[bekkep]Ami azonnal feltűnik, az a mélyre húzott első és hátsó lökhárító, amely nem csak nagy vonalakban, de részleteiben is izgalmas. Elég csak a méhsejtmintás rácsozására, vagy az orrspoiler ködlámpafészkeire nézni. Igazán frappáns ötlet, hogy oldalanként egy-egy kipufogón át távoznak a gázok a motorból.
A hagyományos Swifthez képest más első és hátsó lámpatesteket találunk az autón, de új küszöbspoilert és egy látványos hátsó szárnyat is szereltek a kocsira. 16 colos könnyűfém felniken, illetve 195/50-es abroncsokon kapaszkodik a kanyarokban a kis méregzsák. A gyors kanyarokat pedig a feszesre hangolt futómű garantálja.
A száguldásért 1,6-os, 16 szelepes változó szelepvezérléses motor felel. Az erőforrás maximális teljesítménye 125 lóerő 6800-as főtengelyfordulatnál, a 148 newtonméteres nyomatékcsúcs pedig 4800-nál jelentkezik.
[bekkep]Ötsebességes manuális sebességváltó jár alaphelyzetben a Sporthoz, amivel az autó 9,2 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége pedig kereken 200 km/óra lett. A kényelmesebbek automata váltót is rendelhetnek.
Az utastérben vastagabb karimájú bőrborítású sportkormányt és látványos, kétszínű huzattal borított sportüléseket találunk. A műszerfalon és a kormányon fémhatású betéteket alkalmaztak, a számlapokat pedig krómkeret határolja.