Kamera a dobozosban
Négyféle hosszúsággal, háromféle tengelytávval és háromféle magassággal rendelhető a Madridban bemutatott új Citroën. A hasznos rakodótérfogat 8 köbmétertől egészen 17 köbméterig terjed, korábban 14 köbméter volt a maximum.

Újdonság az is, hogy az eddigi csúcsot jelentő 3,5 tonnás össztömeg immár a 4 tonnát is elérheti a Jumper egyes modelljeinél, a hasznos teher 2 tonna lehet. Sokféle kivitel közül választhatnak a vevők, van lemezelt és üvegezett furgon, személyszállító Combi, szimpla- és duplafülkés platós változat is.

Háromféle motor választható a teherautóhoz. Mindegyik az Euro IV-es normáknak megfelelő, közvetlen befecskendezéses dízel. A 2.2 HDi 100 és 120 lóerős teljesítménnyel készül a 3.0 HDi pedig 157 lóval. Kézi sebességváltók kapcsolódnak a motorokhoz, amik közül a két erősebb hatfokozatú váltóval is rendelhető.

Az összes modellhez rendelhető pneumatikus hátsó szintszabályozás, amivel 7 centiméteres úton emelhető-süllyeszthető a karosszéria. Ezzel bármilyen terhelés mellett állandó szintmagasságot lehet elérni.

Belül sok-sok rakodóhely és személyautós kényelem várja a sofőrt. A felhasználók pakolhatnak az ülések alatti rakodó rekeszekbe, vagy a 22 literes szélvédő feletti polcra.

Az új Jumperben szériafelszerelés a szervokormány, amely az erősebb változatoknál változó rásegítésű. Minden modellben van ABS és vészfékezés rásegítő, amihez rendelhető kipörgésgátló és elektronikus menetstabilizáló rendszer.

A vezető oldali légzsák a szériafelszereltségbe tartozik, az utasokat védő légzsák, valamint az oldal- és függönylégzsákok opcióként rendelhetők. Plusz pénzért kapható sebességkorlátozó, tolatóradar, illetve színes tolatókamera is, amely a képeket a belső visszapillantóra vetíti ki.

2005-ben a Citroën 10,2 %-os piaci részesedést ért el Európában (26 országban), világviszonylatban minden ötödik eladott Citroën jármű könnyű haszongépjármű volt. Mindezen eredményeket szeretné tovább javítani az új Jumperrel a francia gyártó.