférjen a németek által az elmúlt évek során felvásárolt összes márka
Messzire kellett állni, hogy egy képre ráférjen a németek által az elmúlt évek során felvásárolt összes márka
Fotó megosztása:
Bográcsban hűtött italok, és kötelező stílusos fejfedő
Bográcsban hűtött italok, és kötelező stílusos fejfedő
Fotó megosztása:
A pohártartó újraértelmezése
A pohártartó újraértelmezése
Fotó megosztása:
A Lamborghini Asterion LPI 910-4 rálicitál az eddigi szuper-hibridekre, a koncepció 910 lóerős brutális olasz aszfaltszaggatót vizionál.
A Lamborghini Asterion LPI 910-4 rálicitál az eddigi szuper-hibridekre, a koncepció 910 lóerős brutális olasz aszfaltszaggatót vizionál.
Fotó megosztása:
Az LPI rövidítés utolsó I betűje az olasz Ibrido azaz hibrid szóból ered
Az LPI rövidítés utolsó I betűje az olasz Ibrido azaz hibrid szóból ered
Fotó megosztása:
Vajon ez lesz a jövő útja? A Lamborghini képviselői váltig állítják, hogy náluk van helye a hibrideknek
Vajon ez lesz a jövő útja? A Lamborghini képviselői váltig állítják, hogy náluk van helye a hibrideknek
Fotó megosztása:
A Porsche is minden fronton hibridekkel támad, ezúttal a Cayenne S kapott egy felpaprikázott, elektromos hajtással megtámogatott verziót
A Porsche is minden fronton hibridekkel támad, ezúttal a Cayenne S kapott egy felpaprikázott, elektromos hajtással megtámogatott verziót
Fotó megosztása:
800 köbcentis és 75 lóerős a Ducati újdonsága
800 köbcentis és 75 lóerős a Ducati újdonsága
Fotó megosztása:
A premier kiemelt típusa volt az XL Sport, az XL1 takarékos modell alapjaira épülő, lázadó szellemű koncepció. Blokkja V2-es, és a Ducati 1199 Superleggera sportmotorból származik
A premier kiemelt típusa volt az XL Sport, az XL1 takarékos modell alapjaira épülő, lázadó szellemű koncepció. Blokkja V2-es, és a Ducati 1199 Superleggera sportmotorból származik
Fotó megosztása:
Motorja 11 ezerig forog, és várhatóan öt másodperc alatt gyorsul majd százra a Volkswagen őrült koncepciója, az XL Sport
Motorja 11 ezerig forog, és várhatóan öt másodperc alatt gyorsul majd százra a Volkswagen őrült koncepciója, az XL Sport
Fotó megosztása:
Nem mindennapi abroncsméret, egy nem mindennapi autón. A Bugatti Veyron két hátsó gumijából mi komplett autót vennénk
Nem mindennapi abroncsméret, egy nem mindennapi autón. A Bugatti Veyron két hátsó gumijából mi komplett autót vennénk
Fotó megosztása:
A Lamborghini Asterion LPI 910-4 rálicitál az eddigi szuper-hibridekre, a koncepció 910 lóerős brutális olasz aszfaltszaggatót vizionál.
Néhány újdonságról már értesültünk sajtóközleményekből. A Škoda Fabiáról, sőt, a Fabia kombiról
itt olvashatnak, a lenyűgöző, 305 km/h végsebességű Bentley Mulsanne Speed adatait
itt mutattuk be. Az Audi TTS-t is
ellőtte pár napja a cég, a konnektorról tölthető hibrid Passatról
itt található sok-sok információ.
Vajon ez lesz a jövő útja? A Lamborghini képviselői váltig állítják, hogy náluk van helye a hibrideknek
A 910 lóerős hibrid Lamborghiniről, az Asterionról, a Transporter érdekes pickup-tanulmány verziójáról, a Porsche Cayenne konnektoros hibridváltozatáról és a Ducati új modelljéről a standok mellől hamarosan küldjük a részleteket!