A benzinmotort ez esetben is elektromos erőforrás segíti, a kisebb fogyasztás és a jobb emissziós értékek érdekében. Annak ellenére, hogy a motor „csupán” ötliteres, mégis 600-as jelzést kap a legnagyobb Lexus, ezzel is jelezve, hogy a Mercedes S600 és a BMW 760i az igazi ellenfél.
Itt azonban a konkurensekkel szemben nem V12-es, hanem egy új 5.0 literes V8-as motort használnak. Az erőforrás teljesítménye több mint 430 lóerő. A gyártó szerint annak ellenére, hogy teljesítményben felveszi a versenyt a 12 hengeresekkel, a modell fogyasztása egy V6-oséval vetekszik, átlagosan 14 liter 100 kilométerenként.
Az USA-ban a kocsi megkapta a SULEV (Super Low Emissions), azaz a nagyon alacsony emissziós besorolást, miután a károsanyag-kibocsátása mindössze ötöde egy hagyományos V8-as benzinesének. Az erőátvitelben nem az LS 460-ban bemutatott nyolcfokozatú automata szerepel, hanem a második generációs ECVT fokozatmentes egység. Az elektromos váltómotor mind a négy kerék felé továbbítja a motorerőt.
Maximális kényelem várja az utasokat 5151 milliméter hosszú Lexusban. Ennél is komolyabb a Long verzió, ami 122 milliméterrel tovább nyúlik. Ehhez akár 45 fokban hátra dönthető ülések is rendelhetők, kiegészítő masszázs funkcióval. Komoly a házimozi rendszer is: 19 colos képernyőt bámulva 19 hangszóróból düböröghet a 450 wattos hifin keresztül a zene vagy a DVD-film.
Az új LS hibridváltozata 2007 közepétől lesz megvásárolható Magyarországon. A benzines V8-as LS 460 korábban, már idén év végén megjelenik hazánkban.